***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Chamorphis
Raffel ja Johanna oikein paljon onnea! :flower: Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan.
Muille kuumeilijoille oikein kova plussapuhuri.. ++++++++++++++++ :whistle: Kaivattais lisää odottajia tonne meidän esikkopinoon! :D Ryminällä kaikki sinne vaan!!

Chamorphis ja Nasu 25+1
 
Moikka!

Me aijotaan kestoilla. Mä oon tehnyt jo vaikka kuinka monta vaippaa valmiiksi oisko niitä joku 40. Just on pesukoneessa kankaita joista meinaan tehdä kestonenäliinoja. Vauvanvaatteita oon ostellut kirppiksiltä ja sit uusia kun on löytynyt kirppis hintaan. Oon ostanut unisex värisiä ja sit tyttövärisiä. Ylipäätänsä tykkään kirkkaista väreistä. Meiltä ei kohta puutu kun se vauva. Vaunuista sen verran et haluisin kolmipyöräiset yhdistelmät, esim. Britaxilla on kivat. Muuta voi sitten ostaa käytettynä, mutta nuo siis ehkä uutena. Ja niin se kaukalo myös, jos ei löydy hyvää.

Täällä on hyödynnetty ovista ja vielä jatketaan harjoituksia. Jospa kolmas kerta toden sanoisi. Oon myös ajatellut kokeilla sitä kuukuppi juttua, ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla :)
 
mä en oo vielä uskaltanu ommella vauvanvaatteita, mutta kutonut oon. nytkin menossa kaverin vauvalle haalaria. ainut vaan että siitä tulee semmonen joulunen ja ne kun ei varsinaisesti vietä joulua niin :xmas: mutta menkööt.

mulla alkamassa ekat kuppimenkat *ylpeys* tähän asti voin sanoa pelkkää hyvää. paisti että menin sitte lyhentää antennia ja nyt se tökkii vielä enempi paikkoihin joissa tökkiminen ei oo sallittua ku mieheltä :D :ashamed:
havaitsin tosin tänään että mä oon kai alakerraltani väärin muotoutunut. nimittäin pyöräileminen on paljon mukavempa kupinkaa ku ilman :LOL:
 
Mulla on ollut jo parisen vuotta kuppi. Elikkäs ensimmäinen on jo aika elähtänyt ja siitä lähti antennista pala. Protestiksi sitten tilasin erimerkkisen sen mikä on luonnonkumia. Se ei ookaan ihan niin taipusa kun vanha, esim. pois ottaessa sattuu aikas paljon. Opettelua varmaan vaatii tuo uusi, onneks en heittänyt vanhaa pois. Mä en tunne kuppia ollenkaan, eli liikunta yms muut onnistuu tosi hyvin. Viime menkoissa just oli töissä niin kiire et en muistanu vaihtaa. Onneks meni kuitenkin sen 12 tunnin rajan sisään just ja just kuitenkin. Suosittelen kaikille kuppia oikein lämpimästi.
 
Hei kertokaa te pitkäkiertolaiset kun näyttää että teillä ollut jo yrityskertoja jonkin verran että onks kierto vaan lähtenyt jostain syystä heittämään jos aiemmin ollut vakio...?? Heh mulla kp 50 taisi mennä jo rikki... jihaa.

Hitsi vois kyllä nyt jotain tapahtua, tuntuu että keho nukkuu jotain talviunta parhaillaan
|O

Töissä on kyllä asiat niin, että pitäisi äkkiä päästä pois että sikäli vähä jänskättää tää vauvajuttu samaan aikaan jos saisi uuden työn. Mutta oon todennut, että ei elämää voi liikaa suunnitella...ja koeajallakaan ei saa sanoa rti jos syynä on raskaus. Pitäisi vaan ilmoittaa se kirjallisena ennen kuin kukaan keksii että on raskaana, niin on turvassa lain mukaan.
 
la bebe Mulle oli niin, että pillerit lopetin tammikuussa, kun olisi resepti pitänyt uusia. Kierto oli noin 30-35. Kesäkuussa yhtäkkiä menkat jäi pois ja nyt ollaan jo saavutettu 100 raja.
Ja raskaana en valitettavasti ole :D

Ja piti vielä sellaista infota mun tilasta, että peruin lääkäriajan, josta puhuin kun kuulin tästä mun omalääkäristä niin paljon sellaista, ettn halunnut sen miehen luokse ronkittavaksi. Joten varasin nyt uuden ajan yksityiselle puolelle, vaikkakin aika on vasta 4.11. Pakko jaksaa sinne asti odottaa, vaikka vaikeaa tulee olemaan. Jos silloin saisi kunnon vastauksen kaikkeen. Lopetan raportin tähän :LOL:
 
hei vaan ja ihan ekana onnea Johanna!!!aivan mahtavaa, oon niiiiin ilonen teidän puolesta! Ja nyt kun palstasielunsiskoni siirtyi odottaviin, niin eikös munkin pitäis siirtyä... :whistle: no...kuten Mansikkatee povasi, niin toivotaan että kolmas kerta toden sanoo :D

Onnittelut myös Raffelle, et kauaa täällä kykkinyt :D

mä kans kyllä ylistän tuota kuppia, se on tosi hyvä. Mulla vääntyilee hyvin, ei satu pois ottaminen, ja antennin olen leikannut lähes kokonaan pois, ei paina ja helposti saan silti pois otettua. Mulla on mooncup merkkinen. Voin suositella! kyllä vierastaisin laittaa sitä siittiöitä varten, mutta kuukautisten aikaan ollut todella kätevä!

Kohta vatsatanssiin! jiihaa!
 
Onnea plussanneille :flower:

Meillä ei ole vielä mitään ostettu eikä suunniteltu. Mä olen niin taikauskoinen, että ainakin ekaan ultraan asti täytyy oottaa, ennenkuin uskallan mitään ostaa.

Kestoilla ei aiota, oon vaan laiska :(
 
jee enää 45 min niin saan tietää onko mulla menkat alkanu :LOL:
luulis nyt että se jossain tuntuis jos alkaa... ja jos ei ala niin sit mä itken kun en oo ostanu testiä, tai stressaan sitä että mä otin sen buranan tänään. tai entäpä ne hurjat määrät viinaksia joita oon kitannu *raaps raaps* no hurjat ja hurjat mut silti.
ja sitte mä stressaan että mitähän ne oli ne oireet ja sitte mä mietin miten mä hienosti ilmoitan tänne että mä oon raskaana ja mitäpä jos jouluna saiski kertoo fammulle ja faffalle että se tulee nyt se kaikista rakkain ja paras lapsen lapsen lapsi :D
ja sitte ne alkaa ja mä meen takas listoille omalle paikalleni ja määrään 'kukkiksen päivittämään listaa ja tekemään uuden pinon meille.

niin että lällislää vaan teilleki :D :p
 
Onnea munkin puolesta plussaa saaneille!Mulla tänään niin hirveä migreeni että oksat pois ja lääkärille menin sitten töistä suoraan.Sain onneks lääkettä oikein neljänkympin edestä.

meillä tosiaan kierto taitaa olla siinä 26-28 päivää,vaikea ihan tarkalleen vielä sanoa kun vasta toiset menkat pillereiden jätön jälkeen.Mutta ovispäivät olis suunnilleen tuossa 16.päivä joten silloin jos ei aisaa heru niin hakkaan päätäni seinään.Onneksi tuo mies on aina innokas niihin puuhiin :LOL:

Meillä tavallisesti puksutellaan menemään noin 3-4 kertaa viikosta mutta varmasti tuolla ovis viikolla pitää paukutella useammin.Toisinaan tulee muuten vaan puuhailtua päivässä useammin,nyt tosin jääny vähille mun stressin ja jatkuvien migreenien takia.

Ihunaista illan jatkoa kaikille!
 

9.10.2008

Minnie-....................kp 106/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 84/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 81/30............................yk 4
Santtuli...................kp 79/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 70/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 66/26..............................yk 1
Humu82..................kp 58/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 57/35.................................yk 3
La bebe..................kp 52/??................................yk 1
Zande.....................kp 47/36.................................yk?
Kauris-82................kp 44/30..............................yk 6

johanna83..............kp 34/32-40..........................yk 6
TYtti82...................kp 32/33.................................yk 4
yöperhonen-..........kp 31/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 31/28-30...........................yk 3

kaz.........................kp 29/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 27/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 25/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 24/28-30...........................yk 2
Pinkkimieli..............kp 24/30..................................yk 1
Marshmallow...........kp 23/23-26..........................yk 4
kiharapää...............kp 22/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 21/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 21/ .................................yk 8
MyPoodels...............kp 21/28-58..........................yk 5

Kia-85....................kp 19/??.................................yk 3
Delfis......................kp 19/28................................yk 2
Louvre....................kp 19/32-40...........................yk 7
Hemuli1981............kp 19/28-38...........................yk 5
Happyfeet...............kp 16/32...............................yk 2
Minttuli82...............kp 15/23................................yk 3
Piglet......................kp 14/27-..............................(taustailee)
Ouska.....................kp 14/33-??...........................yk 7
Mansikkatee..........kp 13/29.................................yk 3
Heinu......................kp 12/26-31........................yk 12
kukkaiskeiju............kp 11/34-39........................yk 3
Siniviuhka...............kp 10/26-29.........................yk 9
HaLPe.....................kp 10/23-27..........................yk 9

Teddybear82..........kp 9/28-?.............................yk 1
Kuumeilija...............kp 8/26-41..........................yk 9
toivova-84..............kp 5/25-29...........................yk 4
asty........................kp 5/28-42...........................yk?
katalin....................kp 5/28-29...........................yk3
iitu-.........................kp 2/29-31........................yk 2
Nibbler....................kp 1/29................................yk 17
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?
Tiikeri83................kp ??/??..................................yk ?
Fancyface.............kp ??/??...................................yk?
++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
Talvis yk 5
Sun Rise yk 3
Raffel yk 1
 
joo eli eilen ei ollu menkat alkanu.
Limajuoru: eilen oli tullu kuppiin vaan valkkaria. tänään sitten heräsin jälleen menkkakipuihin jotka sitte loppu ennenku ees kerkesin ottaa sen buranan! mutta pönttöön ja paperiin tuli vähän ruskeeta tuhrua. laitoin kupin ja otin sen burana koska aattelin että tää olis nyt tässä.
kaks tuntia myöhemmin kävin tarkistamassa kupin ja siellä oli vaan sitä ruskeeta ihan vähän.
pyyhkiessä ei tullu mitään.

käyn tarkistaa kupin vielä ennenku meen töihin, mutta toivo ei tosiaan oo korkeella enää. kumma miten rohkeena ja uhmakkaana mä olin tän kierron ja varma että ei tärppää. silti tuntuu ihan vähän paskalta kun ne kuitenki alkaa pian.
eikös se yleensä oo murphyn lain mukaan niin että kun ostaa vauvakuumeisena kupin niin sitä ei pitäs päästä käyttämään :LOL: voi olla että tukeuduin tuohon sitte liikaa.

luin eilen pitkän ketjun kestovaippainfon sivuilla yhestä infolaisesta joka oli saanu tytön joka ei sitte kestänytkään elämää kovin kauaa :( itkin niin vuolaasti kun se ketju alko siitä ku se alkuperänen kirjottaja oli saanu ottaa koneen ja kännykän mukaan synnärille ja se kerto ne kuulumiset.
sitte se jatku koko sen hoitorumban läpi, ja vauva pääsi lopulta kotiin ja sieltä se sitte lähi vehreämmille konttailu maille :( se oli niin kauniisti kirjotettu se hetki kun se lähti.
 
Jaha, ilmoittaudun mukaan. Kuumeiltu on pitkään ja yksi tuulimuna koettu. Nyt taas kierto lopussa ja tajuttomat selkäkivut. Huomenna alkaa menkat ja yrityskierto 4. Eli tänään kp 32/33. Ketuttaa, joten palailen langoille paremmalla mielellä joskus myöhemmin.

Muksaa päivää kaikille!
 
Tervetuloa tytti :flower: =)

halpe oispa se niin :) pidetään tavoitteena että jouluunmennessä on tuo lista tyhjä tuolla :)

mitäs luulette tytöt pitäiskö meijän kehittää joku joululahja systeemi. mun mielestä ois ainaki kiva joku semmonen että ei varmuudella tietäs keneltä se lahja on tai edes että kenelle se menee. mutta mä en oo keksiny mitään hyvää systeemiä tähän.
 
Nibbler mä luin kans kerran yöllä töissä sen koko ketjun. Oli tosi ihanasti kerrottu, itkin ihan vuolaasti. Ilmeisesti heille tuli sitten ihan heti perään terve vauva. Hyvä niin.
Halauksia sulle tädistä, jos nyt siis alko kunnolla.
 

Yhteistyössä