Hakutulokset

  1. reetuli76

    Mitä muut yh-äidit tekevät lapsen/lapsien kanssa kesälomalla?

    Minä olin Korkeasaaressa(kuten viimevuonnakin).Koska olen tyttären isän kanssa väleissä,niin hän oli mukana.Muumimaailmassa myös käytiin.Ensi vuonna jotain uutta.Muumimaailmaan koitetaan saada sylikummi tänä kesänä lähtemään.Lähinnä kiinnostaa te jotka olette sinkkuja,että mitä teette?
  2. reetuli76

    3-4 v.hoidossa olijat,ja"pakkopäikkärit"

    Meidän 3 vuotias ei yleensä tarvitse enää päikkäreitä.ilman niitä nukahtaa ilta 20 paikkeilla.Jos on nukkunut vartinkin päikkärit hoidossa,niin yöunille nukahtaa vasta ilta 22 paikkeilla,vaikka kuinka puuhakasta olisi päivällä ollut.Minusta sen takia"pakkopäikkärit"ovat p:stä,jos on lapsi joka...
  3. reetuli76

    Syödäänkö muilla helteillä huonommin?

    Meillä kyllä.Tänään ei olla vielä suostuttu lämmintä ruokaa syömään.kohta taas uusi yritys.
  4. reetuli76

    G:Saako noin 3v.lapsenne valvoa lomaaikaan pitempään?

    Meillä juurikaan ei,kun itse väsähdän klo.22-23 aikaan.Mut aamuisin saa tunnin pitempään nukkua.Jäi kyllä keväällä päikkärit pois,ni kevyesti nukkuu tunnin pitemmät yöunet.
  5. reetuli76

    HO hoi Masentuneet!

    Tulkaa mun seuraksi tonne masennusta kerhoon,jonka Nakkikeitto perustanut!
  6. reetuli76

    Hu huu Nakkikeitto!

    Lähetä uudestaan salasana masennus kerhoon pääsemiseksi!Olen hukannut sen,kun en sitä käyttänyt. :ashamed:
  7. reetuli76

    Löytyykö muita Turkulais äitejä,jotka ovat juhannuksena yksin?

    Eli:ei lapsi/lapsetkaan kotona?Minä olen yksin.Lapsen vuoro olla isillä.
  8. reetuli76

    Gallubbi:teettekö kummallekin lämpimälle aterialle aina eri ruoat...vai?

    Siinä tulikin.Siis kun lapset syö 2 kertaa päivässä lämpimän ruoan.Minä en ole keittiöihminen,joten harvoin meillä eri ruoat.Ja jälk.mahdollisesti syödään tähteitä.Esim.paistinperunoita,jos edelliseltä päivältä on jäänyt perunoita.
  9. reetuli76

    Onko muita äitejä.joilla masennusta ja sos.til.pelkoja jo ennen lapsien hankintaa?

    Siinä tulikin jo.Minulla todettiin kyseiset sairaudet vuonna -94.Tyttären silti synnytin -06 omasta halustani,mutta ainokaiseksi saa jäädä.
  10. reetuli76

    SAA POISTAA!Gallubbi vanhemmille,joilla lapsi asuu pääasiallisesti isällä:Syitä ratkaisuun?

    Siinä se jo tulikin. :) Eli mikä syynä,että koettu paremmaksi,että lapset/lapsi asuu isän kanssa,ja äiti se etävanhempi?
  11. reetuli76

    Kuinka pitkät päikkärit?

    Tyttäreni nyt 2,7 votta,ja hänelle riittää tunnin unet.Mites teillä muilla?
  12. reetuli76

    Mitä teette,kun itse haluaisitte nukkumaan,mutta lasta ei saa millään?

    Kärsin masennuksesta,mutta se ei ole jatkuvasti päällä.Keväällä se alkaa pahempana,ja syksyä kohti helpottaa.Se mm.lisää väsymystäni.Ja sen takia kiinnostaa,miten te muut selviydytte,kun väsyttää ihan kamalasti.Tytärtä kun ei oikein meinaa saada nukkumaan,kuin hiukan yli 22.Onneksi ensi viikon...
  13. reetuli76

    Erikoinen galluppi:Käykö taapero suihkussa.....

    Eli miten taaperonne peseytyy?Meillä vielä ammeessa(vauvojen)leikkii,mutta suihkussa peseytyy avustuksellani. :laugh:
  14. reetuli76

    SAA POISTAA!Onko muita juuri eronneita?

    Siinä se tulikin.Minä erosin avokistani viime torstaina.
  15. reetuli76

    SAA POISTAA!Gallubbi:Eron syyt?

    Siinä se tulikin,eli millaisia syitä teillä eroon ollut?Valitettavasti täällä vaikea kummankaan osapuolen eroa tehdä,vaikka syitä riittäisi,mut ei niistä nyt enempää,niitä syitä vain.
  16. reetuli76

    Gallubbi:Millaiset aamurutiinit?

    Yleensä kysellään päivä,-ja iltarutiineita,joten päätin kysyä aamurutiineistanne.Meillä:6.50 herätys,7.15 aamiainen,7.30-8.00 lasten ohjelmien katselu,8.10 hoitopaikkaan lähtö.
  17. reetuli76

    Äideille!

    Hyvää äitienpäivää kaille äideille! :flower: :hug: :heart: Minä sain kortin,ja kipsityön,missä tyttären käden jälki.Mieheltä keväisen perhostyynyliinan. :)
  18. reetuli76

    Gallubbi:Onko kaikki kahviastiastonne astiat samaa sarjaa?

    Siinä se jo tulikin.Erikoinen kysymykseni.Minulla ei ole varaa kalliita astiastoja ostaa.Nyt harmittaa,kun viime kesänä tilasin Hobby Hallista yhtä sarjaa,ja sitä ei ole enää saatavilla.Minulla 12 kpl,ja toiset 12 olisin halunnut.En vain viitsisi köyhänä alkaa taas uutta sarjaa keräämään.Siitä...
  19. reetuli76

    Kaipaan kipeästi mielipiteitä!Voinko hiukan olla rennompi äiti....?

    Minusta useat lähipiirissä sanovat,että yritän liikaa olla täydellinen äiti.Olen alusta asti tehnyt tyttäreni(2,5v.)elämästä sellaista,mihin kehoitetaan:Rutiinit,säännöllisyys.Usein kuitenkin ahdistun,kun kaikkea oikea oppisesti kokeiltu,mutta asiat silti menevät pieleen.Tänään aloin toden...
  20. reetuli76

    Löytyykö Turkulais äitejä?

    Äitejä,jotka asuisivat Hippoksentiellä,tai vasaramäen alueella?Olisi mukava löytää juttu-,ulkoilu-,kahvittelu ym.seuraa.Olen 2,5 v.tytön äiti.Ensi viikon maanantaina Muutamme Hippoksentielle. :)

Yhteistyössä