Syyskuun lapsettomuushoidot

No hei! Pitkästä aikaa taas pääsin koneelle. Meillä oli koneessa isohkoa vikaa ja huollossa kävi... Mutta nyt on injektiohoidot aloitettu, tai hyvässä vauhdissahan ne oikeastaan on... Elikkä olen jo yli viikon piikittänyt. Ensin sunnuntaista viime maanantaihin 50 iu ja nyt siitä sitten 75 iu. Ultrissakin olen juossut ja labrassa. Ei oikein hormonitoiminta ole päässyt vauhtiin... :( Yksi 8mm follikkeli oli, mutta annostusta nostettiin kuitenkin kun labratulos oli huono. Huomenna olisi sitten taas ultra. Jännittää... Pitäkää peukkuja, että voisin irroituspiikin tuikata viikonvaihteessa... ;)
 
ei siihen luge juttuun ole sitten kai yhtä oikeaa vastausta...Eli kun lopetan ne 30.10 niin käytin niitä sitten 2 viikkoa.Mites muut?Ja tuntuu vähän hassulta kun ollaan Ipun kanssa samassa hoitopaikassa niin luulis et olis samat ohjeet vai onko se yksilökohtaista?

Mulla edelleen vatsakipuja, menkkamaisia ja yöllä herää välillä kipuun.Vuotoa ei ole mutta pelko on kokoajan takaraivolla...

Kaikille jaksamista hoidoissa! :hug: <br><br>
 
TKK
Ihanaa Alexandria :hug: Onnittelut!!

Ja onnea myös muille plussanneille :heart:

Täällä on ollut paljon ihaniakin uutisia niiden surullisempien seassa ja itselle ainakin antavat toivoa. Katsotaan miten joulukuussa käy ;)
 
Tänään oli ultra. Selvisi, että ei tarvita kaavintaa. Hyvä niin. Vuodon pitäisi loppua muutaman päivän sisällä.

Matkaan annettiin Menopur-resepti ja hoitolaukku täynnä ohjeita sekä ruiskuja.

Niin.. seuraavaan kiertoon tehdään uusi inseminaatio, mutta tällä kertaa Clomien, Diforminien ja Menopurien voimalla. Lääkäri sanoi, että ei se kovin kaukana enää ole.. Toivotaan niin.

Elämä jatkuu.
 
nuppu-77

Meidän tarina jatkui näin: Maanantaina 25.9 oli punktio josta vain 5 munasolua. Suuri epäillys ja pelko et kuinka käy.. Keskiviikkoaamuna 27.9 soitto klinikalle ja (apua!) neljä viidestä oli hedelmöittynyt ja jakautunut nelisoluisiksi =) =) =) ja nyt siis kannan masussani kahta pikkuista ja toivon että pysyvät kyydissä mukana.

Kovasti halauksia :hug: ja tsemppiä kaikille jotka tällä palstalla ovat!!!
 
Olo on ollut jo ihan hyvä. En vain meinaa jaksaa lepäillä enään, mutta täytyy vain yrittää vielä vkl yli olla rauhallisesti. Vatsan turvotus on hävinnyt ja ei ole enään oikeastaan kipeäkään. Rinnat ovat olleet pari päivää arat mutta taitaa johtua progestroneista jotka aloitin alkuviikosta. Suuria osotuksia en ole laittanut tähän yritykseen, eipähän putoa sitten niin korkealta. Täytyy nyt yrittää elellä mahd. normaalisti nämä pari viikkoa ja olla ajattelematta asiaa.
 
Tsemppiä kaikille hoidoissa oleville! :hug: Mitäs teille kuuluu?Itselläni ei ole paljon kommentoitavaa kun odotan sitä uä:tä ja tuomiota onko kaikki ok.

Jäin miettimään tuolla toisessa ketjussa kun mun HCG arvo oli pp12 vaan 57,4 että onko se liian matala?Tietääkö täällä kukaan?Eli oonkohan oikeasti edes raaskaana...Epätietoisuus on ihan kaameeta!
:headwall:

Ipu!Paljon sun HCG arvo oli ja kuinka olet jaksellu?
 
Tätä ei voi uskoa todeksi. Sain perjantaina haamuplussan. Soitin hoitavalle kätilölle ja hän varasi ultra-ajan 26.10. Tein tänään vielä uudestaan testin, taas plussaa, hieman vahvempana. Olo on epätodellinen. Voiko tämä oikeasti olla totta? Viisi ja puoli vuotta lapsettomuutta takana. Kävin ainakin kymmenen kertaa tänäänkin varmistamassa ettei viiva ole kadonnut.. Kyyneleet on silmissä koko ajan.
 
Onnea matkaan ST78!!! Toivottavasti on teilläkin tärpännyt!!!! ON kyllä ihanaa kuulla onnistumisia tällä palstalla, koska antaa toivoa itsellekin. Jotekin se on vaan niin vaikeaa ottaa vastaan niitä vauva-uutisia sellaisilta joilla heti ekasta kerrasta tärppää. Täällä kokee olevansa aidosti onnellinen plussanneiden puolesta... no joo, kummallista.

Omaala kohdalla menossa kp ties kuinka paljon eli reippaasti yli 40 paukutellaan eikä menkkoja kuulu, eikä myöskään raskaustesti mitään kerro. Kummaa... Vaikka kuinka yrittää olla rennosti ja ajattelematta asiaa, niin takaraivo huutaa jatkuvasti MIKÄ MULLA ON!!!???

Voimia kaikille ja värikästä syksyä!!! :heart:
 
Hei Alekrandria!
Siitä Hcg:stä... itselläni on ollut kahtee kertaan arvot alhaiset, ekalla jotain 200 siinä 20:n pvän tienoilla ja toisella kerralla oli 610 samoihin aikoihin. Viitearvot on 1050-4900. En halua masentaa sinua sillä arvothan nousevat nopeasti alkuraskauden aikana. lääkäri varmaan seuraa niiden nousua verikokeilla, niin minulle tehtiin. Eka kerta meni kesken sitten hyvin pian ja toisen kanssa oli enemmän ongelmia, oli kiinnittynyt munanjohtimeen jossa nosti arvoja pikkuhiljaa ja lopulta se leikattiin pois.

Omanapa..Itselläni on testipäivä parin viikon päästä ja aiemmista kokemuksista en vielä riemuitse plussasta(jos tulee) ennen kuin saan verikookeen tuloksen ja näen että on oikeassa paikassa. Pikkuisen on tuntunut nipistelyä alavatsan kohdalla..taitaa olla mielikuvitus..ja niin kuin ajattelin olla ajattelematta koko asiaa..heh heh!!

Toivon että sinulla on kaikki hyvin ja arvot nousevat normaalisti!
 
ipu
Heippa Alexandria
mun arvo oli 138, eli vähän korkeampi kuin sinun, mutta muistaakseni hoitaja sanoi samassa lauseessa että kaikki yli 50 on ok, joten ihan selvästi olet oikealla puolella rajaa :)
Mullehan siirrettiin kaksi pientä, eli olen itse miettinyt että voisiko tämä hieman korkeampi arvo jotenkin korreloida sen kanssa että molemmat olisivat lähteneet kasvamaan?

Mulla on vähän samat kuviot kuin sulla --> odotelua siihen ultraan saakka. en ainakaan itse uskalla olla ihan 100% iloinen ennen kuin saan ne ultran tulokset. tuleekohan koskaan semmoinen tunne että mitään ei tarvitse pelätä? ensin odotetaan plussaa, sitten ultraa, sitten 3kk ultraa sitten että tulee terve lapsi etc etc... huhhuh. MUTTA EN MISSÄÄN NIMESSÄ VAIHTAISI TÄTÄ POIS .
 
ipu
lisäys vielä edelliseen alexandria, luin juuri mitä kirjoitit siihen Hcg palstaan, että sulla on vatsakipuja....niin on mullakin, eli älä murehdi. taitaa olla ihan tavallinen alkuraskauden oire
 
Onnea kaikille plussanneille!

Teillä oli pohdintaa hcg arvoista. Tässä vertailuksi omani
pp 07 - 2
pp 12 - 158
pp 15 - 461
pp 18 - >1500
pp 21 - 5208

Minulle siirrettiin 2 alkiota ja molemmat kiinnittyi, nyt mennään rv 24+4
 
ST78 Hirmuisesti onnea!!!

Kiitoksia kaikille vastanneille noista HCG-arvoista.Vaikka kaikki tuntuu sanovan että kaikki on ok niin kyllä tuo 57,4 vaikuttaa kumman alhaiselta muihin verrattuna ja alkaa tuntumaan siltä ettei tästä sittenkään tule mitään...No ultrassa tietää tarkemmin ja niin kauanhan se pikkuinen siellä on ennen kuin vuoto alkaa!!! :D
 
Tulin piiitkästä aikaa kurkkaa teitä miten täällä sujuu. =)

Oikein paljon onnitteluja plussanneille,ihana kuulla onnistumistarinoita,antaa tosiaan itselle voimaa taas jatkaa hoitoja eteen päin. :hug: :flower:

Tippuneille voimia jaksaa taas eteenpäin :hug:

Itselläni ei ole oikein mitään kerrottavaa...luomukierto ja odottelen että menkat alkaa jos pääsisi tekemään uuden inssin ja että keltarauhasrakkula olisi siihen mennessä haihtunut pois.Lääkäri sanoi että jos se poksahtaa niin silloin ei voi välttää sairaalahoitoa kun kivut ovat semmoiset ja vuotaa paljon.Hui.Enkä tiedä kyllä yhtään kuinka kauan semmonen pallukka tuola munasarjoissa on.Kauheaa odotella millon se poksahtaa. :snotty: :headwall:

Tulen jännäilemään sitten taas kun pääsen inssiin.Pärjäilkää =)
 
Eilen illalla pistin Pregnylin ja huomenna on sitten inssi!!!! Vähän jännittää... Ja sekin lisää jännitystä, kun miehelle voi olla vaikeata päästä töistä kesken pois, siis kun se näyte pitäisi antaa ennen klo 10 ja työt alkaaa jo seiskalta... Meinasi kyllä anoa vapaapäivän. Lääkäri suositteli tuota inseminaatiota koska tämä kasvatusvaihe oli niin pitkä ja vissiin vähän paremmat mahdollisuudet. Ja samalla saavat tutkittua miehen simpat. Viime kerrasta onkin jo 3 vuotta... Että tämmöstä tänne nyt sitten... =)
 
Tänään taas kummastelen kun kp 45 eikä mitään missään tunnu... täytyy varmaan peruuttaa toi perjantainen aukiolotutkimus-aika. Lääkäri sanoi, ettei voida tehdä mikäli ei kuukautiset alkaneet ja loppuneetkin ennen sitä. Blaah... on taas niin turhauttavaa. :/
 
Kiitos onnitteluista. Vielä on todella epätodellinen olo. Tänään olisi ollut virallinen testauspäivä. Joka vessakäynnillä pelottaa että vuoto alkaa. Välillä masua nippaa ja rinnat on hieman arat, muita tuntemuksia ei ole. Katsotaan pysyykö Karvanaama Kaikkonen (pitkä tarina..) kyydissä.. Halauksia kaikille!!!!! :hug:
 
Ja uutta yrittämään... :'(

Tänään alkoi kovat kivut ja soitin hormonipolille sanoivat että mene päivystykseen,jossa sitten otettiin uusi HCG joka oli vain 12.2 ja ultrassa ei näkyny muuta kuin paksuuntunut limakalvo... :'(

Eli varhainen keskenmeno kuulemma.Vuotoa ei kyllä ole vieläkään kipu kylläkin.Mulla ei ole kuukautisia ilman lääkkeitä muutenkaan että tuleekohan tää edes pois tuolta ilman lääkkeitä?Huomenna pitää soittaa hormonipolille ja perua ultra ja kysyä mitäs nyt sitten.

Onnea kaikille jatkoon tulen kertomaan miten mun kävi kun on jotakin kerrottavaa.<br><br>
 
neeta
Hei,
päivitystä...ei onnistunut inssi, eli negaa ja tätiä pukkas :(. Inssejä ei meille enempää tulekaan, ja seuraavaksi siirrytään ivf:ään joskus kun saadaan rahaa kasaan.

Onnea teille onnekkaille!

Ja pahoitteluja epäonnisille!

Halit Alexandria (()), kamalan surullista :(

VIP: lueskelin jostain että sellainen rakkula vois hävitä parissakin viikossa. Toivotaan pikaista häviämistä!
 

Yhteistyössä