saa onnitella :D

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no toivottavasti oot vähän kasvanu henkisesti. *muistelee kauhulla sun entisiä kirjotuksia*
:xmas: *soo soo* mites sitä nyt noin

ja asiasta kolmanteen kyl ainaskin siin sairaalas mis poika synty ni lähärit hoiti vauvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Niin täälläkin ollaan, tosin vähän pidemmällä. Onnea! :flower:
hei jätkä! mites kirsikoiden kanssa meni? :wave:
Heh :D söin sen 15 kpl eilen ja tänäänkin toisen mokoman. Mulla on noi sokeritulokset pysyneet tosi tasaisina ja huomenna on viimeiset pistot. Sitten laitan ne tulokset menemään sairaalaan, luulen kyllä, että tällä ruokavaliolla pystyn pitämään arvot kohillaan helposti. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no toivottavasti oot vähän kasvanu henkisesti. *muistelee kauhulla sun entisiä kirjotuksia*
:xmas: *soo soo* mites sitä nyt noin

ja asiasta kolmanteen kyl ainaskin siin sairaalas mis poika synty ni lähärit hoiti vauvoja.
Juu, taitaa tuo helmiäisen kotipaikkakunnan sairaala olla ainoa laatuaan, jossa ei lähärit hoida vauvoja. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Niin täälläkin ollaan, tosin vähän pidemmällä. Onnea! :flower:
hei jätkä! mites kirsikoiden kanssa meni? :wave:
Heh :D söin sen 15 kpl eilen ja tänäänkin toisen mokoman. Mulla on noi sokeritulokset pysyneet tosi tasaisina ja huomenna on viimeiset pistot. Sitten laitan ne tulokset menemään sairaalaan, luulen kyllä, että tällä ruokavaliolla pystyn pitämään arvot kohillaan helposti. =)
JES! hyvä juttu :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no toivottavasti oot vähän kasvanu henkisesti. *muistelee kauhulla sun entisiä kirjotuksia*
:xmas: *soo soo* mites sitä nyt noin

ja asiasta kolmanteen kyl ainaskin siin sairaalas mis poika synty ni lähärit hoiti vauvoja.
Juu, taitaa tuo helmiäisen kotipaikkakunnan sairaala olla ainoa laatuaan, jossa ei lähärit hoida vauvoja. :D
ei se taia olla kyllä suomen rajojen sisäpuolella...

 

Yhteistyössä