pian 3xäippä mullakin meni 2 kk äippärahapäätöksessä. On kyllä käsittämätöntä mikä siinä voi niin kauan kestää.. :headwall:
Perhepedistä ajatus miellyttäisi, ja varmasti helpottaisi esim. öisiä imetyksiä. Mutta nukumme molemmat sen verran levottomasti, ettei kyllä taida mitenkään uskaltaa, ettemme rullaa vaavia. :xmas:
Pianissimo minäkin ihan täältä lukemistani suosituksista Manducan keksi, tuntui heti että voisi minulle sopia. Käytettyjä olen katsellut, mutta hinnat tosiaan aika järkkyjä verrattuna uusiin, esim. eilen oli jollain palstalla myynnissä käytetty Manduca hintaan 85 e? postikulut, kun uusia saa vähän alle satasen.. :/
(.) Onneksi huomenna on äippäpolilla lääkärikäynti, se minun ihme kipuni jatkuu, ei tunnu helpottavan, eikä se selvästikään ole mitään supistusta tms., päivystykseen soittaessanikin samaa sanoivat, varsinkin kun kipu on sellaista että esim. henkeä vetäessä, niistäessä tai yskiessä sattuu selkään ja vatsaan. Se on sellaista vähän "kirvelevää" jomotusta, ei kuitenkaan ihan menkkamaista. Eilen puhelimessa hoitaja arveli että olisko pissatulehdus, mutta eihän se mitenkään voi olla, kun minulla on siihen estolääkitys jota minun pitää käyttää koko raskauden ajan. Ja mitään pissavaivoja ei ole. En kuitenkaan ole päivystykseen lähtenyt, eivätkä soittaessani pyytäneetkään, koska kipu ei ole mitenkään kovaa, häiritsevää vaan, ja kun vaavikin liikkuu normaalisti. Miltään esim. liitoskivulta tms. venymiskivultakaan se ei tunnu.No, huomenna toivottavasti lääkärissä jotain selviää, en usko että se mitään vakavaa on. Aina se vaan vähän hämmentää, kun tulee uusi kipu, jonka syytä ei tiedä. Viime yönä pystyin nukkumaan kivun puolesta ihan hyvin, otin nukkumaan käydessä panadolin, se piti jomotuksen sen verran kurissa että sai nukuttua. Heräsin ainoastaan kerran, vaihteeksi siihen että tuli laatta suuhun ja nenään kesken unien. :x
Kohta lähden miehen avuksi kesärenkaita vaihtamaan. Ei minusta varmaan kauheesti ole apua, mutta menenpähän ainakin seuraksi, ei täällä jaksa koko aikaa ihan mökkihöperönäkään kököttää. Ja saanpahan vähän ulkoilmaakin samalla. B)