Onko muita äitejä.joilla masennusta ja sos.til.pelkoja jo ennen lapsien hankintaa?

Onko tullut ikäviä kommentteja lapsien tekemisestä,kun oot sairas?Minä olen saanut,ja nyt kun keväällä-,ja kesällä minulla masennusta(vuosia jo ollut,ja siihen ei ole mikään lääke auttanut)aloin pahasti itsekin epäilemään itseäni.Tarkennus:seronil auttaa masennukseen,mutta tähän joka kestää keväästä syksyyn,niin siihen ei auta mikään.Olisi kiva jatkaa tulla yksityisviestien puolella,jos sinulle sopii..? :hug:
 
Käy tuolla äimän keskustelupalstalla. Sieltä löytyy aiheesta:

(keskustelupalsta on nyt uudistunut, jotenka siellä on lähiaikoina ollut hiljaisempaa.)

http://p1.foorumi.info/aimakeskustelupalsta/index.php?sid=39ee90e4ecd7b51c7241e00c969bdd53
 
reetuli, pisti silmään tuossa kirjoituksessasi että lääkitys ei auta sulla masennukseen, joka kestää keväästä syksyyn. Mulla aivan sama homma!!! Lääkitys tehoaa, mutta kevät ja kesä on aivan painajaismaista :'( :'( :'( . Lääkitys ei auta ollenkaan, olenkin miettinyt että tekeekö mulla tää lisääntynyt valon määrä olon näin huonoksi vai mikä. Ja näin siis jatkunut jo useampi vuosi.
Jotenkin tässä päivän kerralaan yritän selvityä tämän väsymyksen kanssa, odottaen syksyä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja reetuli76:
Siinä tulikin jo.Minulla todettiin kyseiset sairaudet vuonna -94.Tyttären silti synnytin -06 omasta halustani,mutta ainokaiseksi saa jäädä.
Mulla oli koko elämään sos ongelmia,personaalisus ongelmia, todella paha lukihäiriö,paniikkihäiriö, keskettymis kyvyn ongelmat,diabetis ja ehkä lievä masennus. Lääketys masennuksen ei auta vaa pahenta tilannetta.
08 syntyi poika tavalla oli vahinko ku luulin,et en voi tulla raskaks ja en ole ite oikein halunut lapsia enää,mutta mieheni halus.
Alakauta synnytys vaika vaadin sektion ja hormooni ehkäisyä päälle vielä. Niin aloin sekoilee. Onneks sain sterilisaation viime kuussa jota kerran hylätty. Nyt tiedän, että kaikki väittet, että mulla on vaa masennusta ei pidä paikkansa ku itse tiedän,että oireeiden perustell se on jotain aspergerin ja ad/hd:n sekoitusta.
 

Yhteistyössä