Mitä muut yh-äidit tekevät lapsen/lapsien kanssa kesälomalla?

Minä olin Korkeasaaressa(kuten viimevuonnakin).Koska olen tyttären isän kanssa väleissä,niin hän oli mukana.Muumimaailmassa myös käytiin.Ensi vuonna jotain uutta.Muumimaailmaan koitetaan saada sylikummi tänä kesänä lähtemään.Lähinnä kiinnostaa te jotka olette sinkkuja,että mitä teette?
 
Non compos mentis
Mulla ei ittelläni ole lomaa, mutta olen käyttänyt lapset lintsillä. Itse ovat käyneet pariin otteeseen leffassa. On liput yhteen suurempaan urheilutapahtumaan. Kaupungissa tämä kesä menee yhtä mökkiviikkoa lukuunottamatta. Komean rusketuksen ovat saaneet ulkona ja altaalla.
 
Lähisuvun kanssa ja kahdestaan.

Viime kesänä oltiin muutama päivä kahdestaan mökillä, oli ihan jännää. Junalla ja fillarilla kuljettiin. Tyttö nyt 3-vuotias.

Muoks. Ja viettäisin lomaani samojen henkilöiden kanssa, vaikkei olis lastakaan.
 
Grace1982
Minä olin alkukesästä Ranskan maaseudulla muutaman viikon pojan kanssa, hauskaa oli ja opittiin lisää ranskalaisesta kulttuurista. Muutama viikko sitten olimme mummolassa ja mökkeilemässä. Nyt kun olemme olleet kotona, niin kävimme uimassa ja pesemässä mattoja sekä ratsastamassa. Ja nyt ensi viikolla olisi tarkoitus mennä Tukholmaan muutamaksi päiväksi.
 

Yhteistyössä