Noh, mikäs meininki näin perjantaina äiti-ihmisillä?

Ihan mukavaa ja rauhallista perjantai-iltaa viettelen parhaillani 3/4 lapsista kanssa (vanhin tyttö viikonloppuhoidossa). Mies kaverinsa kanssa jossain ampumaradalla kokeilemassa joitain aseita mistä en ymmärrä yhtään mitään.

Takana vauva-vapaa päivä, käytiin 2v kanssa kaverini ja hänen tyttärensä kanssa uimassa, vähän ostoskeskusta kiertelemässä ja syömässä.

Odotellaan huomista kun pikkuveli tulee avokkinsa kanssa käymään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Viblsp-
:wave: Muistatko mua?

Tänään olen saanut perheen liikkeelle, käyny kaupassa ja vieny miehelle sen unohtamia juttuja töihin.

Tänään pitäisi vielä: tehdä ruokaa ja viedä poika reeneihin (jos vaan ei rupee tuleen lunta tai jäätävää sadetta, täällä kun ei talvirenkaita tunneta)
Huomiselle olis 2 kiekkopeliä ja 2 korispeliä ja sunnuntaille kiekkopeli, juhlalounas ja Suomikoulu. Kiireinen viikonloppu siis.
 
  • Tykkää
Reactions: Viblsp-
Tuttuja nikkejä, mutta valitettavasti en kauheasti yksityiskohtia muista, mie kun oon tämmöinen lahopää. :/ :) Mutta juu, ihanaa, ettei sakki ole täysin vaihtunut. :)

Täällä meininkinä se, että olen yhä äärettömän onnellinen nykyisen avomieheni kanssa ja lapsia on yhteensä 6. 4 ns. omaa, yksi yhteinen (hui, jo 1v 8kk) ja miehen edellisestä liitosta 9v poika. Olen onnellinen, lähes kaikki sujuu oikein kivasti. :)
 
:wave:

yritän tässä pysyä hereillä jääkiekkopeliä kuunnellen, pelin jälkeen sit äkkiä nukkumaan.
oon heränny kolmena päivänä jo 3:15 töihin ja huomenna sit jo 6pv putkeen töitä..alkaa vähän väsy iskemään.

muuten oikein mukavasti menee =)
 
"nanna"
just mietin,veisinkö lapset naapuriin mummilaan ja olisin miehen kaa kahdestaa :) ?! tekisi mieli pitkästä aikaa ottaa pari kylmää juomaa ja kenties puuhailla jotain miehen kanssa ;)
 
Moikka

Muistanpa muistan sinut. Minun perässäni on sitten varmaan vähän vaikeampi pysyä perässä.

Perjantai-iltaan kuuluu kahvia, suklaata, stressiä ja muutama stressifinni. Rytmihäiriöitäkin taitaa pukata. Eli sanoisin melko normaali ilta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27942694:
:wave: Vuosien tauon jälkeen mulla on saunapäivä. Nyt odotan, että hiusväri vaikuttaa ja sitten takaisin saunaan. Ilta menee varmaan telkkaria katsellessa. Hitsi tota Lilii Lisänimetöntä, nyt munkin alkoi tekemään mieli kuohuviiniä. Mutta en mä yksin voi koko pulloa tenuttaa : /
Mä ihan yksinäni kyllä. :snotty:
Mutta en itke tai pakkoniele, jos jotakin jää pullon pohjalle juomatta.

:D
 
Lapset nukkuvat ja miehen kanssa istutaan sohvalla. Uutiset näyttävät pyörivän tv:ssä ja mulla silmät lurpsuu, että pitäs varmaan mennä nukkumaan, mutta jotenkin ei malttais, kun tekis vielä mieli katsoa yks eilinen ohjelma miehen kanssa. Saas nähdä miten käy.
 

Yhteistyössä