TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

huomenta!

Täällä taas aamuvirkkuna ylhäällä jo klo 5 asti kun alaselkää koski niin kamalsti herätessä! |O

Eilisiä neuvola-lääkäri kuulumisia:
Rv 35+2


Paino +525/8 päivässä
sf 32 (ei ollut kasvanut viime kerrasta)
tarjonta PT
syke + 150
RR 127/82

Kotkaan odottelen nyt sitten sitä lähetettä synnytystapa-arvioon ja siinä samalla sitten kääntävät vauvan oikein päin jos pystyvät.. :|Aika tulee tälle tai ensviikolle. Vähän jännittää! :/

sohvalle kylkiasentoon ---> |O
Tytsy+masukki 35+3
 
Huomenta.

Joo eilen oli sillanen kyrpä otsassa että en sit viitsinyt tulla tänne purkautumaan. :LOL: :headwall:

Eli neukkulääkäri. Pissa puhdas verenpaine nousussa. vauva pt!! kokoa ei katsottu ei lähetettä äpolille vaan ens ti uudestaan neukkulääkäri jonka jälkeen lähete äpolille. :/ Ihme juoksuttamista!!!

Noh vauva voi hyvin syke ehdittiin katsomaan siinä kiireessä 145... aina niil on kiire! :/

Että sillanen käynti. kesti yht 3 min koko käynti. :D :LOL: :LOL: :LOL:

Vatsa on taas ihan vetelä ja supistuksiakin satelee. Eivät edes katsoneet kohdunsuun tilannetta!

Ai niin ja painoa ei ole tullut lisää eikä lähtenyt... sf-mittaa ei mitattu, mutta vatsanympärys huitelee 124cm...

Niisku-rouva & pikkupapu 35+0 POKS POKS :heart:
 
Suzyannelle tsemppiä lääkäriin! :hug:

toukotytsylle :hug: toivottavasti saavat käännettyä!

(.) Limatulppaa se oli neuvolan terkan mielestä. Sanoi ettei tässä nyt kuitenkaan kannata odotella synnyttämään lähtöä vielä... vois käydä aika kuulemma pitkäksi. :D Hittolainen... kyllä sais vielä pari viikkoa pysyä kasvamassa masussa!!! :eek:

Kai sitä pitäis alkaa miettimään sitä sairaalakassia valmiiks... :x

EM ja Dodoliina 35+1 :heart:
 
Suzyanne sitten heti tanne kertomaan, mita ne siella lekurilla sanovat! Kuulostaa tosi inhottavalta :(.

Ja vai eitta limatulppaa jo tullut EM:lla... aika jannittavaa! En tieda, ma olen kylla niiiin kypsa jo tahan mahailuun, etta olisin ihan intona jos vauva paattaisi jo tulla (ja tasta palkinnoksi olen yhtena kappaleena varmaan viela sen 5,5 viikkoa...)

Oli taas sellainen yo, etta ei tieda itkeako vai nauraa. Vai syoda suklaata suruun. Ihmeellinen kipu ilmestynyt tuohon ylavatsaan, sellainen pistava/polttava kipu tosi pienella alueella, ihan kuin joku painaisi isoa neulaa siita sisalle. Mietin, etta onkohan se jotain ylavatsalihaksen hidasta repeamista... Joka tapauksessa ihan mahdoton nukkua sen kanssa. Raskausmyrkytykseenhan kuuluu ylavatsakipu, mutta ei kai se tallaista ole? Eiko se olisi sellaista sisapuolella tuntuvaa?
Myos menkkamaiseen jomotukseen herasin pari kertaa, ja lonkkakipuun tietysti. Ja muun ajan sitten niin tukalan kirea olo, ettei toista. Mullahan on todistetusti sf-mitta kayran alauolella, mutta vauvan mitat kayran ylapuolella, eli LIIAN VAHAN TILAA ja sen kylla tuntee :(. Valilvalivali...no jos sita suklaata sitten...

Anoppia ja taman aitia pitaisi lahtea moikkaamaan.

Maya ja poika 36+3
 
Kiitos ElinaMaria, sitä mäkin toivon! :)
Niisku-Rouva on kyllä ihme palloilua eestaas! :kieh: :hug:

Unohin tohon aikasempaa sanoa vielä sen että mulla paikat oli pehmentyneet ja kohdunkaula hiukan lyhentynyt.. oikein hyvät tähän viikkoon nähden sanoi lääkäri! :)

Mäkin alan olla jo ihan valmis haluamaan tän vaavelin ulos.. muuten ei mahasta oo haittaa mut se nukkuminen alkaa kyllä olla todella tukalaa ja vaikeaa.. ! :headwall:

Limatulppaa oon koittanu Bongailla, mutta eipä se ainakaa vielä oo multa irronnu.. :D
 
Heips!

Pauzi: toivottavasti putkitus ja risaleikkaus sujui hyvin :) meillä on pojalle laitettu pelkät putket ja siitä hän ainakin toipui parissa tunnissa entiselleen vaikka nukutuksessa tehtiinkin.. kitarisan poiston jälkeen varmaan menee seuraavaan päivään kurkkukivun kanssa mutta etköhän uskalla hänet mökille kuitenkin päästää!

elinamaria: sulla alko nyt jännät ajat! toivotaan että vauva vielä masussa olis muutaman viikon mutta kyllä saat jo ihan tosissaan siihen synnytykseenkin varautua piakkoin..

mulla lähti limatulppa esikoisesta 3 päivää ennen synnytystä ja mulla se oli ainakin niin selvä silikoonimainen kasa että ei mitään tekemistä valkovuodon kanssa! erotin siis heti mikä oli kyseessä.. :)

neuvolassa olin tänään ja kaikki arvot oli tosi hyvät.. muutenkin kaikki ok, paitsi tuo liitos kipu tai mikä ikinä häpyluuhun sattuminen onkaan niin vaivaa lähes koko ajan :(

toukotytsy: toivottavasti se vauveli siellä kääntyis itestään ettei tarvis alkaa sairaalassa mitenk käänteleen!!

mulla ainakin tuntuu että vauva myllää siihen malliin vielä masussa ettei oo kyllä tarjonnasta mitään tietoa ja ei sitä neuvolassakaan oo mitenkään koiteltu.. välillä tuntuu pylly jommassa kummassa kyljessä kunnolla :)

jaaha ja ruuan laittoon :)

Höpöliini ja tyttönen tasan 33 viikkoa :heart:
 
Heissan taas!

Sunnuntaina käytiin sitten viimeisen kerran luistelemassa (ei enään kauaa ole jäähallissa jäät) ja uimassa (en enään uskalla, kun ei tiedä noista paikoista onko enään kiinni). Mukavaa oli, mutta jään siis odottelemaan kesän uimarantoja ja syksyllä taas jäiden tuloa.

Synnytys: Luultavasti menen yksin ja mies on lasten kanssa... jos vain ehtii kotiin, kun käy 160km päässä töissä. Jos ei ehdi, menen varmaan lasten kanssa sairaalaan isiä odottelemaan.

Sheivaus: En sheivaile koskaan mitään. Vahalla otan mitä otan. Nyt otin kainalot ja bikinirajat ennen uimaan menoa. Kyllä tohon biksurajaan juuri ja juuri näin, kun työnsin vedenpaisumuksessa olevan vatsani vain vähän syrjään. Ei mua säärikarvat haitanneet uimassakaan ja synnärillä vielä vähemmän.

Pahoinvointi: Juuri menin kaikille kertomaan, etten ole oksentanut kuukauteen, niin enköhän taas kahteen kertaan ole laatannut.

Oma nukkuminen: Aika huonosti saan öisin nukuttua, heräilen usein sekä puhkun ja puhisen kun yritän jaksaa kylkeä kääntää... en tykkää nukkua kyljellään, mutta minkäs teet.

Vauvan nukkuminen: Vauva tulee nukkumaan pinnasängyssä alusta asti. Pojat nukkuivat ensin äplaatikossa, mutta ne on jo niin kurjassa kunnossa ettei niihin enään passaa vauvaa nukuttaa, joten toivon uuden tulokkaan nukkuvan niinkuin tyttökin 3v siiten.
Perhepeti ei meille passaa, koska mä en pysty kunnolla nukkumaan vauvan vierellä, kun joutuisin aina joka kerran pyöriessäni heräämään. Ja mun on jokatapauksessa noustava vauva syöttämään, kun omaan suihkutissit ja parhaiten syöttö onnistuu mahdollisimman pystyssä. Jos syötän makuultaan vauvan mahaan jää paljon enemmän ilmaa kuin silloin kun imee pystyssä. Myöskin röyhtäiseminen syötön jälkeen on ihan ehdoton tai muuten pikkuinen herää pian vatsakipuihin.

Isosisarista: Mä pääsen nyt niin helpolla, kun pojat ovat jo koulussa ja tyttökin käy 2 krt/vk hoidossa. Nytkin tässä yksin vietän aikaa ja istuskelen koneella =) Mutta kateeksi ei käy teitä, joilla on pieni taapero ja toinen tulossa, kokemusta siitäkin.
 
Toivottavasti Suzuannella on kaikki hyvin ja syy kipuihin selviää :heart:

Ohhoh Niisku-Rouvalla on ollut kyllä pikalääkäri :eek:

Em Kyllä se vauva vielä pari viikkoa pysyy masussa :heart: Nyt rennosti :saint:

Auttoiko Mayalle suklaa? :D Voisiko olla närästystä? Tai jos selkeästi tulee vatsan alueelta, niin ei kai sitten :whistle:

Mä nukuin kerrankin taas ihan suhteellisen hyvin :heart: Eilen kävin moikkaamassa töissä meidän nuorisoa ja oli kyllä tosi kiva käydä :D Mutta on se kiva olla silti kotona, eikä töissä :p
 
heissan taas täältäkin päin :)
Juuri tulin neuvolasta,huomenna käymään äippäpolilla.. Ei ollut neuvolalääkärille aikoja joten sinne sitten. Pissa plussalla ja verenpaine koholla,epäilee raskausmyrkytystä.Vauva painaa niin alas et joka askeleella tuntuu että kohta plumpsahtaa ulos,ja ihanat supistukset välillä..muuten kaikki hyvin.äippäpolille kun varasin aikaa niin sanoi et nyt vaan lepoa ja paljon,naureskelin vaan että sehän ei tule onnistumaan tuon 10kk:n kanssa.

luppa- ja kirppu rv 33+5
 
Oon kyllä samaa mieltä EM:n terkan kanssa että voi tulla aika pitkäksi :D voin kertoa että vaikka tulis ties mitä verensekaista mössöä voi joutua käymään läpi vielä käynnistyksen pitkänkaavan mukaan. Mä en edes odota että tulis lähtö vaikka 4vkoa tullut millo ruskeaa millo vaaleanpunaista millo pieniä verihyytymiä ämpärikaupalla valkkaria no way!
Tänään taas supistellut kaks tuntia aamusta voisin vaikka vannoa jos katsottas alakerran tilanne kaikki olis kiinteästi kiinni. :LOL: mä oonkin sitten varmaan niitä poikkeustapauksia joilla on kaikkia mahdollisia vaivoja mutta spontaania synnytystä ei saa sitten millään. On mullakin silti jo synnärikassi suht valmiina..onko muut muuten kokoajan valmiina lähtöön? mä oon kai tottunut kännistyksiin ja ois hirveetä jos pitäs lähtä ilman varoaikaa..vika viikoilla sitä osaakin olla paremmin lähtövalmiina kait?

Kävin hakemassa neulat ja liuskat ja sain onneksi vielä insuliinikynän kaupan päälle tarvi lähtä metsästään sitä keskustasta asti kun muut apteekin myy vaan 5kpl pakkauksissa niitä enkä mä tarvi niin montaa kynää.

Onpas tosi hyvin meidän kaksosodottajien vauvat pysyneet masuissa. Siinä sairaalasarjassahan oli ne kaksostytöt syntyneet ennenaikoja ja niillä on hirveästi niitä apneoita.

Toivottavasti perätilassa olevat kääntyisivät oikeinpäin. Kävikö joku eilen käännösyrityksessä?

Mulla on taas päinvastoin kuin Niiskulla useampi poliaika buukattu 21pvä ja 23pvä heh ei oo kyllä harmainta aavistusta miksi ?? neuvola aika onkin sitten vasta 3vkon päästä ja neuvolalääkäriä ole ollenkaan eikä kyllä haittaa yhtään siellä tulis hullua hurskaammaksi kun olen jo paremmissa käsissä.
Hitsi kahden viikon päästä voi olla tiedossa jo käynnistyspäivä riippuen vauvan koosta tosin luulen että antaa taas uuden ajan niin kauan ett 4kg poksuu rikki ja sitten alkaa jo perse poksumaan :D:D. Sehän on nyt jo n. 3kg sokerivauvat monesti vielä spurttaa lopussa tota painoa voi tulla vaikka 350g/vko.. laskeepa tuohon sitten vielä 5vkoa päälle painon lisäystä. :/

Millonhan sitä muistaa käydä sen sitterin ostaan? varmaan ole enää lastentarvikkeessakaan tarjouksessa..

piinan kanssa samaa mieltä...kokemusta täälläkin kahdesta pienestä ihan luksusta että nyt 3 on koulussa ja yks täyspäiväisesti tarhassa ja tulee olemaankin.

toivottavasti lupalla ei olis raskausmyrkytystä tai ei ainakaan niin pahaa että joutus jäämään osastolle. Eiks osa saa verenpainetta alentavaa lääkitystä? oliko arvot hirmu korkeat ja monella plussalla pissa oli? mulla on ollut kokoajan yhdellä plussalla mutta paineet on onneksi hyvät vaikka yhdessä välissä oli hiukan koholla.
 
Tervehdys

Juu mä olen tottunu jo noihin pikakäynteihin. :LOL: :LOL: :LOL: Eipähän kulu rahaa parkkimaksuihin kun alle 10min ohi kaikki. :D

Eilen illalla nukahdin sohvalle. Nukuin kuin tukki koko yön. Mies oli neidin kanssa pariin otteeseen noussut mutta minä en ollut kuullu mitään :eek:

Nyt taas väsyttää niin ettei meinaa silmät auki pysyä... Pääkin juilii tosi kovin. Jos huomenna vielä näin kaamea olla soitan neuvolaan kun kerran ne paineetkin oli nousussa. Alapaine ollut tähän asti 60 ja nyt jo 80 tietenkin se nyt eilen oli niin pika pika kaikki että en lähde maalailemaan piruja seinille mut kyl ihmisen hereillä tarttis olla päivisin. :whistle: Niin siis epäilen et ruppee se rask. myrk. olemaan ovella.

Ja toinen vali vali asia. Mä en ymmärrä tätä hikoilua olen kotona melkein alasti ja kainaloista valuu hiki niinku siin ällö axe mainoksessa :LOL: :LOL: :LOL: Täytyy varmaan hakea axea kaupasta :LOL:

Vatsakipuun heräilin viikoilla 30-33 kanssa noihin ylävatsakipuihin mut menivät onneksi ohi. Tai no olin niin väsynyt etten jaksanut yöllä ajatella sen enempää. Mutta se sattuu ihan pimeesti. Enkä vieläkään tiedä mistä johtus. :/

Lauantaina alkoi virallisesti mun äippäloma. Kauhee ku aika menee äkkiä.

Vielä huominen päivä tarttis kouluun raahautua mutta sitten sen jälkeen mä raahaudun vaan ja ainoastaan sohvalle ja jääkaapille. Painoa kun ei ole tullut suklaamunien syömisestäkään. Ihmettelen mihin kummaan se ahtaamani mässy ja ruoka oikeen menee kun painoa ei tunnu tulevan mihinkään... :LOL:

Ehkä parempi näin.Viimeksi kun oli se RD ja dieetti... :whistle:

Päivän jatkoja. Voisin käydä kaupassa ja yllättää miehen tekemällä jotain hyvää sapuskaa... Mut ekaks kyllä menen hiukan sohvalle pötköttää...

Tulipas taas tekstiä :LOL:

:heart: rv35
 
Mä oon nukkunut kuin tukki viime aikoina yöt. Ja silti tuntuu että väsymystä ilmassa lähes koko ajan. Tosin nyt pari viime yötä on mennyt huonommin, heräsin toissayönä hätääntyneenä, kun unessa multa meni lapsivedet. Oli pakko tarkistaa tilanne, ettei oikeesti mennyt. Toivottavasti ei nyt ihan lähiaikoina vielä menekkään.

Mä en tosiaan usko ensimmäisten joukossa synnyttäväni, kärvistelen täällä varmaan vielä kesäkuun puolellakin... :xmas: No, ainakin sinne toukokuun loppuun taitaa mennä... Toivottavasti joku muukin on sillon vielä mun seurana. :whistle:

Taas unohin nikin, mutta SE kuka oli herännyt klo 4 jälkeen kipuihin ja menee tänään klo 9 lääkäriin... :LOL: Toivottavasti syy kipuun selviää!!! :hug:

Höpöliinin kuvaus limatulpasta: "selvä silikonimainen kasa" oli just sellanen, minkä itsekin bongasin silloin esikoisen synnytyksen alkaessa. Ja siinä oli mulla veriviiruja. Muistan sen hyvin, kun säikähin tosissani että mitä tämä on... :D Mutta kuulemma limatulppa oli. :D

Mies tuumaili, et mun pitäis kohtapuoliin pakata synnärikassi valmiiksi. Kun mies haluaa et minä pakkaan, että varmasti on oikeat tavarat sitten mukana, varsinkin vauvalle. Taitaa miestäkin alkaa pikkuhiljaa "jännittämään", kun la se vaan uhkaavasti lähestyy... :D

stk ja minivitonen 33+1 :heart:
 
Höpöliini samaa toivon mäkin, mut kun tää vaavi ei pyöri eikä möyri tuolla masussa, vaan on kokoajan samassa asennossa..potkut kyllä tuntuu! En oo oikeesti kertaakaan tuntenu et vaihtelis asentoo.. :ashamed: Aika hiljanen kaveri!
 
Toukotytsy ja Niisku-Rouva täälläkin edelleen Papu köllii perätilassa. Joka ilta yritän kauniisti pyytää kääntymään. Ja mies yrittää sotilaallisilla komennoilla :kieh: Ei ole viellä tuottanut tulosta. Huomenna on minulla KOKSissa kontrolli ultra joten sitten kyllä aijon tentata lääkäri että mites se kääntämis yritys.
Limatulppiako on jo pongailtu. Aletaanko täälläkin jakautumaan. Omakohtaista kokemustahan minulla ei ole, mutta meille synnytys valmennuksessa sanottiin että vaikka limatulppa irtoaisi ei se kaikilla merkitse synnytyksen alkamista. Tiedä sitten kuinka käytännössä.
Tuolla Huhtikuisten pinossa on syntynyt jo monta vauvaa, olen käynnyt "vakoilemassa". Voi kun olisi toukokuu jo. Vaikka olen kyllä ihan varma että Papu syntyy vasta kesäkuun puolella. Mies toivoo että Papu syntysi 40+4 eli 4.6. :kieh:

Tytti ja Papu 32+3
 
Nara: Olikos niiden kaksostyttöjen äidillä raskausmyrkytystä? Sitten siinä toises kaksosten synnytykses toinen perätilas ja pidettiin vatsan päältä ettei päässyt kääntymään poikittain ku toinen oli syntynyt.

Meillä b pt ja lääkäri meinas ettei käänny.

Narttu: B viuhaa edestakaisin vasenta kylkeä, käy potkimassa virtsarakkoa ja punnaa päätä välillä oikean rinnan alla. Ultrassa potkas a:ta päähän.

G: Sheivaamisesta, sokkona leikannut saksilla alakarvoitusta lyhyemmäksi.
Mä en ole bongannut limatulppaa edellisten aikana.

Mun poika totes alle 5v, että oli muuten äiti kiva se liukumäki ku hän tuli mahasta pihalle :LOL:
Mistälie tuollaista sai päähänsä =)

Sairaalakassi on vauvoille pakattu.

Mun eilinen osasto käynti kesti klo 11-13.30. Sai odotella vähän väliä jotain :eek:

K&S poks34 :heart: :heart:
 
En kyllä muista miksi ne kaksoset synty etuajassa? hyvä kuntoisiahan ne muuten oli mitä nyt unohtivat välillä hengittää tyypillistä keskosille loppuu laskettuun mennessä kuulemma. Mitä telkkarista noita kaksossynnytyksiä nähnyt niin tuntuu että se toinen vauva sitten vaan pulpahtaa ulos :p kai ne paikat on ekan jäljiltä niin hyvin auki että toinen tulee helpommin? Kohtahan me kuullaan josko kaksosten odottajat alasynnyttää millasta se oli...
 
Uskomaton väsymys : viime yönä tuli nukuttua 14 tuntia!! ei millään meinannu herätä, huhuh, nyt pökkerössä koko pää... kaipa sitä elimistö valmistautuu tulevaan synnytykseen ja yösyöttöihin.. muistelen et taisin nukkua samallalailla esikoisen loppu-odotusajasta.

Suzyannelle jaksamisia: äläkä lue enää kauhutarinoita mistään! itselläkin jatkuva "hengenahdistus" olo, selälleen ei ole voinut pariin viikkoon olla ollenkaan...

ElinaMaria mulla kans ällö-juttu, kirkasta ja sitkeetä limaa tulee päivittäin nyt, parit pikkarit päivään saa vaihtaa... :/

Neuvolan-täti varasi viime viikon käynnillä jokaviikolle ajan, viimeinen 3 pv ennen la, nauroi että katotaan sit lisää jos tarvetta.. jospa ei menis ainakaan paljon yli, aika tukalaa alkaa olla.. mutta sepä kuuluu asiaan.

35+3
 
Suzyanne
Kiitos huolenpidosta! :flower: Kaikki oli hyvin, vaavi 2,8 kg, kasvu onneksi vähän loppua kohti hidastunut, tällä kertaa meni nätisti keskikäyrällä, 3,5 kg oli syntymäpainoarvio. Kohdunkaula kolmisen cm, kohdunsuu napakasti kiinni.

Ne minun yölliset kipuni eivät ole mitä suurimmalla todennäköisyydellä mitään vakavaa, vaavi ilmeisesti vaan painaa hermoja ja sisuskaluja varsinkin makuuasennossa. Ja hengittäminen tuntuu vaikealta siksi että keuhkoilla ei ole enää tilaa, sekin kuulemma ihan normaalia tässä loppuvaiheessa. Kipuihin vaan Panadolia, lohdutti että kyllä ne vaivat sitten loppuvat kuin seinään, kun vaavi syntyy. B) Niinhän se on, kyllä sen kestää. Olenkin päässyt tähän asti aika vähillä kolotuksilla sekä hyvillä yöunilla verrattuna moneen muuhun, kun minulla ei ole ollut esim. liitoskipuja, lonkkakipuja, häpyluukipuja tms. ollenkaan. Nyt sitten otankin kivuissa teidät muut kiinni tässä loppuaikana. ;) Kyllä on helpottunut olo ettei ollut mitään ihmeemppää. Mutta aina kaikki uudet, kovat kolotukset tietty vähän säikäyttää.

Vaavi oli täälläkin jo laskeutunut lähtökuoppiinsa. Voihan se olla että vaavi on laskeutunut vasta ihan lähipäivinä, ja että tuo laskeutuminen juuri olisi saanut nämä uudet, yölliset kipuni aikaiseksi. Niin sen uskoisin olevan. No, enköhän niiden kipujen kanssa pärjää, eihän tässä enää kauaa ole.

Kävin lekurireissun yhteydessä samalla työpaikallani, viereisessä talossa kun on. Työkaverit antoivat ihania vaavilahjoja, olin varmaankin jollekin kehunut Lindexin uusretrovaatteita, koska niitä sain, lisäksi kaikkea muutakin pientä kivaa, tuttipullon, pehmolelun, vauvansukkia, Ensimmäiset muistoni-kirjan jne. Kivalta tuntui että tuolla tavalla lahjoilla muistivat.:flower:

Niisku-Rouva Ehkä sinullakin nuo yölliset vatsakivut johtuivat siitä että vaavi painoi sisuskaluja. Mutta hyvä kun menivät kuitenkin ohi, ehkäpä mullakin menevät, nelisen yötähän niitä vasta on ollut.

luppa, niisku-rouva toivottavasti ei olisi raskausmyrkytystä!

Suzyanne & Vili Vilperi 36+0 POKS!

 
Muistelin, että verenpaineissa oli tyttösillä jotain. Oliko ne eri...
Kaksosten synnytys näytti kyllä ohjelmassa helpolta :eek:

Mulla ainakin toiveissa, että normaali alatie synnytys onnistuis. Eivät luvanneet riskiä ottaa b:n pt:n kans.
 
niinpäs olikin se verenpaine juttu toisella liian alhainen ja toisella liian korkea mistä sekin sitten johtu?
Toivottavasti alatiesynnytys onnistuu toipuuhan sitä kuitenkin nopeampaa ja rankkaa sitten kahta hoitaa haavan kanssa vaikka toiset toipuu siitäkin tosi nopeeta.
 
Suzyanne
No voi pyhä jysäys, aiemmin kirjoittamani teksti hävisi heti lähetettyäni, sitten kirjoitin toisen. Ja äsken kun katsoin, niin molemmat olivat näkyvissä! |O Poistin jälkimmäisen, saa nähdä häviääkö ensimmäinen itsekseen, sitäkin kun kuulemma joskus on käynyt. Nämä sivut tekevät kyllä ihan ihme juttuja.. :headwall:
 
Nyt kun jotain muistan, sheivaamisesta.. yritän itse tosin taitaa "joutua" mies tekee nuo intiimit alueet. :)
Nukkuminen ei ole onnistunut kunnolla viikkoihin juuri tuon ahdistuksen ja kolotuksen takia. Vauva PT niin painaa palleaa ja keuhkoja niin että happi tuntuu loppuvan.
Lämmintä pukkaa tännekin mutta ei ihan AXE mainos tasoa onneks. :D

Limatulppa pongauksia, voipi olla niin kuin Nara ja terkka oli sanonut että elä väsy odottamiseen. :)
Ekalta sen pongasin aamun menkkajomotusten jälkeen viikolla 41 jotain ja silloin synnytys lähti etenee jotenkuten. Voihan olla että lähtee joillain tosiaan sen viikkoja aikasemmin.

Säikäytin miehen tässä toissa iltana.. :whistle: Ei ollut kyllä tarkoitus mutta kun päästin kattia sisään ja en huomannut että herra toi paistia suussaan (kuollut tosin) ja tiputti sen keittiön lattialle.. ihmettelinkin miks kisulla oli karvat niin pörhöllään. (oli niin tohkeissaan saaliiistaan ja piti päästä näyttää että kato mitä sain) Kunnes näin sen harmaan möykyn..huusin jo nukkumassa olevalle miehelle apua... (en tautien pelossa uskaltanut koskea koko kissaan :D ) Mies sängystä nousee salamana ja tulee kattoo mikä hätänä.. kunnes tilanne selviää..sanoo vaan että hän jo säikähti että lapsivedet meni... -En tullut ajatelleeksi että siippa alkaa olee hälytys valmiudessa..eli ei siis apua huutoja kun toinen nukkuu... :p

Therean&neiti 33+3
 
Suzyanne
pije joo lupaan olla lukematta enää kauhutarinoita.. :ashamed: Ainakin siihen pyrin kovasti. Mikä ihme siinä onkin, kun on muutenkin herkkä ja kova kelailemaan kaikkea, ja aika pelokas ja helposti huolestuva luonteeltaan, niin sitten vielä pitää itseään kiusata.. :headwall:

Therean Kiitos, täällä kaikki Ok. Hihi, tosiaan joo, pitää välttää avun huutamista, täälläkin ukkeli voisi olla sadasosasekunnissa vaatteet päällä ja mun sairaalakassi olalla valmiina viemään minua laitokselle, jos vähänkin kiljahtaisin. Mun kipujakin on nyt joka yö säikähtänyt, kun olen ähissyt, ja kysynyt heti että nytkö se tulee.. :D On ne niin ihania ne miehet kun ne huolehtii. :heart:

Tässä tuoretta masukuvaa 36+0


*muoks* Sain siskoltani tänään vaaville lahjaksi tuttipullon, pakko laittaa siitä kuva tähän. Onneksi meillä on ihan samanlainen huumorintaju, minusta tuo on ihan sairaan hieno. :LOL:
 

Yhteistyössä