Kemiläiset tai siitä tietävät?

Keminmaa meillä olis tavotteena, mutta vielä on vaiheessa saako sieltä rivaria..

Olen soitellut sinne asuntotoimistoon ja laittanut hakemuksen, mutta no saa nähdä saako sieltä mitään..Osaako joku kokemuksesta sanoa, että onko keminmaasta hankalaa saada rivitaloa?

Voi hiton hitto, ku tässä on taas kasannut paineita tuolle muutolle niin, että se alkaa olla jo vastenmielistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Eikö täällä Nauskassa ole yhtään rivariosaketta vapaana? Vai vuokraasuntoako hait?
Vuokra-asuntoja. Sen takia tässä onkin niin tulisilla hiilillä, kun se on tuurista melkein kiinni, että onko sitä tyytyväinen sitten siihen asuntoon ja ympäristöön ja naapureihin....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mummimamma harmaana:
Oklallakin on ihan rauhallista ne alkupään vuokratalot eli 4-7. Ainakin joskus -90 luvulla olivat.

mutta ne jotka on koulun ja päikyn lähellä ovat rauhattomia. samoin jussapäkinkadun talo ja ne jotka ovat oklan puolella.
Mun täytyy korjata..Itse Jussapäkissä asuneena. On Rauhallinen talo. Samoin Okla 15, alkupään talot menettelee meno tosin erilaista. Koulun lähellä olevat talot ovat aikalailla kylmillään.

Paljasjalkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Syväkankaan keskusta ok, hepolahdessa asuu tosi paljon lapsiperheitä! :wave: ;)
Kyllä Toi oklaholmankatu 47+20-22 taitaa olla huonoin vaihtoehto asumisen kannalta. Hepola-Rytikari aluekin on nykyisin mainettaan parempi.
Pohjoispuolella Paattiossa Itätuulen asuntoihin en itse lähtis kilon kappaleinakaan. Muutenkin toi pohjoispuoli on palvelujen kannalta hautausmaata lukuunottamatta sellainen reservaatin tapainen. Toki sekin on rauhallista seutua asua, mutta se haju !!!!!! Metsäbotnia haisee matalapaine ilmalla niin et silmiä polttaa. Olen itse asunut siellä, ja en muuttas enää ikinä sinne, kun kaupat, koulut yms. on kaikki niin kaukana.

kemiläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Kertokaahan, että onko jotain alueita siellä kaupungissa, jota kannattaa välttää asumisalueena ja kaupungin vuokra-asuntoina nimenomaan..

Tämä ruumensaari, hänellä on koti Mäntylässä, salen lähellä, sekä takajärven kerrtostaloissa.

Keminmaa meillä olis tavotteena, mutta vielä on vaiheessa saako sieltä rivaria..

Olen soitellut sinne asuntotoimistoon ja laittanut hakemuksen, mutta no saa nähdä saako sieltä mitään..Osaako joku kokemuksesta sanoa, että onko keminmaasta hankalaa saada rivitaloa?

Voi hiton hitto, ku tässä on taas kasannut paineita tuolle muutolle niin, että se alkaa olla jo vastenmielistä...
Useasti on ollu lehdis ainaski rivari kolmioita, yksityisillä. Asuntotoimistolla tuntuu olevan niukasti :(

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:

Useasti on ollu lehdis ainaski rivari kolmioita, yksityisillä. Asuntotoimistolla tuntuu olevan niukasti :(
Höh, no voi..Ku olin jo niin aatellut, että pienempi paikka niin että olis suuremmalla todennäköisyydellä sitten noita rivareita..

Mikäs lehti siellä ilmestyy? Ja minä päivänä tulevat nuo ilmotukset?

Rebekka-70
Ex-kemiläisenä sanon, että on aivan yx ja sama missä asut kun et tulevia naapureitasi voi kuitenkaan valita.Ja huvittaa toi ajattelutapa vielä 2000-luvulla siitä,että älä muuta sinne tai tänne kun siellä on rättipäitä..joopa.Matkailu avartaa..ja kannattaa muuttaa joskus Kemi-Keminmaa alueen ulkopuolelle niin unohtuu noi rasistihöpötykset.Kuinkas moni teistä käy Alladinilla syömäs kapakka illan jälkeen..?Mutta onnea "nikelle"asunnon metsästykseen..noita ohjeita kun lukee ,ei Kemiin kannata muuttaa.

Kemissä ilmestyy Pohjolan Sanomat, nykyään sielä taitaa olla ihan joka päiväki niitä ilmotuksia, en oo varma ku en ole seuraillu tarkkaan... sitte on lounaislappi, siitä on verkkolehtiki jota voit selailla ilmaseksi, ilmestyy maanantaisin ja torstaisin. Niin ja Merilapin Helmi. Siitä en tiiä onko verkkolehteä.

keminmaa
Me odotettiin puolitoista vuotta rivitaloasuntoa Keminmaasta, että sinne asuntotoimistoon kannattaa kyllä soitella ahkerasti jos meinaa asunnon saada. En sitten tiedä onko kunnalta helpompi saada kerrostaloasuntoja...

heidii
ruumensaari asuu nyt keminmaassa, kyylää torniossa seminaarinkoulun pihalla nuoria. ja oli tornion uimahallissa kuvaamassa videokameralla, monta tuntia. VAROKAA SITÄ MIESTÄ !

Nick Nicerton
Kadunnimi jaksaa aina herättää hämmästystä asioidessa.. ; )
Olemme asuneet nyt pari kuukautta eikä tämä nyt paha paikka ole. Jos ei oteta huomioon naapuri asunnosta tulevaa meteliä ja oklaholmankadun liikennettä. No, jokaiselle hevoselle löytyy kuski! Naapurin saa aisoihin ja laki on olemassa .. EN siis puhu nyt takajärven päässä olevista kerrostaloista. Asuimme torvisessa hetken ja yllätys yllätys! Huumehörhö ihan naapurissa! Äkkiä pois..

Sen voin sanoa, että Rytikari- Hepolahti aluetta haukutaan aivan turhaan... ainoa miinus on se jos pitää julkisilla kulkea keskustaan niin aika takkusta on meno.

Peurasaaressa on kans ollu ok asua mun kavereiden mielestä ja milläpä alueella ei niitä hörhöjä sattus asumaan ainakin muutama. Sauvosaari ja Ruutti on varmaan ainoat alueet, joista en ole kuullu koskaan mitään negatiivista.

Yhteistyössä