Kampaamoon tekisi minunkin kovasti mieleni, tänäänkin juuri ajattelin että tilaisiko ajan. Kun nyt tosiaan alkaisi kohta olla viimeiset hetket mennä kampaajalle, vaavin syntymän jälkeen on vaikeampaa päästä. Taidankin huomenna tilata ensi viikoksi ajan.
Limatulpasta, mulla ei ole tulppaa, tai muutenkaan mitään limaista tullut vielä, tavallista valkovuotoa vaan. Mutta uskoakseni sen tulpan sitten aika helposti tunnistaa. Luin juuri eilen jostain, että limatulppa voi tulla monta viikkoa ennen synnytystä, eikä se haittaa mitään. Mutta takuulla se säikäyttää, varsinkin jos on ensikertalainen.
Huomenna äippäpolilla lääkäri, vähän jänskättää mitä se sanoo tuosta minun kivustani. Kun sitä on nyt jatkunut kolmatta päivää putkeen, särkylääkettä on ollut pakko ottaa aina välillä. Eniten huolettaa se, kun päivystykseen soittaessani molemmilla kerroilla hoitaja ihmetteli kovasti, kun kerroin että kaikkein eniten sattuu syvä sisäänhengitys, yskiminen tms., selkään sekä vatsaan. Jos onkin jotain vaikka revennyt, kun mulla on ne hauraahkot sidekudokset. Menin tietty eilen typeryyksissäni taas lukemaan netistä, kun jollain oli tullut tunnistamaton kipu vatsaan loppuraskaudessa, niin kohdussa oli reikä, ja vaavi saatiin juts ja just pelastettua. Joo, en olisi saanut lukea.. :ashamed: No, täytyy vaan olla luottavaisin mielin eikä kelailla synkkiä, pääasia on että vaavi ainakin tuntuu voivan ihan hyvin. :heart:
Manducasta, tuolla kirppispalstalla oli sellainen myynnissä, 45 e, pistin kyselyä ihan samantien kun ilmoitus sinne ilmestyi, ja kerroin että olisin mahdollisesti halukas ostamaan repun, muttei myyjä vastannut mitään. Pistin tänään toisenkin yksärin, muttei vastannut ollenkaan. Outoa, kun luulisi että myyjä möisi tuotteen silel joka ensin ottaa yhteyttä. Mutta ei se näköjään niin mene. Harmittaa vähän, kun oli vähänkäytetty reppu, ja ihan sopuhinta, mitä olen muualla nähnyt.
Huh sentään, tosiaan meikäläiset alkaa varmaan jo jakautua ihan lähiaikoina! Itse luulisin olevani aika ekojen joukossa.
Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan, että jaksaa herätä huomenna lekuriin.
Suzyanne 35+6