Kemiläiset tai siitä tietävät?

Arto
Juu on hieman huonohkoa mainetta tällä Oklaholmankadulla vaan itse olen hepolasta muuttanut tänne vuonna 98 ja täytyy sanoa että Oklaholmankatu 9 on paras paikka missä olen asunut enkä hevillä pois muuta.

Tässä talossa ei häiriköt kauaa säily joten on siisti ja rauhallinen talo asua.

Tuolla toisessa päässä oklaholmankatua, takajärventien risteyksessä, siellä asuu sitten ne höpömiehet.

tuu tänne ysiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Ja lisättäköön, että tornionkadulla keminmaan ja kemin rajalla on usein yksityisellä vapaana asuntoja sellasessa pien kerrostalossa, jonka asunnot kivoja, mutta vuokraisäntä vähemmän miellyttävä tapaus...
tästä mäkin olen miehen kaverilta kuullut, joka keminmaassa asuu et aivan hirvee se vuokraukko. Kuulemma lampsii omilla avaimilla sisään millon huvittaa ja tutkii postit ja on muutenkin melko häiriköivä tapaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arto:
Juu on hieman huonohkoa mainetta tällä Oklaholmankadulla vaan itse olen hepolasta muuttanut tänne vuonna 98 ja täytyy sanoa että Oklaholmankatu 9 on paras paikka missä olen asunut enkä hevillä pois muuta.

Tässä talossa ei häiriköt kauaa säily joten on siisti ja rauhallinen talo asua.

Tuolla toisessa päässä oklaholmankatua, takajärventien risteyksessä, siellä asuu sitten ne höpömiehet.

tuu tänne ysiin.
olen asunut kans puoli vuotta ysi talossa ja ihan hyvä paikka asua...=)
 
suvaitseva
Hehheh, kyllä on hienohelmat ja muut nirsot asialla, sanon maailmaa kiertäneenä jotta pienet on kuviot jos naapurin aidan yli pitää tirkistellä saadakseen sisältöä elämäänsä.
Ottakaas järki käteen ennen kuin arvostelette naapureittenne edesottamuksia, tekin olette jonkun naapuri!
 
meikä
Olen asunut okla 15 ja kun sinne tuli remontti 1996, muutin okla 9 siin, molemissa ei muuta pahaa sanottavaa kuin aika kehnot äänieristykset siihen aikaan tehty, naapuri pierasee ylhäällä niin kuulee sen alhaalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Ehdottomasti ei ainakaan Marttalaan, Rytikariin, Tai Ritikkaan (Oklaholma)... Ruumensaari asuu kuulemma nyt siellä :/
Ai..mie asun karihaara marttalassa ja tää on tosi rauhallista ja koulu on ihan liki,neuvola,leikkipuisto yms..en ole kyllä yhteenkään puliheivariin yms törmännyt että missä ne täällä sitten majailee :eek:
 

Yhteistyössä