TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

Miten nuo Vauva ja KaksPlus on muuttuneet noin surkeiksi? Eihän niissä ole enää mitään odotus/vauva asiaa. Odotuslehti 9kk ilmestyy vain 3kk välein kun kerran on olemassa perhelehti miksi nämä vauvalehdet pitää tunkea täyteen ns.perheasiaa? Mä haluaisin lukea synnytystarinoita odotustarinoita juttuja rd;stä raskausmyrkytyksistä vaivoista heh jne. Ennen nuo lehdet olikin hyvä ei enää jäi kauppaan.
 
Merkkaan...ihan raato vielä muutosta, netti tuli tänään. Vauva perätilassa...ens viikolla lääkäriultra ja katsotaan vauvan asentoa sekä miettivät kuulemma sitten jatkoa. Joka päivä tosin puhutaan vauvalle että käänny muru käänny... :whistle:

Jaksuja kaikille ja anteeksi etten jaksanut lukea kaikkea enkä juuri kommentoida.

Therean&neiti 33+1
 
Pauzi

Mulla on ollu niin kauhee kiire, etten ole ehtinyt tätä huhtikuun pinoakaan lukea. Saatiin viime viikolla tietää, että päästään pääsiäisenä muuttamaan isompaan asuntoon, joten mulla on täällä kaikki levällään ja laatikoissa, ja ne laatikot pitkin poikin. Mun pitäs ite saada kahden lapsen kans tää asunto pakattua, mies ei paljon ehdi osallistua kun sillä on kiireaika töissä.

Mut mut... Mulla on vointi ollut aika hyvä, paitsi että ne liitoskivut alkoi kuin salamana kirkkaalta taivaalta pari viikkoa sitten. Yöllä puutuu lonkat ihan tajuttomasti, samoten häpyliitoksista vain kuulu pauke kun käännän kylkeä. Ja tuo alapää on aivan tohjona. Jos olen pitkään paikallaan, kestää jonkun aikaa että paikat vertyy, ja tuo lantion seutu on aluksi kauhean jäykkä ja kävely vaikeaa.
Aamusokerit olen saanut kuriin kun sain vihdoin äitipolilta puhelimitse kunnon ohjeet miten niitä voi koittaa hienosäätää. Ilmeisesti ateriaväli aamupalaan on ollut liian pitkä. Toivotaan että pysyykin noin hyvinä. Mulla onkin ens viikolla kokoarvio äitipolilla, sit seuraavalla viikolla neuvola. Äitiyslomakin alkoi eilen. En meinaa millään älytä, että vauvan tuloon ei ole oikeasti kovin pitkä aika.
Kun päästään viikonloppuna muuttamaan, niin saan alkaa laittaa vauvalle vaatteita ja sänkyä valmiiksi, ihanaa!

Jottei stressiä olisi liian vähän, niin esikoisella on huomenna korvien putkitus ja kitarisaleikkaus. Onko kellään muuten kokemusta kuinka nopeasti niistä toivutaan (lähinnä tuo risaleikkaus)? Ilmeisesti ei saa sinä päivänä syödä muuta kun jäätelöä ja muuta kylmää ja nestemäistä. Mut uskalanko päästää perjantaina mummon ja papan mukaan mökille? Tytöllä onkin sit 40 astetta kuumetta. Mitähän sekin nyt sitten lie, kun ei muuta flunssan oiretta. Tämä ei ole kyllä yhtään kivaa kun pieni sairastaa eikä tiedä mikä on.

Koitan saada ainakin silmäillyksi että mitä olette tässä kuussa jutelleet ja palaan sitten viimeistään pääsiäisen jälkeen asiaan. Jospa sitä sitten ehtisi rauhoittua ja palstailla oikein kunnolla.

Keväistä viikkoa
Pauzi ja Lilli 34+5
 
Nyt kun jämähdin tähän koneelle niin pongasin
Tuli mieleen nyt kun mietin meitä kaikkia että milloinkas therean on viimeksi kirjoitellut?
En ole muutamiin päiviin häneltäkään mitään lukenut. (tai sitten vain jotenkin ohittanut hänen kuulumiset, kuitenkin edellisellä sivulla.. )
Täällä ollaan, nyt ehin/pääsin ilmoittamaan jotain! :wave: Yritän kahlaa teidän tekstejä läpi mutta esim..maaliskuulta en ole ehtinyt lukemaan mitään... :headwall:
 
Pitkästä aikaa..

Ei ole raivotarjonnassa, vaan ei ole niin väliäkään kun sektio on tulossa. Pyörii öisin kuin onnenpyörä ja potkii milloin mihinkin suuntaan ja kovaa |O Valvon lähes joka yö kahdesta kolmeen joskus pidempäänkin ja yritän selvitä hengissä :whistle: Eilen puski niin kovaa että tunsin nahkan lävitse pienet jalkaterät ja sääret, näkyi oikein kohoumat varpaiden kohdalla. Olisipa jo toukokuun puoliväli niin saisi potkia ihan rauhassa ja vähän tilavammassa paikassa :D

Galluppeihin.. Seivailen edelleen.. koipien lisäksi alakerran reunukset ihan sokkona, peilistä ei ole mitään apua.. Pöheikön tai otsatukan kuten koodi meillä kuuluu :LOL: leikkaan säännöllisesti sängeksi, vaatii vaan ajoitusta ettei tulossa ole joku ultra tai lääkäri. Näyttää se vaan niin kamalalta nyljetyltä siililtä |O |O Ei kaunista katseltavaa, mutta ainoa tapa saada näin töppökätenä jotenkin pätkäistyä. Ukko ei siihen hommaan aio sekaantua vaikka muuten paikasta tykkääkin ;)
Pinnikseen laitan aluksi vanhan vaununkopan, pienentää tilaa mukavasti ja saan siirrettyä nukkujaa paikasta toiseen jos tarve vaatii.
Mies tulee sektioon mukaan ja toimii vara-äitinä sen aikaa kun pistävät minulta piuhat poikki. Tuo onkin ainut asia joka sterilisaatiossa mietityttää.. Nukuttaavatkohan ja koska pääsen kunnolla olemaan vauvan kanssa..

Minusta olisi kiva jos oltaisiin toukokuu tällä palstalla ja siirryttäisiin sitten kesäkuun alusta sinne toiselle.. ei tarvitsisi kahta rimpsua lukea..saati kirjoittaa, kun tännekin on niin vaikea päästä rauhassa. Aina on joku tilanne päällä, jos ei muuta niin se pieni vapaa-aika menee tämän romun avaamiseen joka kestää ja kestää.. enkat 40 minuuttia |O

Nostan hattua niille odottajille joilla oli ennestään jo useampi lapsi!!! Minulla on yksi sähköjänis ja 2 ihan osapäiväistä miehen mukana tullutta ja silti olisin valmis jo synnyttämään että pääsis edes hetkeksi normaali "oloon". Kokoajan väsyttää tai sattuu jonnekin, ihan kuin olisi ollut kipeänä koko raskausajan.. Onneksi loppu häämöttää..

Taas sorvin ääreen.. ruokaa lapsille..

Mukavia päiviä kaikille!

Anu rv.32+4
 
Mä oon sitä mieltä että elämä on paljon helpompaa useamman lapsen kuin esim yhden tai kahden pienellä ikäerolla eriasia tietty jos on vaikka kaks isompaa lasta tai vastaavasti monta pientä. Itselläkin on kesällä 14.v täyttävä tyttö ja poika on vuotta nuorempi nuorinkin täyttää jo 5.v ja tietty tuo yks ekaluokkainen monta apulaista toisin kuin niillä joilla ei ole isompia lapsia. Isoimmat osaa tehdä jo itse ruokaakin jne..tietty siivoamista on enempi ja pyykkiä mutta kuitenkin....nostasin yhtä paljon hattua muillekin äideille jotka joutuu tekemään kaiken itse ja olemaan kokoajan läsnä lapsille siis ettei lapsilla ole muita leikkikavereita kuin äiti tai isä se vaatii vanhemmalta paljon enemmän mun mielestä.. :D
 
pian 3x äippä olen käynytkin tuolla Kelan nettisivuilla. Äitiysavustus on yhä "hakemus saapunut" tilassa. en tiiä milloin sitten käsittelevät sen.

Sompio, suzyanne: Bebesin täti sanoi, että toki manducassa voi vastasyntynyttäkin kantaa, mutta liinassa asento on vauvalle luontevampi/mukavampi, eikä niiden jalkojen kanssa tarvitse olla niin tarkka. (ihan pienellä kun ei saisi jäädä lonkat kovin aukinaiseen asentoon ja hän myös kertoi, että kokemansa mukaan vaavit viihtyvät pienenä liinassa paremmin kuin repussa. Mutta siis meille lähti sekä liina että reppu. Mä tahdon liinailla ja mies kantakoon repussa, sitten kun kantaa ja varsinkin uskon tuon repun olevan kovassa käytössä kun vauva on isompi, enkä usko, että meille sellaista liinaa kuitenkaan hankitaan, jolla voisi isompaakin lasta kantaa.

Jasmin84: ihanaa, että muitakin mattimyöhäsiä on.
 
Ihana mies Pijellä :heart: Mulla tuli itku :D

PilkkuPantteri Mä olin kanssa ostoksilla ja olin toisessa päässä Ideaparkkia kuin auto ja mietin kanssa itku kurkussa, että kuinka täältä pääsee takaisin autolle. Että tilaanko taksin tuohon ovelle ja menen sillä toiselle puolelle parkkipaikkaa :LOL:

Jasmin Juu, mä olen kanssa haaveillut nukkekodista jo vuosia. Kerännyt kaikkia ohjeita ja materiaaleja. Miehen kanssa kun muutettiin yhteen, niin mies olisi heittänyt yhden kaapin pois, mutta mä tein siihen yläosaan nukkekodin. Kolme kerrosta ja siinä on lasiovet edessä. Ne saa kyllä nostettua poiskin, .jos haittaa sitten leikkejä. Ja kiva kun on tulossa pikkuinen sillä leikkimäänkin :D Mutta just kaikkia mun pieniä hörhellyksiä ei sinne voi jättää heti alussa, ettei Nuppu syö niitä. Ja en usko, että sen mun nukkekoti valmistuu ikinä. Nyt jo tiedän, että keittiön kaapit ei miellytä. Sitten kun joskus taas on aikaa, niin siihen varmaan tulee keittiöremontti yms. :LOL:

*muoks* Kiitos Pianissimo tiedosta :D Tuota ajattelinkin, että niin se varmaan menee. Mä en vielä tiedä, että tuleeko meille liinaa, kun jotenkin olisi "helpompaa" saada Nuppu heti johonkin kantoreppuun. Mutta eihän se liinailukaan niin vaikeaa taida olla, kun siihen perehtyisi.
 
Hei vaan! :)

meillä on trikooliina (en muista merkkiä ) saatiin lainaksi kaverilta. :) Molemmat kannetaan siinä vauvaa varmasti... meillä on jo valmiina sellainen kevyt vanha kantorinkka. Sanoin kyllä tuolle tulevalle isälle ettei sitä päästä käyttämään vielä vuoteen... :D Kovasti odottaa että saisi viedä lapsen mukanaan sieneen! :LOL:

kopsailen toisesta pinosta:

********

Neuvola 35+0

Paino 69 kg (yhteensä jo 12 kiloa... :D huh )
sf 31
tarjonta RT
syke + 140
liikkeet ++
RR 125/75

******

Noniin... viime yönä heräsin siihen kun vauva veti jonkun ihmeellisen kuperkeikan masussa sillei että ihan sattui!! :eek: Mä siinä jo kirosin mielessäni että nyt se on sit kääntyny väärin päin mokoma mut ei ollu onneks. :D :D Pää on lantiossa nätisti ja terkka sanoi että tuskin se sieltä enää väärinpäin pomppaa, vaikka sillä vielä tilaa onkin hienosti... Ei siis ole laskeutunut eikä kiinnittynyt vielä, mikä on ihan hyvä. Mutta alempana on jo kuin aiemmin. :) Hyvä muru! Oikea suunta!! Kaikki on hienosti ja painoakin oli tullut lisää... :whistle: noh, jos nyt siihen 15 kiloon se jäis niin olisin ihan tyytyväinen. :D :D



Ja tuossa poksumaha.

EM ja Dee-Dee 35+0! POKSISTA VAAN! :heart:
 
Tuntuu että kaikilla on tosi ISO maha kai sitä ei tajua että oma on samanlainen :whistle:

Katsoko kukaan muuten LIV:iltä Vatsasta maailmaan ohjelmaa tässä joku päivä sitten. Aiheena LOTUSSYNNYTYS lotussynnytyksessä vauvan napanuoraa ei katkaista ollenkaan vaan istukka jää nuorineen vauvaan kiinni :eek: istukka pestään ja pannaan vartavasten tehtyyn pussiin pestynä tietty. Jossain välissä siihen hierottiin suolaa ja yrttejä. Vauvoista tulee muka rauhallisempia kun napanuoraa ei heti katkaista ja jotain henkistä yhteyttä :whistle: sitten se napanuora kuivukasaan ja vauva tais ite repästä sen navasta irti :D irtoaa n. 10pvässä.

Toinen aihe oli epiduraali siis mä en ollut oikeasti tiennyt että nyt kaikki silmät kiinni jotka ei halua tietää B) niin että se epiduraalineula on kuin ohut sukkapuikko :x sehän julmetun kokonen onneks mä en ehdi saada sitä spinaalineula ei ole sellainen??eihän?? :D koska siitä ei jää sitä letkua sisään? kaikkea sitä pitää mennä katsomaan ja jakaa tietoa vielä eteenpäin. :p vaikka kyllä ne supparit peittää kaikki kivut ei tunne vaikka työnnettäs halkoa selkään. :LOL:
 
Hellou =)

Tarkistuksessa käyty.
Hyvältä näyttää, B siellä nyt edelleen perätilassa joten synnytystapa arvio ja uusi tarkistus 2vko.n päästä.
Painoarviot kummallakin n.2,5kg ja syntymäpainoksi arvioi n.3kg.
Huh, painoa on siis tosissaan masussa jo paljon.
Nyt lääkäri sanoi, että kaksosilla laskettuaika on kaksi viikkoa vähemmän kuin yksöisraskauksis.

Piikki vielä laitettiin, mutta enää ei sitten estellä.

Therean Kiva kuulla sustakin =)

Meen huilimaan nyt :wave:

K&S 33+6 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Alkuperäinen kirjoittaja Narttu:
Aikaisemmin mulla oli hug-a-bub-liina, mutta minusta se oli liian pitk ja vaikea sidottava esim. parkkipaikalla ja siksi sen käyttö olikin aika vähäistä.
Tähän on pakko laittaa vinkiksi, että kietasuristi2 sidonnan voi tehdä jo kotona lähtiessä valmiiksi päälle ja sitten parkkipaikalla ei tartte kuin sujauttaa vauva liinaan. Niin mä aina tein niin ei tarttenu parkkiksilla pitkää liinaa pyöritellä!
Kyllä mie tuotakin testasin, että minusta se liina päällä oli tukala olla autossakin, kun se oli kuitenkin niin moninkerroin ympärillä.

Äitipolilla käyty ja odottamani painoarviot jäi saamatta...

A-vauvasta (rt) saatiin vartalonympärysmitta, joka oli ok, mutta jalat oli niin hankalasti kyljessä, että reisiluuta ei saatu mitattua. Samoin pää oli jo niin alhaalla, että ei toivoakaan mittaamisesta eli painoarvio jäi kysymysmerkiksi. B-vauva (viisto pt) oli työntänyt jalkansa jotenkin tuonne A-vauvan pään taakse ja oli jotenkin niin tuollla toisessa kyljessä sykkyrällä, että siitäkään ei saatu mitään mittoja eli hänen painoarvio jäi vielä suuremmaksi kysymysmerkiksi

Vaihdettiin kylkeä, otettiin käyrää välillä (joka sekin oli melko työlästä, mutta jotain saatiin sentään piirtymään) ja yritettiin ultrata uudestaan, mutta yhtä huonolla menestyksellä... Myös ne jalkovälit olivat niin piilossa, että ei tullu niihinkään selvyyttä... Napavirtaukset näytti olevan ok, joten Aliharmi sanoi, että kai ne sitten kasvaakin... Sisätutkimustakaan ei alkanut tekemään ettei ärsytä paikkoja ja sovittiin seuraavakäynti ens viikon perjantaille. Vasta kotona tajusin, että mullahan on sitten jo viikkoja 36.
 
Ihania masukuvia olette laittaneet taas :heart: :heart:
Pianissimo Me ostettiin kanssa tuo Manduca miehen pyynnöstä, hän kun ei oikein luota itseensä tuossa liinan sitomisessa. Ajattelin tässä kyllä viellä että jos itselleni ostaisin jonkun trikooliinan. Saa nyt nähdä voihan se olla että pärjätään tuolla Manducalla.
Ihana mies Pijellä :heart: Meillä mies on saunassa hieronnu mun jalkapohjia kun tuntuu että kantapäät kipeytyy jatkuvasti.
Kissanminttu Meidän äiti sano että lähtee kyllä synnytykseen mukaan jos mies ei pääse. Epäilee vaan että miten pärjää kun ei enään muista omasta synnytys valmennuksesta mitään. Sanoin että pääasia on että lähtee seuraksi, ettei tarvitse yksin kärvistellä.
(.) Tänään kävin kampaajalla nyt on uusi pää eikä enään juurikasvua =) Onneksi sain peruutus ajan, muuten ajat olisivat menneet toukokuulle :eek: Viellä kun käyn kosmetologilla kasvojen puhdistuksessa ja värjäämässä ripset ja kulmat. Ei tietysti liity niihin tärkeimpiin odotus ajan valmisteluihin, mutta tuskin heti synnytyksen jälkeen mihinkään jaksaa/pääsee lähtemään. Ja onhan se kiva hemmotelle itseään B)

Tytti ja Papu 32+2
 
EM; mulla on ainakin lisääntynyt hurjasti limainen vuoto. Aamusta varsinkin on ihan litimärkä ja menee vessapapruista läpi. Edellisessä raskaudessa tuli verilimasta vuotoa kuukausi ennen synnytystä. Itse limatulppa oli kuitenkin tulppa vihreetä limaa joten en usko että oli tullut kuukauden päivät osissakaan. Limatulppa tai vuodot ei kuitenkaan ennusta oikein yhtään mitään. Omalla kohdalla epäilisin kyllä synnytystä jos tulis samanlainen tulppa kuin on edellisillä kerroilla tullut sillon on synnytys lähtenyt muutamassa tunnissa käyntiin. Yleensä nuo limat on ihan normaaleja näin raskauden loppupuolella.

ihanaa nukkumaan hirvee väsy..Zzzzz
 
Nara kiitos... Eli voi olla muuten vaan jotain limaa. huh. meinasin jo säikähtää... :ashamed:

Muoks* niin, se oli sellasta kananmunanvalkuaista.... anteeksi ällöjuttu. :) Mut mä vaan oon paniikissa kun en halua että vauva syntyy liian aikaisin... :ashamed: Ja kun ei tiiä yhtään et mikä on normaalia...
 
Hei taas, piiiiitkästä aikaa!
Mä olen tosi laiska ollut kirjoittamaan tänne... :ashamed: lukemassa kyllä olen väh. kerran viikossa käynyt...

Nyt oli pakko kirjoittaa kun EM kirjoitit tuosta limatulpasta... Mä olen illan miettinyt et voiko se irrota jo nyt ja olikohan se se... iltapäivällä suihkun jälkeen huomasin lattiakaivossa limaläjän... kirkasta ja jotain vihertävää?! Nyt mietityttää et olikohan se se vai jotain muuta... tosin olen näin äippälomalla ollessani puunannut kylppärit ja muut huoneet niin, ettei pitäis mitään kökköjä ilmaantua lattialle...
No, aika näyttää. Siitähän voi vielä päiviä/viikkojakin kai mennä ennen kun synnytys käynnistyy??

Tsemppiä kaikille loppuraskauteen ja hyviä vointeja! Lämmintä kevät auringon paistetta! :)




 
limatulpasta (ällötysjutut jatkukoon... ;) ) Mulla esikoisen synnytyksen alussa tuli sellanen kirkas limalöntti, missä oli aika paljon veriviiruja. Vihreästä ei ole muistikuvaa, mutta en mene vannomaan. :xmas: Se onkin ainut kerta kun tuon tulpan olen pongannut.

Sehän tosiaan voi tulla osissa ja paljonkin ennen synnytystä.

Mutta hui sentään kun ajattelee, niin kohta alkaa meidänkin pinossa vauvoja syntymään. Monella jo sen verran paljon viikkoja kasassa. :D Muistattehan synnytyskertomukset sitten tulla kirjottamaan!!! :attn:

Mulla olis tuo synttärilahjaksi saamani lahjakortti parturi-kampaamoon värjäykseen ja leikkaukseen, mutta oon päättänyt käyttää sen vasta ennen ristiäisiä. Toisaalta tekis mieli nyt mennä hemmotteleen sillä itseä, varsinkin kun luen teidän muiden hemmotteluista. :D

stk ja minivitonen 33+0 :heart:
 
stk No hyvä jos unessa kaikki on mennyt hyvin, saa olla siis enneuni! :)

Tänään oli tosiaan neuvola ja ensi viikolle heti antoi uuden ajan :eek: Eli nyt sitten joka viikko ravaillaan neuvolassa =)
Ja just kun pääsin kehumasta, niin sf-mitta pompannut taas yläkäyrän yläpuolelle ja oli 35cm!
Eli se siitä tasoituksesta... :snotty:
Muuten kaikki ok.

Nyt FB:n kautta unten maille! :wave:
 
stk No hyvä jos unessa kaikki on mennyt hyvin, saa olla siis enneuni! :)

Tänään oli tosiaan neuvola ja ensi viikolle heti antoi uuden ajan :eek: Eli nyt sitten joka viikko ravaillaan neuvolassa =)
Ja just kun pääsin kehumasta, niin sf-mitta pompannut taas yläkäyrän yläpuolelle ja oli 35cm!
Eli se siitä tasoituksesta... :snotty:
Muuten kaikki ok.

Nyt FB:n kautta unten maille! :wave:
 
Suzyanne
Kampaamoon tekisi minunkin kovasti mieleni, tänäänkin juuri ajattelin että tilaisiko ajan. Kun nyt tosiaan alkaisi kohta olla viimeiset hetket mennä kampaajalle, vaavin syntymän jälkeen on vaikeampaa päästä. Taidankin huomenna tilata ensi viikoksi ajan.

Limatulpasta, mulla ei ole tulppaa, tai muutenkaan mitään limaista tullut vielä, tavallista valkovuotoa vaan. Mutta uskoakseni sen tulpan sitten aika helposti tunnistaa. Luin juuri eilen jostain, että limatulppa voi tulla monta viikkoa ennen synnytystä, eikä se haittaa mitään. Mutta takuulla se säikäyttää, varsinkin jos on ensikertalainen.

Huomenna äippäpolilla lääkäri, vähän jänskättää mitä se sanoo tuosta minun kivustani. Kun sitä on nyt jatkunut kolmatta päivää putkeen, särkylääkettä on ollut pakko ottaa aina välillä. Eniten huolettaa se, kun päivystykseen soittaessani molemmilla kerroilla hoitaja ihmetteli kovasti, kun kerroin että kaikkein eniten sattuu syvä sisäänhengitys, yskiminen tms., selkään sekä vatsaan. Jos onkin jotain vaikka revennyt, kun mulla on ne hauraahkot sidekudokset. Menin tietty eilen typeryyksissäni taas lukemaan netistä, kun jollain oli tullut tunnistamaton kipu vatsaan loppuraskaudessa, niin kohdussa oli reikä, ja vaavi saatiin juts ja just pelastettua. Joo, en olisi saanut lukea.. :ashamed: No, täytyy vaan olla luottavaisin mielin eikä kelailla synkkiä, pääasia on että vaavi ainakin tuntuu voivan ihan hyvin. :heart:

Manducasta, tuolla kirppispalstalla oli sellainen myynnissä, 45 e, pistin kyselyä ihan samantien kun ilmoitus sinne ilmestyi, ja kerroin että olisin mahdollisesti halukas ostamaan repun, muttei myyjä vastannut mitään. Pistin tänään toisenkin yksärin, muttei vastannut ollenkaan. Outoa, kun luulisi että myyjä möisi tuotteen silel joka ensin ottaa yhteyttä. Mutta ei se näköjään niin mene. Harmittaa vähän, kun oli vähänkäytetty reppu, ja ihan sopuhinta, mitä olen muualla nähnyt.

Huh sentään, tosiaan meikäläiset alkaa varmaan jo jakautua ihan lähiaikoina! Itse luulisin olevani aika ekojen joukossa.

Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan, että jaksaa herätä huomenna lekuriin.

Suzyanne 35+6

 
Suzyanne
Piti nousta ylös, kun en kivulta saanut nukuttua. Klo 24:stä asti suunnilleen nukuin nelisen tuntia, ennenkuin heräsin siihen samaan jomottavaan kipuun alaselässä sekä vatsassa, joka on vaivannut jo neljättä yötä. Päivisin se on ihan inhimillistä, ajoittain poissakin, mutta öisin se aina palaa. Otin Panadolin, toivottavasti se auttaa. Äippäpolin päivystykseen on enää turha soittaa, kun ne vaan sanoisi taas ne samat, että ota Panadolia, ja mitäs ne muuta voisivatkaan sanoa. Onneksi pääsen jo ysiltä aamulla lekuriin, täytyy vaan toivoa että jotain selviää. Itse en osaa yhtään edes arvailla mitä tämä on, mutta missään tapauksessa ei mitään pientä kolotusta. Syvään hengittäminen on edelleen täysin peruttu, tekee tosi kipeää sekä selän että vatsan puolelle. Istuallaan kipu helpottaa, makuulla pahenee.

Mies ja kissat nukkua tuhisevat. Täytyy koittaa surffailla vaikka netissä vähän aikaa, jos se Panadol alkaisi vaikuttaa, niin että saisi vielä edes vähän nukuttua.
 

Yhteistyössä