Multakin saa kysellä, jos haluaa, ei väsytä vielä ja vauvakin vain nukkuu. :)

[QUOTE="nii";23898477]Onko sulla monta lasta?[/QUOTE]

Tämä on viides ja viimeinen. Sektioiden takia ei lisää suositella edes ja tehtiin sterilisaatio. Ja miehellä lisäksi poika ennestään, eli nyt on uusiperheessä 3 tyttöä ja 3 poikaa. :) Hyvin toimii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tällasta;23898478:
mä muistan sun nimimerkin jostain tosi surullisesta keskustelusta, olitko kenties itse sen aloittanut...? miten menee nyt ? onnea vauvasta :)
Varmaan tarkoitat aloitusta lapsiveden puutteesta... Se oli mun aloittama juu. Päättyi ikävästi, keskeytin raskauden ja 5.5. 2010 menetettiin tytär. Pienen tuhkat on mummilan pihassa pienen puun varjossa, ei ikinä poistu mielestä eikä sydämestä. Nytkin tulee kyyneleet silmiin, kun vain kirjoitankin tytöstä, jota ei ikinä saatu kotiin. :( Mutta täytyy keskittyä nykyiseen, rinnalla juuri nyt on ihana, terve, pieni tyttö, joka saa hirveästi rakkautta läheisiltään. :)
 
[QUOTE="äippä";23898541]Millä viikoilla menetitte tyttären?[/QUOTE]

22 ja risat. Selvisi rakenneultrassa, että lapsivettä ei ole, saatiin lähete samantien täältä Naistenklinikalle ja sieltä saatiin musertava tulos. Inhimillisintä oli keskeyttää raskaus (käytännössä kuin käynnistetty synnytys) kuin antaa raskauden jatkua.
 
"vieras"
Ai teillä on jo vauva! ONNEA!! :heart:
Vastahan sun pikkuinen kuoli ja täällä siitä puhuit. Muistn tuon keskustelun. Musertava juttu :(.

Oliko se niin, että sulla oli exmiehesi kanssa 2 lasta ja kaksoset ja nyt uuden kanssa tämä ? :D
Miten sun ex? Tapaako lapsiaan? Onko yhtään rauhoitunut?

Valoa ja iloa elämääsi! :)
 
[QUOTE="vieras";23898564]Ai teillä on jo vauva! ONNEA!! :heart:
Vastahan sun pikkuinen kuoli ja täällä siitä puhuit. Muistn tuon keskustelun. Musertava juttu :(.

Oliko se niin, että sulla oli exmiehesi kanssa 2 lasta ja kaksoset ja nyt uuden kanssa tämä ? :D
Miten sun ex? Tapaako lapsiaan? Onko yhtään rauhoitunut?

Valoa ja iloa elämääsi! :)[/QUOTE]

Mie olin ihan hajalla viime vuonna. :( En muista juuri mitään. :(

Ex-miehen kanssa on tosiaan kaksoset ja kaksi isompaa. Tapaa lapsiaan, vei eilen tokan ostamaan kenkiä, jotka toki mun rahoilla, mut näkee silti. Vie puistoon sopivin ajoin jne. Hänen tyttöystävänsä teki itsemurhan tuossa jokunen aika sitten, joten meni kuviot uusiksi hetkeksi. Ja nyt taas uusi tyttöystävä vm 90, eli saas nähdä, huoh... :/
 
[QUOTE="vieras";23898610]Voi hyvät hyssykät miten suloinen! :) :heart:

Mistä tuo sinun nikkiisi muuten tulee? :D
Miksi siellä on - perässä...Ennen ei ollu :D[/QUOTE]

Piti joskus keksiä nikki irc-galleriaan ja kaikki haluamani oli jo otettu, joten päätin lyhentää sen hetken biisin. Barathrum - VIrgin BLood SPiller. :rolleyes: Se sitten jäi tällekin palstalle 2004 rekkautuessani. Viiva on siksi, kun ylläpito ei pitänyt profiilissani olevia kuvia sopivina ja poistivat sen.
 

Yhteistyössä