Gallubbi:teettekö kummallekin lämpimälle aterialle aina eri ruoat...vai?

Siinä tulikin.Siis kun lapset syö 2 kertaa päivässä lämpimän ruoan.Minä en ole keittiöihminen,joten harvoin meillä eri ruoat.Ja jälk.mahdollisesti syödään tähteitä.Esim.paistinperunoita,jos edelliseltä päivältä on jäänyt perunoita.
 
Kaksi eri ruokaa syödään mutta lounas on useimmiten edellisen päivällisen aineksista rakennettu jos ei ollut tarpeeksi koko lounasta varten. En yleensä jaksa/ehdi aamupäivisin tehdä suuritekoista ruokaa joten se on nopsempaa ja sitten päivällisen teen pojan päikkäriajalla ja sen verran että riittää tosiaan yleensä seuraavaksi lounaaksi.
 
Meillä vähän miten sattuu. Yleensä yritän tehdä kerralla enemmän, jotta seuraavaksikin päiväksi riittää toiselle aterialle (joskus kauemmaksikin ajaksi, mut sit se olen minä, joka syö sitä useamman kerran). Yleensä siihen myöhemmälle yritän tehdä uuden ruoan. Mun on kuitenkin myönnettävä, että välillä - noin kerran kahdessa viikossa - ostan valmisaterian, kun oikein laiskottaa. :ashamed: Minä, joka en ole töissäkään nyt, en muka jaksa tehdä tavallista kotiruokaa itse... :/
 

Yhteistyössä