Hakutulokset

  1. H

    Vahinkolaaki?

    testin tulos oli negatiivinen..menkkoja ei silti kuulu.Toivoton olo.Mahdollinen lapsen isä ei ole ottanut koko päivässä yhteyttä ja päätin antaa hänen olla..sulatelkoot siellä nyt tätä suhdetta ja mitä se tuo tullessaan.Olen raskaana tai en niin tiedän ettei hän halua kanssani olla..nämä...
  2. H

    Vahinkolaaki?

    en tiedä..hieman sekavat ajatukset asiasta..tavallaan olen eilisillasta asti ollut aika tyyni asian suhteen ja hyväksynyt sen että olisin raskaana.Eli toisaalta siis haluaisin että olisin,mutta toisaalta taas pelottaa ja kammottaa.Aamulla ajattelin,että pettyisinkö jos menkat alkaisikin...
  3. H

    Vahinkolaaki?

    Kiertoni nyt 37/28 ja pää täynnä ajatuksia. Oireita on ollut; -oikean puoleisen munasarjan nippaileva tunne,koko ajan olen tietoinen missä munasarja on koska se tuntuu -hirmuisen kuuma,hikoiluttaa mutta yöllä heräsin siihen että paleli -kuvottaa,kahtena aamuna oksettanut ja koirien...
  4. H

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    terkkuja täältä.en ole kauheasti ehtiny tänne kirjoittelemaan kun oon ollu aika paljon töissä.meillä siis nyt kp 7/26-28 ja ensi viikon loppu puolella taas lisää yrittämistä.Miten se on tarkoitus jaksaa odottaa,siis se kaksi viikkoa,että voi tehdä testin??ihmettelen vaan kun itse olen sellainen...
  5. H

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Onnea munkin puolesta plussaa saaneille!Mulla tänään niin hirveä migreeni että oksat pois ja lääkärille menin sitten töistä suoraan.Sain onneks lääkettä oikein neljänkympin edestä. meillä tosiaan kierto taitaa olla siinä 26-28 päivää,vaikea ihan tarkalleen vielä sanoa kun vasta toiset menkat...
  6. H

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Hei kiitoksia vaan tiedosta kaikille!Kiva löytää tälläinen palsta jossa on muita kuumeilijoita joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ja jännittää.Minkä ikäisiä ihmisiä täällä ylipäätään on?Itse lähentelen neljännes vuosisataa :laugh: kuulostaapa hurjalta noin sanottuna..Huomenna taas töiden...
  7. H

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Valaisisko joku typerää,että mistä listasta te puhutte täällä ja mistä "tädistä" on puhe?? :ashamed: olen vähän aasi vielä näissä teidän jutuissa.. Meillä yritettiin tuossa joku aika sitten,mutta menkat ne vaan alkoivat lauantaina.Oma äitini sanoi että harmi kun alkoivat..kovasti toivoisi jo...
  8. H

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    Tulinpa minäkin tänne..vielä hieman hakusessa nämä sivut mutta yritetään ainakin.Meillä siis esikoinen haaveena,kahden viikon päästä on lastenteko talkoot pystyssä :p

Yhteistyössä