Kiitos huolenpidosta! :flower: Kaikki oli hyvin, vaavi 2,8 kg, kasvu onneksi vähän loppua kohti hidastunut, tällä kertaa meni nätisti keskikäyrällä, 3,5 kg oli syntymäpainoarvio. Kohdunkaula kolmisen cm, kohdunsuu napakasti kiinni.
Ne minun yölliset kipuni eivät ole mitä suurimmalla todennäköisyydellä mitään vakavaa, vaavi ilmeisesti vaan painaa hermoja ja sisuskaluja varsinkin makuuasennossa. Ja hengittäminen tuntuu vaikealta siksi että keuhkoilla ei ole enää tilaa, sekin kuulemma ihan normaalia tässä loppuvaiheessa. Kipuihin vaan Panadolia, lohdutti että kyllä ne vaivat sitten loppuvat kuin seinään, kun vaavi syntyy. B) Niinhän se on, kyllä sen kestää. Olenkin päässyt tähän asti aika vähillä kolotuksilla sekä hyvillä yöunilla verrattuna moneen muuhun, kun minulla ei ole ollut esim. liitoskipuja, lonkkakipuja, häpyluukipuja tms. ollenkaan. Nyt sitten otankin kivuissa teidät muut kiinni tässä loppuaikana.
Kyllä on helpottunut olo ettei ollut mitään ihmeemppää. Mutta aina kaikki uudet, kovat kolotukset tietty vähän säikäyttää.
Vaavi oli täälläkin jo laskeutunut lähtökuoppiinsa. Voihan se olla että vaavi on laskeutunut vasta ihan lähipäivinä, ja että tuo laskeutuminen juuri olisi saanut nämä uudet, yölliset kipuni aikaiseksi. Niin sen uskoisin olevan. No, enköhän niiden kipujen kanssa pärjää, eihän tässä enää kauaa ole.
Kävin lekurireissun yhteydessä samalla työpaikallani, viereisessä talossa kun on. Työkaverit antoivat ihania vaavilahjoja, olin varmaankin jollekin kehunut Lindexin uusretrovaatteita, koska niitä sain, lisäksi kaikkea muutakin pientä kivaa, tuttipullon, pehmolelun, vauvansukkia, Ensimmäiset muistoni-kirjan jne. Kivalta tuntui että tuolla tavalla lahjoilla muistivat.:flower:
Niisku-Rouva Ehkä sinullakin nuo yölliset vatsakivut johtuivat siitä että vaavi painoi sisuskaluja. Mutta hyvä kun menivät kuitenkin ohi, ehkäpä mullakin menevät, nelisen yötähän niitä vasta on ollut.
luppa, niisku-rouva toivottavasti ei olisi raskausmyrkytystä!
Suzyanne & Vili Vilperi 36+0 POKS!