***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

HaLPe pitäähän mun käydä aina välillä ilmottamassa itestäni :D Kyllä mä lähes päivittäin luen, muttei viitsi kirjoitella. Musta tuntuu ettei täti edes aio tulla ennen kuin saan lääkityksen. On kroppa jäänyt jumiin eikä tunnu mitään tuntemuksia. :/

Mutta katsellaan taas... Onnea kaikille plussanneille ja paljon haleja nibblerille :hug:
 
Terve tännekkin pinoon :D

Tervetuloa uusille :flower:

Onnea plussanneille! :flower:

Kiva kun Minniekin kävi kertomassa kuulumisia ja toivotaanm, että se kierto asettuu kohdilleen, vaikka sitten lääkkeiden avulla =) Mulla kans kierto venähtäny, mut ei oo kyllä lähelläkään sun lukemia.
 
Nyt kun tänne kerta ilmestyin, niin miksen kertoisi jotain itsestäni.. Eli kun "murretta" kävin opiskelemassa, niin tunnistin itseni ensikoksi, mutta toisaalta taas haaveilijaksi, sillä ukkoni tietää kyllä että lopetin pillerit heinä-elokuun vaihteessa, mutta jaksaa silti ihmetellä vauvakuumettani.
Jännityksellä odottelen ensiviikkoa, että jokohan tikkuun ilmestyisi plussaa, sillä ilmeisesti nyt kp 24/30 ja virallisesti kai yk 1. Sillä käytän sanaa ilmeisesti kun minipillereillä ei tullut täti kylään ja lopetuksen jälkeen tätiä sain odotella 46päivää. Tietenkin kun vauvasta olen haaveillut jo useampia vuosia ja ukko harvemmin petissä jaksaa muuta touhuta kuin nukkua, niin hankin heti ovistikkuja ja niistä päätellen nyt olisi maahdollisesti masuasukki saanut alkunsa. =)
 
tervetuloa pinkkimieli ja kiitos tiedoista, laitan ne listaan. ja onnea yritykseen.

ON: että ku jaksaa sapettaa tuo turun äätös että päiväkodeissa ei saa kestoilla! siinä sen taas näkee mitä tapahtuu kun YKS ainoo ihminen on niin ennakkoluuloinen ja kuuro toisten mielipiteille. se on kuulkaa melkeen siinä että tossa rikotaan ihmisen oikeuksia.

oon ilmeisesti melko uhkarohkee tänään... laitoin nimittäin valkoset housut töihin ja koska mulla oli ihan hirve kiire töihin unohin asettaa sen kipon! eli yhellä siteellä pitää koittaa pärjätä.. jee. 8 tuntia! minuuttia vailla 12 huomasin että herranjestas mullahan on vielä työki :( noloo...

mut mut...
 
niin mut vielä yks juttu :D: eli sperman säilöminen kupissa seksin jälkeen ei auta.
(perustan väitteeni sille että tämä yksi henkilö sitä kokeili yhden kierron ja ei toiminu niin siten ei voi toimia kellään muullakaan ikinä piste ) :D
 
JenPen
Tänne sais päivittää täksi päiväksi kp2.... nibbler, jos viitsit päivittää niin kiitos taas =)
Raivostuttaa tää oma kroppa, olin ihan ihmeissäni eilen kun yhtäkkiä täti tulee käymään! Ilman mitään ennakko-oireita ja vieläpä kp20!! :kieh: Ei niitten nyt läheskään vielä olis pitänyt tulla. Ihmettelin sitä oireiden puuttumistakin kun viime tädin aikaan oli niin järkyttävät kivut että ei ole koskaan ennen ollut. Luulis ettei näin lyhyen kierron aikan edes mitään ovista ole ollut, mutta kun senkin bongasin oireiden perusteella mukamas ihan selkeesti.
 
En voi uskoa tätä! Yrityskertoja ollut yksi ja nyt tänään tikku näytti plussaa! Pillerit lopetettiin kuukausi sitten ja keskiviikkona olisi pillerikierron mukaan pitäneet naisten päivien alkaa, mutta ei. Vatsassa outo tunne koko ajan niinpä hätähousuna kävelin tänään apteekkiin, ostin testin ja tein ja ihan selvää plussaa näytti. Enpä olisi ikinä uskonut että kerrasta tärppää.. Niitä pillereitä on tullut kuitenkin 6 vuotta syötyä... Pitää tehdä vielä kontrolli testi parin päivän päästä, ja sitten sitä on viimeistään uskottava, kun tuli kerran 2 kappaleen pakettikin ostettua varmuuden vuoksi.
 
Huomenta.

Mikäli sopii, voisin liittyä tänne myös mukaan. Esikoista tässä meinaan haaveillaan.

Yksi km takana päin 11/2006. Sen jälkeen on ollu endometrioosi leikkaus ja nyt taas uutta yrkkää peliin. Käytänössä nyt on yk 1 menossa. Kp on nyt 36... Testi näyttää negaa ja tätiä kylään odottelen... Normaali kierto on ollu siinä 30-35.

Tiikeri83 Onneks olkoon :flower: ihanaa että tärppäs heti.
 
nibbler siirrätkö minut taustailijoihin ilman kiertopäiviä, antaa yk:n olla.

tilanne on nyt se, että olen enemmän katkera miehelle kuin ikinä aiemmin. tuntuu, että vihaan "sitä" enemmän kuin ikinä aiemmin. tämä kierto ainakin meni hukkaan miehen pihtauksen vuoksi. ovis oli ( limailu loppunut, siitä tiedän ), vaan seksiä en saanut. mies kyllä tiesi mistä oli kyse, vaan eipä silti näyttänyt kiinnostavan. musta tuntuu niin pahalle, oon vaan itkenyt viimeyön ja aamun, miten hitossa oonkaan koskaan edes kuvitellut saavani lapsia mieheni kanssa, vaikka tiesin jo yrityksen alkaessa ettei meillä vaan yksinkertaisesti ole seksiä tarpeeksi. mulla on sellainen tunne, että tässä on ehkä jotakin muutakin taustalla. :/ :/
on niin vitun vaikea olla. :'( :'( :'( en halua notkua täällä turhaan, eikä ehkä oma pää kestäisi toisten onnellisten plussaamista.
anteeksi omanapaisuuteni....
 
Sinikka nyt teidän pitää nostaa kissa pöydälle ja puhua asiat puhki! ei hemmetti noin saa ihmistä kiusata!! :hug: sulle ja jaksamista asian selvittämiseen

tervetuloa Kulta-Marie :flower: !

Pahoittelut tippuneille ja onnea plussanneille!

on: ovis just nyt ja mies työreissussa..
 
HalPe sitäpä mä pelkäänkin, nostaa se kissa pöydälle..pelkään, että ne asiat joita on pitkään keränny sisälleen, purkautuu kaikki paska kerralla ulos ja seuraukset vois olla niinkin vakavat, että lähdetään eri teille... :| en halua erota, haluan vaan saada jotakin järkevyyttä tähän elämään, ei tästä muuten mitään tuu, että mulla on jatkuvasti paha olla. mies ei puhu tunteistaan ja sen näkee jo päälle päin, että sitä ahdistaa ihan liikaa..musta tuntuu, että jos tämä jatkuu tälläisena "välinpitämättömyytenä", niin kummallakin poksahtaa pää...
 
aaaarrgg...suomalainen mies..vaikea puhua tunteistaan.. mun exä oli just tommonen..mä olisin halunnut puhua ja korjata suhdettamme, mut se ei puhunu(eikä pannu viimeseen puoleen vuoteen) ja mä meinasin seota ja kuolla siihen ahdistukseen..sit vast, ku se jätti mut, me puhuttiin kaikki asiat ja ekaa kertaa se kuunteli mikä mua vaivaa ja se kerto mikä sitä vaivaa, mut kaikki oli siinä vaiheessa liian myöhästä..kuulemma hänen olis pitäny saaha olla sillo, ku vaikeudet alko, kaks viikkoo yksin, ni sit suhde ois saanu uuden suunnan..tulipas pitkä selostus:) tarkoitan siis, että puhuminen auttas, jos kummatkin osapuolet ymmärtäs tässä vaiheessa, kun ongelmat ei oo viel kasvanu suuriksi, eheyttämään sen suhteen.. :hug: :hug: :hug: mä toivon, et saat miehes kanssa selvitettyä asiat oikeille raiteilleen, et voitte taas jatkaa vaavin yrittämistä :)
 
sotasuunnitelmaa oon veivannut tässä tämän päivää....en tiedä onko milläänlailla enää mahdollista, että voisin tulla raskaaksi jos nyt tapahtuis suuri ihme ja pantaiskin..... :| :eek:
niin hirveälle kun se tuntuukin sanoa, niin jos ei kotona mene seksihommat hyvin, niin en tiedä kuinka kauan jaksan odottaa :| en jaksa itkeä enää, kun tunnen oloni aina niin likaiseksi sen jälkeen kun olen vongannut ja vongannut ilman tulosta......
 

Yhteistyössä