Hakutulokset

  1. S

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

    Heipatsu kaikille! Pitkästä aikaa kirjoitan.. olo on ollut niin etova ja väsynyt,että töiden jälkeen oon ollut ihan valmista kauraa sänkyyn. Meitin la muuttui-se onkin 17.11. Tsekattiin varhaisultrassa. Nyt olisikin taas tiistaina ultra. kiwaaa. taaperotx4: toi on niin kurjaa toi...
  2. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    voi varanikki. :hug: Toivotaan ettei se ole vakavaa. täällä taas yökötys jatkuu, ja turvotus on kauhiaa. :x g: mieli tekisi sukupuoli selvittää, mutten vielä ole isännän kanssa vääntöä käynyt. ;) Esikoista odottaessamme kysyimme sukupuolta, mutta meitin lääkäripä ei suostunut...
  3. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Täälläpä on ollu vipinää punteissa koko päivän! ;) Etovaa oloa on ollut koko päivän tänään, ollaan viikoilla 5+2.. muita oireita ei ole. Mutta viikothan ovat niin alussa.. Itseä vähän myös keskenmenon mahdollisuus pelottaa. Välillä kun on rusehtavaa vuotoa tullut. Onneksi ei verta...
  4. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Varovaisesti ilmottaudun mukaan.. Laskettu aika olisi 21.11. nettilaskurilla, virallinen selvinnee varhaisultrassa pääsiäisviikolla. Tulollaan olisi siis toinen mukelo, esikoisella ikää 1v 9kk. Ikää itsellä 30 vee, en ehdi enempää täyttääkään kun oon joulukuussa syntynyt... ;) Niin, ja...
  5. S

    Eroon ilta-/yöitkuista

    Heissuli! Meidän neitiä itketti kovasti ensimmäiset nelisen kuukautta. Minä kyllä nukutin häntä tissille ja kannoin sitten sänkyyn. Ja välillä tein kapalon ja heijasin sylissä siinä uneen. Neljän kuukauden tienoilla rupesin neitiä nukuttaa määrätietoisesti siten, että siirrän hereillä sänkyyn ja...
  6. S

    Mitä mieltä pojun 3kk mitoista???

    Heissuli! Meidän typykkä oli syntyessään 3610g ja 51cm. Kolmen kuukauden neuvolassa neiti oli 5890g ja 58,9cm. Ja koskaan ei neuvolassa ole moitteita kuultu. Puolen vuoden iässä tyttö oli 7420g ja 63,4cm. Eli ei mikään jättiläinen vieläkään. Mielestäni myös tärkeintä on että paino ja pituus ovat...
  7. S

    Mua ahdistaa asua tässä kerrostalo-asunnossa :/ kiitos jos jaksat lukea.

    Iso tsemppihali sinulle!! On helppoa sanoa,että älä välitä naapureiden kuiskinnasta. Mutta niin sinun on kuitenkin tehtävä. Sehän on aivan päivän selvää että lapsosista lähtee ääntä. En ymmärrä miten ihmiset kuvittelevat kerrostalossa asuessaan, ettei mitään ääntä kuuluisi milloinkaan. Aikoinaan...
  8. S

    Minkä kokoisia vauvoja 6kk?

    Tytöntypykkä oli 6kk-neuvolassa 7400g ja 63,4cm.
  9. S

    Tuntuuko muista pienten lasten äideistä kuin aivot olisi kohmeessa??

    Tekstisi oli kuin suoraan ajatuksistani.. =) Tosiaan, hitaalla käydään. Ja näin esikoisen äitinä on aina kiirus kotiin... Vaikka tiedän että mies pärjää siinä missä minäkin mukelon kanssa. Tsemppiä meille kaikille kohmeisille! B)
  10. S

    Paljonko painoa pudonnut synnytyksen jälkeen

    Synnytyksestä on nyt 6,5 kk. Painoa tuli raskausaikana n. 16kg, vielä on kilo/pari ylimääräistä. Ja masussa kaikki... |O
  11. S

    Minkä ikäisenä teillä alettu kääntymään?

    Typykkä kääntyi vajaa nelikuisena ekan kerran selältä masulleen. Toisin päin on kääntynyt kolmikuisesta. =) Nyt sen kun pyörii eteenpäin-ikää on 6,5kk.
  12. S

    koska teillä opittu ryömimään/konttimaan?

    Meillä neiti on nyt 6,5 kk. Vielä ei ryömitä eikä kontata. Eteenpäin (tai taaksepäin...) liikutaan pyörimällä. :kieh:
  13. S

    Apua, vauva ei nukahda millaan - tytto 5,5kk

    Meillä on myös alkaneet yölliset liikkumatreenit.. Nukahtaa illalla joko tissille tai tassutteluun, mutta herää tunnin-kahden päästä. Eikä meinaa päästä uneen. Ei kylläkään itke, ähisee ja öhisee, kilmuaa ja mölisee. Ja kääntyy vatsalleen tikanpoikasta leikkimään. Siellä se pää pystyssä hihkuu...
  14. S

    4 kk neuvolan mitat

    Tyttö: 4kk-neuvolassa oli 6500g (3610g) ja 61cm (51cm)
  15. S

    Kertokaa positiivisia juttuja

    Reilun viiden vuoden lapsettomuuden jälkeen olin aivan rikki. Ja missään ei pitänyt olla vikaa. Endometrioosia tosin laparoskopiassa havaittiin, silloin minulla poistettiin kysta jonka takia clomikuurit vähän siirtyivätkin. Clomifenit ja yhdet toiset pillerit kokeiltiin, ei apua. Viime...
  16. S

    Syyskuun lapsettomuushoidot

    Kiitos onnitteluista. Vielä on todella epätodellinen olo. Tänään olisi ollut virallinen testauspäivä. Joka vessakäynnillä pelottaa että vuoto alkaa. Välillä masua nippaa ja rinnat on hieman arat, muita tuntemuksia ei ole. Katsotaan pysyykö Karvanaama Kaikkonen (pitkä tarina..) kyydissä...
  17. S

    PAS jälkeen masu kipeä ??

    Kiitos kaunis onnitteluista! =) Oloni on vieläkin epätodellinen. Kai sitä pelkää ajatella pitemmälle, toivoo kyllä kovasti! Minä testasin siis pp10. Kaikesta kärsivällisyydestä huolimatta. :kieh: Tsemppiä kuu-ukko. :whistle:
  18. S

    PAS jälkeen masu kipeä ??

    Kuu-ukko: kirjoittelinkin jo tuonne syyskuun hoitojen puolelle.. Tein perjantaina -hermo petti- testin ja sain haamuplussan.. Se oli pp 10. Ja pakko oli testata tänään uudestaan; hieman perjantaita vahvempi viiva. En vaan uskalla vielä uskoa tätä todeksi. Vielä on pientä nippailua alavatsalla...
  19. S

    Syyskuun lapsettomuushoidot

    Tätä ei voi uskoa todeksi. Sain perjantaina haamuplussan. Soitin hoitavalle kätilölle ja hän varasi ultra-ajan 26.10. Tein tänään vielä uudestaan testin, taas plussaa, hieman vahvempana. Olo on epätodellinen. Voiko tämä oikeasti olla totta? Viisi ja puoli vuotta lapsettomuutta takana. Kävin...
  20. S

    Syyskuun lapsettomuushoidot

    Voi Pietu. Olen niin pahoillani. :'(

Yhteistyössä