Hakutulokset

  1. Jessu85

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    joo oli kyllä niin vauhikas synnytys että meni pari päivää ennen kuin edes älysin mitä tapahtui... =) neuvola täti sanoikin että kun esikoista synnytin 9h että selviäisin nyt puolella mutta en voinut uskoa sitä...mutta kylläpäs täti oli oikeassa tasan puolet kesti... :laugh: pikku poju voi...
  2. Jessu85

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    4.3 heräsin klo 9.30 ihan hyvin nukutun yön jälkeen, puoli tuntia kerkesin olla kun yhtäkkiä alkoi ihan pieni kipu masussa. Klo 11.00 olin jo niin kipeä että sanoin miehelle että lähdetään tarkistuttaan että onko paikat missä kunnossa.Ei muuta kuin 5v hoitoon mummulaan ja kohti sairaalaa klo...
  3. Jessu85

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    onnea vauvautuneille :flower: meille syntyi poika 4.3 klo 14.23 poju painoi 3255g ja 51cm pitkä =) kaikki on kunnossa ja tänään kotiuduttu.
  4. Jessu85

    kysyin tätä jo aiemmin, mut en löytäny aiempaa alotustani nostaakseni sitä..

    kokeile volttaren emulgeeliä...mulle lääkäri määräs sitä samanlaiseen käsi kipuun... :) mulla vaan kipu kestää viikkoja ja häviää yhtäkkiä... :(
  5. Jessu85

    **Maalismasut 2009* lokakuussa

    haluun kans pysyä listalla, en kauheesti kirjoittele mutta luen teidän juttuja joka päivä... :) ultrassa käyty ja kaikki on hyvin =) emme saaneet tietää sukupuolta kun oli jalat tiukasti yhdessä että ei osannut kätilö sanoa yhtään kumpi on... :D eli sittenpäs se maaliskuussa nähdään..tyttöä...
  6. Jessu85

    Mulla oli liikaa aikaa miettiä... (elatusmaksuasiaa)

    eihän se ex.säs teidän elämän maksumies ole vaan se on lakivelvoitteinen homma että maksaa omasta lapsesta elatusta. meillä ihan sama homma kuin sulla että asun uuden miehen kanssa ja odotan vauvaa ja kyllä mun exän pitäs maksaa määrätty elatus pojasta...mutta eipä ole maksanut ja olen pistänyt...
  7. Jessu85

    kuinka monta lasta teillä on?

    Mulla yksi poika ja miehellä kans poika ja yhteinen tulossa.... :)
  8. Jessu85

    saa onnitella :D

    onnea toosi paljon.... :hug:
  9. Jessu85

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Heippa.. täälää kans uusi maalismasu, [b]Eli laskettuaika 11.3, toinen lapsi ja ikää mulla on 22 tai joulukuussa 23, sairaala on LPKS
  10. Jessu85

    Muita yli 1,5 vuotiaita jotka EIVÄT PUHU?!?

    meillä poju 1v9kk ja tällä viikolla tuli ensimmäinen sana "kakka"... =) meillä aletaan seuraan 2v neuvolassa jos ei vielä puhetta tule... =)
  11. Jessu85

    Kemiläiset tai siitä tietävät?

    olen asunut kans puoli vuotta ysi talossa ja ihan hyvä paikka asua...=)
  12. Jessu85

    tavuleikki

    lo-to-ta
  13. Jessu85

    G : Mikä on

    hurmaava klovni :hug:
  14. Jessu85

    Asuisitko tässä?

    ihan varmasti asuisin.... =)
  15. Jessu85

    Apua! Papa-kokeesta!

    Minulla on sama homma ollut synnytyksen jälkeen..olin ihan sokissa ja soitin terveyskeskukseen heti kysyäkseni että mitä se on niin sanoivat että solumuutoksia voi tulla synnytyksestä että ei ole hätää... en sitten tiedä kun en ole vielä käynyt sen jälkeen kontrollinäytteessä että mitähän se...
  16. Jessu85

    Tavuleikki Osa 3

    li-ma
  17. Jessu85

    tavuleikki

    tinkaus
  18. Jessu85

    tavuleikki

    loma
  19. Jessu85

    jos on monta kummilasta

    no enpäs minä ole pitänyt kummipasia mitenkään erillaisina muista meidän suvun lapsista..mä kun olen 7:lle täti ja itellä yks poika...niin kyllä olen lahjat ostanut kaikille tasapuolisesti ja enemmänkin olen kummilasten elämässä läsnä.... =)

Yhteistyössä