Hakutulokset

  1. A

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    milip mulla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta ja basedowin tauti tammikuussa 2013,nyt lopetettiin lääkitys heti kun plussasin,mutta arvoja tarkkaillaan tosi tarkkaan ja jos alkaa heittämään niin joudun alottamaan taas lääkitystä. Ruokarajoituksista uskaltaako syödä salaattia missä on...
  2. A

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    eilen oli eka neuvola,voi sitä lippujen ja lappujen määrää minkä sain mukaan. meidän neuvolan täti on aivan ihana,sama täti on ollut meillä kaikkien raskauksien aikana. mulla huolena on ollut,että ei ole ollut nyt viikkojen 5 jälkeen mitään oireita paitsi pientä hermojen kiristelyä ja että on...
  3. A

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    miija87 laitoin sulle yksityisviestin :)
  4. A

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    tuleeko siitä sit ilmotus facebookkiin kun minut sinne lisätään vai mistä tiiän et on lisätty? :) laitoin eilen tiizlle yksityisviestillä nimen mut ei ainakaan vielä oo vissiin lisätty..
  5. A

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    moikka! minäkin ilmoittaudun mukaan. olen 29v ja tämä on neljäs lapsemme :) pojat 2003 ja 2006 ja tyttö 2010. LA 3.1.15 ja Kys. onko se niin et jos minä liityn tuohon facebookin ryhmään niin kukaan minun kaveri sit ei sitä nää et olen siihen liittynyt? kun en vielä tässä vaiheessa ole kertonut...
  6. A

    Joulukuiset 2010

    moi taas pitkästä aikaa! oon käynyt melkein päivittäin lukemassa teidän juttuja mut sit ite en oo saanu aikaseks kirjottaa.. meidän typy sai kans viimesen rota rokotteen 4kk:n neuvolassa. mitat oli 6270g ja 63,3cm :) soseita alettiin maistelemaan pari viikkoo sitten.nyt on maisteltu...
  7. A

    Joulukuiset 2010

    moi! minäkin ilmottauduin mukaan tänne,vaikka pikku neiti syntyikin 23.11(LA 12.12.2010) 23.11.2010 klo 20.03 syntyi tyttö 3540g,51cm ja pipo 34cm (rv37+2) käytiin maanantaina 5vk:n neuvolassa ja paino oli jo 4360g ja pituus 53,6cm :) imetyskin on sujunut hyvin.parina iltana oon...
  8. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    onnea kaikille vauvan saaneille :flower: tässä ois nyt vähän synnytyskertomusta: maanantai aamuna heräsin vähän ennen viittä siihen kun tunsin,että joku napsahti mahassa.ajattelin vaan,että mikähän se oli ja arvelin ite mielessäni että kysyn sit aamulla neuvolassa että mikähän se napsaus...
  9. A

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    23.11.2010 klo 20.03 syntyi tyttö 3540g rv 37+2 tulen myöhemmin kertomaan kuulumisia,nyt ei kerkii enempää kirjotella.
  10. A

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Tesmikselle paljon onnea :flower: mulle neuvolassa sanottiin kun kysyin yks kerta kirkkaasta vuodosta että on todennäkösesti jotain hormonaalista vuotoo. tänään kävin taas neuvolassa: painoa oli tullu 3päivässä 400g turvotus ++ rr 132/81 ihan pikkasen oli noussu pissa oli puhdas sf...
  11. A

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    auringonpilkku minä kysyin eilen neuvolan tädiltä tuosta kivusta kun sitä on jatkunut vieläkin niin sanoi että todennäköisesti vauvan pylly hankaa siihen kohti niin se aiheuttaa sen kivun.mulla siis maha on just sillon kun siihen koskee niin ihan kova myös siitä kohin. Hara minä otin eilen...
  12. A

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    auringonpilkku soititko neuvolaan ja kysyitkö siitä kivusta?mulla nimittäin tänään kanssa koski suurinpiirtein samaan kohti kun sullakin.onko sulla se maha siitä kohasta semmonen kosketusarka?mulla kun sitä kohtaa nykäsee niin on aikas kipeä ja kumartaessa kanssa koskee aikalailla :(...
  13. A

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Piiaselle paljon onnea :flower: Hankinnoista osa on ostettu uutena ja osa ollaan hommattu käytettynä.vaunut,kaukalo+telakka,pinnasänky ja osa vaatteista on uusia.sukulaisilta ollaan saatu myös vaatteita ja sitteri.rintapumppu ja vaipat vielä puuttuu. Kotiutumisvaatteiksi ajattelin ottaa...
  14. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

    Sabinelle :hug: vauvan liikkeistä mullakin tuntuu nykyään enemmän semmosta möyrintää kuin potkuja.tekee välillä tosi kipeetä kun työntää pyllyn tuohon oikealle kylkiluitten alle. Rokotuksesta täällä on ollut puhetta..itse en vielä tiiä että ottaisko vaiko ei,mietinnässä on vielä...
  15. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

    hoitopöytää me ei aiota hommata,kun koettiin se turhaksi.vaihdettiin aiemminkin pojille vaipat sohvalla,sängyllä tai lattialla vaikka meillä hoitopöytä olikin. meillä kans minä hoidan lapset ja kaikki kotityöt ja ruoan laiton,kyllä välillä meinaa rueta kyrsimään kun yks ei saa mitään aikaseks...
  16. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

    pitkästä aikaa tänne taas kirjoittelen,käyn päivittäin kyllä lukemassa teidän kirjoituksia,mutta en sit oo ite jaksanu kirjotella tänne. kokoarvio ja synnytystapa-arviota mulle ei ensimmäisessä raskaudessa tehty,mutta toisessa raskaudessa tehtiin ja koko piti suunnilleen paikkansa ja tuo...
  17. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    nimenhuutoon: aarteeni LA 12.12.2010,Kys ja 3 tulossa en meinannu päästä kirjautumaan tänne ollenkaan,mikähän tätä sivustoa vaivaa :kieh: meillä poika ollut jo ma-ti välisestä yöstä lähtien kovassa kuumeessa (39-40) ja tänään taas käytiin lääkärissä,ei onneks ollut mitään vakavaa...
  18. A

    Potkulautailu - vaaditteko lasta pitämään kypärää tuon vehkeen kanssa ?

    et ole.meilläkin 4v ja 7v pitävät aina kypärää kun ajavat potkulaudoilla :)
  19. A

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    moi kaikille taas pitkästä aikaa ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :heart: neitoperho83 mulla kans puutuu kadet öisin ja nyt on ruennut oikea jalkakin reistailemaan,on tuosta lonkan kohdalta alas asti välillä tosi kipee ja meinaa puutua välillä,ei yhtään kiva :( sitten kun ei saa...

Yhteistyössä