***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
:hug: Asty onko niitä kipuja ollu kauan? kyllä kannattaa käydä tarkistuttamassa että onko siellä jotain ylimäärästä tai jos putket on tukossa, sekin voi aiheuttaa kipua. tai sitten joku hormoni joka myllää siellä alueella saattaa ajoittain aiheuttaa kipuilua.
kannattaa varata aika ja kertoa siellä että haluat verikokeet ja alavatsan ultraan.
ei siis kysyä nätisti että voisiko päästä vaan ihan ilmoitat että hää tuut ny, tai hää tuut ku on aika varattu :)
Putkien ei pitäs olla tukossa. tai siis vuosi sitten on tehty tuo munajohdinten aukiolotutkimus. Endosta se lääkäri sillon sano, että ainakaan ei ole kohdun ja munasarjojen ympärillä, kohdun taakse se ei nähny. Mun toinen munasarja on kohdun takana.. :eek:
En sitten tiedä, voihan ne vuodessa mennä tukkoon, mutta siihen aukiolotutkimukseen en enää mene. sattu niin saakelisti.. :(
Vois kyllä joku hormoni olla. Mä soittelen sit sinne lääkäriin, kun nää menkat loppuu, jos se vaik haluu jonku alatutkimuksen tehä....
En tiä, tekis mieli pistää kokonaan pillit pussiin.... :(
 
oih, onnea johanna haamusta :) peukut pystyssä, että vahvistuu :)

mä näin niin kamalan ahdistavaa unta. tai siis uni ei ollut ahdistava, vaan ahdisti kun heräsin. unessa meillä oli vauva, ja se sanoi mua äidiks. oli siis ihan pieni, ei oikeesti ois osannu puhua, mut unessa puhui :eek: ja sillä oli sellainen body, missä oli palapelikuvio....
jäi todella kovasti ahdistamaan..

jotenkin meni voimat siihen uneen, tarvis ruveta laittautuun, kun olis määrä mennä ottamaan vaalimainoskuvia, mut ei pysty tekeen mitään.. .:(
 

6.10.2008

Minnie-....................kp 103/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 81/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 78/30............................yk 4
Santtuli...................kp 76/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 67/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 63/26..............................yk 1
Humu82..................kp 55/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 54/35.................................yk 3
La bebe..................kp 49/??................................yk 1
Zande.....................kp 44/36.................................yk?
Kauris-82................kp 41/30..............................yk 6

iitu-.........................kp 34/29-31........................yk 1
johanna83..............kp 31/32-40..........................yk 6

yöperhonen-..........kp 28/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 28/28-30...........................yk 3
kaz.........................kp 26/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 24/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 22/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 21/28-30...........................yk 2
Marshmallow...........kp 20/23-26..........................yk 4

kiharapää...............kp 19/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 18/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 18/ .................................yk 8
MyPoodels...............kp 18/28-58..........................yk 5
Kia-85....................kp 16/??.................................yk 3
Delfis......................kp 16/28................................yk 2
Louvre....................kp 16/32-40...........................yk 7
Hemuli1981............kp 16/28-38...........................yk 5
Happyfeet...............kp 13/32...............................yk 2
Minttuli82...............kp 12/23................................yk 3
Piglet......................kp 11/27-..............................(taustailee)
Ouska.....................kp 11/33-??...........................yk 7
Mansikkatee..........kp 10/29.................................yk 3

Heinu......................kp 9/26-31........................yk 12
kukkaiskeiju............kp 8/34-39........................yk 3
Siniviuhka...............kp 7/26-29.........................yk 9
HaLPe.....................kp 7/23-27..........................yk 9
Teddybear82..........kp 6/28-?.............................yk 1
Kuumeilija...............kp 5/26-41..........................yk 9
toivova-84..............kp 2/25-29...........................yk 4
asty........................kp 2/28-42...........................yk?
katalin....................kp 2/28-29...........................yk3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?
Tiikeri83................kp ??/??..................................yk ?

++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
Talvis yk 5
Sun Rise yk 3
 
juu, mut huijattiin ehdokkaaks :D tehtiin niiden vakavien vaalimainoskuvien vastapainoks sellanen kuva, jossa nauran :D oli tosi helppoo, ku vatsaan sattui :(

kaveri sai aamulla poikavauvan. ajatukset on ristiriitaset.

äh, mä lähen töihin ja unohdan kaikki asiat ja painan vaan töitä....
 
Huomenta tännekkin!

:hug: tädin yllättämille

johannalle tännekkin tsempitykset muhkean plussan puolesta :D

Mulla on tänään kp40, mitähän lie tarkottaa, pieni toivonvire syntyi, mutta se on äkkiä tukahdutettu :D :LOL:
 
moikka kaikille!
Suuret onnittelut plussanneille... Ja suuret :hug: pudonneille!
Minäkin edelleen täällä vaikka hyvin hiljaisena olenkin ollut pitkiä aikoja. Töitä olen ahkerasti tehnyt ja nyt kun on ollut iltavuorojakin niin menee aika kun siivillä. Tällä hetkellä olen jossain saamarin mahataudissa niin etten päässyt tänään töihin. Lisäsi vielä siihen kuumeen :'(
 
Ihanaa ku ihmiset plussailee ja haamuilee! Hyvä et jollakin edes tapahtuu rintamalla jotai,ku ittellä ei tunnu tapahtuvan. pikkuisia "oireita" alkanu ilmestyy mut ne varmaa ihan jotai normaalia kun oletettu kierto on joku 30-33 päivää ni ei viel voi mitää olla...

Pistetäänpäs galluppia pystyy: Ketä tuntee kateuden KOVAN pistoksen kun kuulee kaverinsa saaneen lapsen tai plussanneet (VARSINKIN ekasta kerrasta tärpännyt)? JA kenelle tulee sellainen typerä ajatus että hän ei ansaitse sitä niin paljon kuin ite, tyyliin "miksi se mutten minä"?

Itse vastaan että olen kateellinen kyllä kun kaverit saa pienokaisia tai plussailee ja tulee ajatus että miksi ne mutten minä.
 
Moikka!

(.) Täällä on kohta ovulaatio käsillä. Olikos se Kukkaiskeiju kun sanoi että suun viereen tulee finni kun ovuloi? Mulla on nyt sellanen. Tosin mielestäni kiertopäivät on liian vähän et vois olla just nyt ovulaatio. Mutta n. joka toinen päivä taktiikalla täällä mennään, se on hyvä taktiikka se. Tosin se on hankalaa kun mulla on iltatyö.

G: Me ollaan meijän kaveriporukasta melkein ekoja jotka kuumeilee. Yksillä oli just lauantaina laskettu aika. Heille en ole kateellinen vaan innolla odotan että pääsen vauvaa hoitamaan. Hiukan kuitenkin kateellisuus kaivaa, koska he plussasisvat jo ekasta yk:sta, mutta eihän meilläkään oo vasta kun kolmas menossa. Varmasti olisin hiukan kateellinen jos nyt yhtäkkiä joku muu kaveri plussaiskin. En yleensä ole sellanen et oisin kateellinen jollekin, johtuu varmaan siitä et omat asiat on niin hyvin. Mutta uskon että mua harmittas jos eksä sais vauvan ennen meitä, josta Nibbler? puhui. Hän kun ei halunnut kanssani vauvoja, vaikka oltiin lähes 5 vuotta yhdessä. Mutta sen lapsen kannalta tietysti hyvä ja munkin koska nykyinen mieheni on maailman paras. Nyt mä eksyin taas aiheesta. :ashamed:
 
Terve kaverit!
Heh, Viikon maltoin pysyä poissa täältä ja heti oli TALVIS plussannut!!! Mahtava juttu! Onnittelut! Ja Sun Rise myös!!! :heart:

Tässä oli siis minun viikonmittainen palstataukoni...eikä kyllä auttanut yhtään :LOL: yhtälailla mietin ja sit vielä ärsytti kaupanpäälle kun en "saanut" tänne tulla, eli ei sopinut minulle! Eihänse tärppääminen härrekyyde voi siitä olla kiinni kirjotanko nettiin jotai vai en...

Ei mulla sinänsä mitään. Ovista odotellen.
 
Onnittelut talvis ja sun rise :heart: !!

G: Kyllähän sitä väkisinki pieni kateus iskee..Varsinkin jos on heti eka yrityksestä tärpänny.. Toisaalta mulla on myös muutama sellanen kaveri kenellä yritys kestäny pitkään niin kyllä heidän puolesta oon myös aidosti ollu onnellinen.

(.) vikan teron otin öö.. vissii torstaina eikä viel ainaka tätiä näy.. Välillä pieniä vihlasuja kyl alavatsassa tuntunu että jospa tuo yrittäs tehdä tuloaan. Tympeetä odottelua :headwall:
 
kiitokset teille kaikille peukutuksista -niitä tarvitaan!

ihanaa Kukkis kun olet palannut! :hug: :heart:

G: kyllä olen suorastaan saanu hepulin ekaks. tulee järjetön kateuden/pettymyksen tunne itseensä. tosin tänään kuulin ystäväni uutisen ja olen todella onnellinen hänen puolestaan kun on lasta jo kauan toivonut.
 
Nyt vastaan tohon omaan galluppiini vähän enempi aikaa käyttäen ettei ihan väärää kuvaa tuu. siis TIETENKIN oon kavereiden puolesta onnellinen. Aina ja nyt oon lupautunut menemään yhden kaverin synnytykseenkin mukaan. Tuntuu vain sellainen pistos rinnassa,sellanen haikea että "miksi mulle ei käy noin". Kateuttahan se on mutta minkäs teet. Jos kaveri on yrittänyt pitkään niin olen tottakai tosi onnellinen ja senkin puolesta ketä heti tuli. :) Kuten eräs ihminen minulle sanoi "ei se ole mitään minulta pois"niin se on ihan tosi. Ei olekaan. Välillä kuitenkin vaan vihlasee. :)
 

Yhteistyössä