***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
uudet kuumeilijat tervetuloa! yrityskertoja vaan kehiin, niin nipukka lisäilee teidät tuonne listalle! :)

hittoako tohon keskelle keskustelua on mainos tullut :eek: :eek: omituista.

rupes vähän naurattaa, ku ajattelin just, et hittoako tohon keskelle keskustelua on mainos tullut :LOL:


Tervetuloa uusille! :flower:
 
Hei kiitoksia vaan tiedosta kaikille!Kiva löytää tälläinen palsta jossa on muita kuumeilijoita joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ja jännittää.Minkä ikäisiä ihmisiä täällä ylipäätään on?Itse lähentelen neljännes vuosisataa :LOL: kuulostaapa hurjalta noin sanottuna..Huomenna taas töiden pariin,väsymys painaa päälle ja voimaton olo..ilmeisesti jotain flunssaa taasen..
 
Toivova ai et jätetään kolmoselle? :)

tervetuloa uudet. kiertopäiviä tässä kyselen vielä niin saadaan teidän listaan oikealle kohalle.

HUOM! jos kiertopäivissä on ??/?? niin voisko joko hihkasta ne kiertopäivät ees suunnilleen tai huutaa vaikka että "Paikalla"?
k thnx :D
 
Täälä 23wee kuumeilija. Mies on sitte vuoden nuorempi, tai no just sen 9kk tasan :D

Meinasin jo taas että jää taas päivä välistä nyt tässä oviksen aikaan, mut sain sitteki kellistettyä miehen tonne sänkyy :D Tai kysyin et tuunko paneen sut sänkyy :D Sillä ku on aikane herätys. Ja me siis mennään (tai mä oon päättäny mennä!) jokatoinenpäivä-periaatteella.

Tervetuloa uusille :flower: Ja tietty halit kaikille jotka kokee sen tarvitsevansa :hug:

Mä oon jotenki iha onnelline tällä hetkellä vaik ei oo mitää syytä. Tai no ehkä toi et taas on mahdollisuus tulla raskaaksi nii saa ajatukset juokseen eteenpäi ja mahdolliseen vauvaan.

Ootteko te muut jo miettiny valmiiksi kaikkia tavaroita et minkälaiset vaunut ja kaukalot jnejne ois kivat saada?
Ite oon valinnu jo vaunut mielessäni ja kovasti esitelly niitä miehelleki. Haluisin mennä kokeilee niitä et mahtuuko autoon ja miten siinä säätyy kaikki säädät jne, mut emmä viitti vielä :D
 
nibbler enhäm mä itsekään enää muista mitä meinasin =) ihan sama oikeastaan, mitä siellä nyt lukeepi, voin sitten hihkaista kun se oikea kp1 ilmoittautuu :headwall: kiitos vielä!
ja uusille TERVETULOA! mä oon 24 ja mies 29
 
Kiertopäivistä en osaa tällä hetkellä sanoa mitään ku koko kroppa ihan sekasin :D Mut jos/kun täti tuloo ni oon taas paremmin kärryillä. Menkkakivut hemmetinmoiset ja koko ajan semmonen fiilis et ihan kohta lorahtaa. Mut eipä oo ainakaan toistaiseksi tätiä näkyny. Aamulla testi. Jänskättää vähä kuinka tän tytön käy..
 
Täälä on ollu tää aamu yhtä tunteiden myllerrystä..
Mies heräs töihin ja minähän pomppasin viivana sängystä ylös testi tikku kädessä.
..Ja plussaahan se näytti!! :heart: Oli niin komia plussa ettei kyllä jäänyt yhtään epäselväksi että tähän osoitteeseen tulee ens kesänä vauva! Ei tätä voi käsittää. Ihanaa!
 
Onnea raffel! sehä kävi nopiasti :D

meillähän on porukkaa tuolla odotuspuolellaki valmiissa pinossa että sinne vaan :wave:

ON: heräsin maailman tajuttomimpiin menkkakipuihin. silmät ristissä haapoilin keittiöön ottamaan buranan ja heti ku nielasin sen niin kipu loppu. siis ennenku se burana edes ois mahdollisesti alkanu vaikuttaa. otin varmuudeks lämpöpussin ja menin takas nukkumaan.
vielä ei oo tätiä näkyny mutta laitan kupin valmiiks. eli illalla jos kuppi pitää, niin saa tietää onko ne alkanu vai ei. jos siis pystyn oleen tirkistelemättä töissä :D:D
 

8.10.2008

Minnie-....................kp 105/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 83/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 80/30............................yk 4
Santtuli...................kp 78/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 69/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 65/26..............................yk 1
Humu82..................kp 57/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 56/35.................................yk 3
La bebe..................kp 51/??................................yk 1
Zande.....................kp 46/36.................................yk?
Kauris-82................kp 43/30..............................yk 6

iitu-.........................kp 36/29-31........................yk 1
johanna83..............kp 33/32-40..........................yk 6
yöperhonen-..........kp 30/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 30/28-30...........................yk 3

kaz.........................kp 28/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 26/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 24/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 23/28-30...........................yk 2
Marshmallow...........kp 22/23-26..........................yk 4
kiharapää...............kp 21/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 20/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 20/ .................................yk 8
MyPoodels...............kp 20/28-58..........................yk 5

Kia-85....................kp 18/??.................................yk 3
Delfis......................kp 18/28................................yk 2
Louvre....................kp 18/32-40...........................yk 7
Hemuli1981............kp 18/28-38...........................yk 5
Happyfeet...............kp 15/32...............................yk 2
Minttuli82...............kp 14/23................................yk 3
Piglet......................kp 13/27-..............................(taustailee)
Ouska.....................kp 13/33-??...........................yk 7
Mansikkatee..........kp 12/29.................................yk 3
Heinu......................kp 11/26-31........................yk 12
kukkaiskeiju............kp 10/34-39........................yk 3

Siniviuhka...............kp 9/26-29.........................yk 9
HaLPe.....................kp 9/23-27..........................yk 9
Teddybear82..........kp 8/28-?.............................yk 1
Kuumeilija...............kp 7/26-41..........................yk 9
toivova-84..............kp 4/25-29...........................yk 4
asty........................kp 4/28-42...........................yk?
katalin....................kp 4/28-29...........................yk3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?
Tiikeri83................kp ??/??..................................yk ?
Fancyface.............kp ??/??...................................yk?
++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
Talvis yk 5
Sun Rise yk 3
Raffel yk 1

 
Happyfeet mä oon miettiny suunnilleen kaiken valmiiks. ainaki syöttötuoliks tulee semmonen perus jonka voi taittaa autoks :D meillä jokasella sisaruksella on ollu semmonen ja se oli niin kätevä. varsinki jos halus kattoo telkkua samalla, ja äiti laitto usein veljen semmoseen kun kävi suihkussa, niin että se oli taiteltu autoks.

kärryiks tulee inglesina classicit. mies on samaa mieltä :D

turvakaukaloa en tiiä, mutta se on ainoo joka meille tulee ihan uutena. muut, jos mahdollista, ostetaan käytettynä.
pinnasänky on mun vanha. se on vaan vähä makkaran värinen just nyt että se pitää maalata :Dsiskopuolella oli semmonen rottinkinen ensisänky että vauva nukkuu siinä ekat kuukaudet meidän huoneessa, tai ainaki isyysloman ajan.
 
Joo nopeaa oli toiminta :D Mutta hyvä niin!!!
Koitinkin tässä just ettiä että mistähän löytäisin jonkun odotuspuolen pinon.. Ei vaan tahdo löytyä. En osaa! :D Ehkä tää tästä ajan kanssa.

Plussatuulia muillekkin!! :flower:
 
Good morning!
tänään uusintatesti ja kyllä se plussa taitaa olla :heart: ei mikään vahva, mutta selvästi vaaleanpunainen viiva! IIK! tää on jännää!!
tilasin netin kautta viel muutaman puikkoraskaustestin ja teen uudestaan kun tulevat.

Olo on outo, jännittynyt ja niin innoissaan!

Raffel: Onnittelut! teillä kävi tuo aika rytinällä
:D
 
Onnee Raffelille ja Johannalle <3

Nibbler mäki voisin ostaa käytettynä, mut noi vaunut on nii uuet et niitä ei varmaan oo missää huutiksessa tms. tietty täytyy kattoo sitte ku sen aika on et onko tullu jo. Eli haluun Crescentin Classic mallin ja valkosena (ei mikää kauheen hyvä väri siistinä pysymisen kannalta, mut ne vaan on niin ihanat :D) Kaukalo voidaan saada lainaan veljeltä ehkä tai toiselta kaverilta, mut mielellää sen ostais uutena..
Syöttötuoliksi haluisin sen tripptrappin tai sen kopion.
Sängyksi aattelin tehä ite stokken kopion :)

Saatteko te muut muute avustusta noihi tarvikkeitte hankintoihin esim. vanhemmilta tai miehen vanhemmilta tai kummeilta tms?
Varmaksi en tietenkää osaa ite sanoo mut mies ku on ainoo lapsi niin uskon että anoppi ainaki jotai hommaa ja appiki vaimoineen uskoisin et on niin innoissaan sitte että ostaa jotai. Oma äite varmaa ompelee vaippoja jne pientä mut en usko et niillä on varaa hirveesti maksella tavaroita, ku sisaruksia kuitenkin on enempi..
 
happyfeet kaukalon voi kyllä ostaa käytettynä, jos tuntee myyjän ja tietää että kaukalo ei oo ollu missään edes pienessä kolarissa mukana. sehän on vähän niinku pyöräilykypärän kaa että pienistäki kolhaisusta se menee huonoks. mut justiin joltain läheiseltä tutulta kehtaa kyllä ostaa :)
avustusta oon saanu todella paljon veljen avovaimolta. ja ite oon kierrelly kirppareita ja ostanu ne söpöimmät pois, ja site jos on löytyny jotain perus unisex vaatteita niin oon napannu mukaani. äitiyspakkauksen sijaan aijon ottaa sen rahana. saa ostaa sillä rahalla kestoja kun näyttää siltä että vauva pärjäis pelkästään noilla vaatteilla ainaki ekat 6 kk :D

ai säki aijot kestoilla? hieno homma :) mä oon jo kauan tehny vaippoja ja me aijotaan ainaki osakestoilla.

meinaako muut tästä pinosta kestoilla vai miten ootte miettiny?

onnea johanna!:flower: siirrän sut plussanneisiin.

vieläkö joku muu plussaa tänään ? :D

aatella että vauvahaavietaki on jo noin pitkällä :heart: ihanaa :)
 
kyllähän tuo aika on nibbler rientäny....vastahan mä täällä plussasin :D :heart: ..ja parin kk päästä saattaa olla vaavi jo lähellä syliä :heart: :heart:

Todella paljon plussa tuulia lähettelen tänne, että pääsette kaikki tuonne odotuspuolelle :hug: !!!
 
halpe melko varmaa juu. tädin taskukello on jätättäny parilla päivällä nyt monta kuukautta. viimeks tais olla päivän myöhässä. :)

niin ja kyllä te kaikki mun kirjoitusvirheistä listassa huomauttelette mutta kukaan ei oo huomannu että tän ketjun nimi on plussapuhUUri :D nii!
 

Yhteistyössä