Hakutulokset

  1. K

    Osteoporoosilääke+raskaus

    Hei! Vauvakuumetta pukkaa jälleen, vaikka ensimmäisen lapsen syntymän jälkeinen aika ei ollut kovin helppoa, kuultaako aika muistot... Mutta haluaisin kysyä, kuinka pitkä aika osteoporoosi lääkityksen (fosafance) lopettamisen jälkeen tulisi odottaa ennen raskauden yrittämistä, vai voinko enään...
  2. K

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea kaikille vauvaantuneille! Kohtapa taitaa kaikilla olla oma tuhisija kainalossa. :heart: Nara: ikävä että tekin jouduitte uudelleen sairaalaan.. tiedän tunteen miten v...mäistä se on. :( Meillä poika syntyi sillon 3.5 ja sen jälkeen me on oltu muutama hassu yö kotona ja loput...
  3. K

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Pikainen tervehdys... Onnea vauvaantuneille! :flower: Liityn vauvaantuneiden joukkoon: Meille syntyi sunnuntai aamuna 3.5 poikavauva. Herra päätti sittenkin tulla maailmaan ilman käynnistelyitä rv39+1. Synnytys käynnistyi lapsiveden menolla kun kello kääntyi sunnuntain puolelle, siitä...
  4. K

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Leylah tsemppiä ja jaksuja sinulle! Sen kun tietäis et mikä siihen (tähän) oloon helpottais. Saattaa olla et kun vauva syntyy niin yks kaks se mielikin virkistyy... Niisku-Rouva, tsemppiä! Toivotaan et se on menoa nyt. :) Sitä oottelen itekkin täällä et päästäis lähtee, mut ei merkkiäkään...
  5. K

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea JeAnKa:lle!! :) :flower:
  6. K

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Lämmintä toukokuuta kaikille! Nyt se sit on, meidän kuukausi.. hui.. ihanaa ja jännittävää! (.) Eilen piti synnärille illalla soittaa.. :ashamed: on niin hermona kaikesta "erilaisesta" että mitäs tää nyt. Kun miehen kanssa harrastettiin kolmen S:n touhuja, niin illalla tiputteli sit...
  7. K

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Onnea kaikille vauvan jo maailmaan saaneille! :) Taas omaan napaa: Itsellä ensi viikolla käynnistys edessä, jos ei pikkuihminen ennen sitä suostu tulemaan ite... painoarvio nyt 3,9kg niin ei anneta yhtään yli lasketunajan mennä.. Tänään oli neuvola ja meinasin saada hermarin sen tytsyn...
  8. K

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Hei taas, piiiiitkästä aikaa! Mä olen tosi laiska ollut kirjoittamaan tänne... :ashamed: lukemassa kyllä olen väh. kerran viikossa käynyt... Nyt oli pakko kirjoittaa kun EM kirjoitit tuosta limatulpasta... Mä olen illan miettinyt et voiko se irrota jo nyt ja olikohan se se... iltapäivällä...
  9. K

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Meillä kans 28+2 ja paino arvio oli 1490g. Mut nehän on vaan arvioita, meilläkin esim. pää oli iso vastasi kokoa vk 33, mutta reisuluun mitta taas meni kasvukäyrällä, ei yhtään yli. Joten vauva voi hyvinkin painaa vähemmän, jos vaan joku niistä 4 mitasta on vaan ollut kasvukäyrän ylirajoilla...
  10. K

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Heips! Pitkästä aikaa... oon aina välistä käynyt lukemassa tekstejä, mut ei ole aikaa ollut istua ja kirjoittaa... Onnea asunnon ostajille! :) Onnea avioliittoon astuneille/asteleville! :) Tsemppiä niille, joilla saikkua ja kaikille voimia ja tsemppiä loppuraskauteen! :) Omaa napaa...
  11. K

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    sekä onnellista uutta vuotta 2009! :) Rakenneultra oli viime pe., kaikki ok. :) Virkeä kaveri taputteli käsiään yhteen siellä. Nyt joulun viettoon...
  12. K

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    moi taas... en jaksanut ihan kaikkia viestejä lukea, kun muutamia päiviä ollut käymättä täällä. ihania massukuvia tullut.. :) itellä myös massu kasvanut niin, ettei enää normaali koon housut mahdu päälle.. huomenna neuvola, saa nähdä mitä täti nyt painosta sanoo, kun kuukaudessa on 2 kiloa...
  13. K

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Voimia teille neiti21! kissanminttu: mä oon kans nähnyt vauvasta unta, että hänellä on isot siniset silmät. eka unessa oli poika, joka hymyili kun otettiin kuvia hänestä. toisessa unessa olikin tyttö... mut muutenkin tää raskaana olo näyttää mulle ihan hassuja unia!! heh.. ei ilkee ees...
  14. K

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Moi taas. :) Me kerrottiin tänään anopille ja apille, että yks lapsen lapsi on lisää tulossa. Iloisesti ottivat asian vastaan. Anoppi sano, että kyllä hän jo vähän arvaili, että näin on. Kun en mm. saunaoluita viimeks juonut heillä käydessä... Miehen sisko oli vaan hiukan outo... mut noh, en...
  15. K

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Moi taas kaikille! Tietääkö kukaan pitääkö myös siihen rakenneultraan olla pissaamatta 4h? Kun eilen tuli kutsu sinne, ja siinä ei lukenut mitään ohjetta? Onko teille tarjottu verikokeena tehtävää testiä, jostain perinteisistä suomalaisista munuais yms. sairauksista? En muista nyt tarkkaan...
  16. K

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Huomenta! Mä syön Kalcipos+d tapletteja. Terkka sano, ettei tarvii enää sen päälle vitamiineja jos syö kasviksia ja hedelmiä riittävästi. Maitoa ei tee enää mieli, kuvottaa jos juo sitä. Alussa teki mieli kovasti vissyvettä, nyt ei enää sekään mene alas... mehu ja vesi. Mandariinejä ja...
  17. K

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Mukava vaihtaa ajatuksia muidenkin odottavien kanssa!:) Harmillisiakin uutisia lukenut, heille paljon voimia ja jaksamista! :hug: Niistä mun jalkakivuista, kun vaan toinen jalka turpoaa ja on kipee... Nyt sit epäillään rasitusmurtumaa.. :( Huonoon saumaan... parin vk:n päästä otetaan...
  18. K

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Ajattelin vihdoin kirjoittaa itsekkin tänne... jännännyt eka ultran ja lääkärin... ma oli ultra ja siellä virkeä kaveri potkiskeli... :) Siis uutena tiedot tässä: LA on: 9.5, Karkki-82, KYS, ensimmäinen ja 26v. Olen koittanut etsiä onko kukaan kirjoittanut jalkakivuista?? Itselläni outoja...

Yhteistyössä