Syyskuun lapsettomuushoidot

Hei!
otin eilen viimeisen puregonin ja progestronin. Tänään olis ovitrellenin vuoro ja perjantaina 22.9 punktio. maanantain ultrassa laskettiin että olis tulossa 20 munista (laski isoimmat) saapi nähdä onki viikon aikana paljon lisääntynyt, viimekerralla tuli 31. Olo alkaa olla jo hiukan turpea ja vatsaa on jomottanut jonkin verran. Kovasti olen yrittänyt juoda ettei tulis hyperiä. Siirto olis ke 27.9 ja kahdesta ollaan sovittu. Toivotaan että onnistuisi. Itselläni on hiukan epäröivä olo onnistumisssen suhteen mutta toivon että se on väärä tunne.

Voimia kaikille ja tosiaan tämä on hyvä osasto kertoa murheistaan. Täällä on kanssasisaria jotka käyvät läpi samaa tuskaa ja varmasti ymmärtävät. Yritetään tsempata toinen toisiamme ja itse ainakin saan täältä voimaa jaksaa taaas eteenpäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 21:10 VIP1 kirjoitti:
PIETU!!
WWWWWAAAUUU!!!HAAMU! =) :D Sehän tarkoittaa plussaa.Iloitsen täälä jo puolestasi.Nyt vaan toivotaan että plussa vahvistuu...Voi vitsi..ihanaa.

Varovasti onnitellen :flower: :hug:
Kiitos :) Nyt vain odotellaan.. ei kai se enää hävitäkään voi :heart:
 
Pietu TOOOOSIIII hieno juttu!!! :hug: :hug: Ei niihin testeihin haamut turhaan tule!Negaahan ne voi näyttää väärinkin mut ei positiivista, koska posotiivinenhan meinaa että sulla on raskaushormonia pissassa!!ONNEA HIRMUSTI!!Nyt jo onnittelen mutta tule kertomaan kun se testi on vahvistunu.

Toivottavasti monet muutkin saa plussatestin tässä kuussa!
 
Heippa!

Tiistaina tein testin joka nega... Pas:sta tänään 14pv ja aamulla oli verikoe. Parin tunnin päästä tietää varmaksi. Olen kyllä jo varma negasta, mutta katotaan nyt sitten.
Tsemppiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 11:34 Anni77 kirjoitti:
Sirukka: IVF+ICSI vk 38
Polle80: IVF siirto tehty 7.9
TKK: IVF+ICSI vko 36 ---> Hyperin takia ei siirtoa tehty
Nala78: IVF ?
Jiscoana: suunnittelukäynti 9/06
Alexandria: IVF, punktio 13.9 alkionsiirto 15.9
Kipinä: lääkkeellinen PAS, luomuraskaus !!!!!
inkku: IVF vko 37
MMharmaana: lääkkeellinen PAS 31.8
himppu: IVF suunnitteilla
ST78: PAS
VIP1: Inssi 12.9
Miili81: lääkkeellinen PAS 1.9 ?
MiinaH: IVF vko 38
Neeta: Clomiavusteinen inssi vko 37
Pietu: inssi 4.9
ipu: IVF, punktio 11.9
Tipnu: ensikäynti syyskuussa
Mimsu: ensikäynti syyskuussa
nuppu-77: IVF
Anni77: lääkkeellinen PAS 8.9, raskaustesti 22.9
PÄIVITYSTÄ LISTAAN

VIP1: inssi 12-9
Sirukka: ICSI 22.9, siirto 27.9 2kpl alkioita
Milla: inssi
Pietu: PLUSSA 20.9!
TKK: PAS 12/06
Alexandria siirto 15.9 --> raskaustesti 27.9
Miili81: Nega...
ST78: siirto 19-9
Himppu: Hyppää lokakuun pinoon
Polle80: PLUSSA 22.9!

Onnea plussanneille! Voimia ja jaksamista piinailijoille.

Ja Anni77 itse: Nega...

Uusi lääkkeellinen PAS (toivottavasti) lokakuussa ja jollei tärppää niin sitten uusi IVF+ICSI.
:/ <br><br>
 
Polle ja pietu!! superhyperhalaukset plussien johdosta!! Tosi upeaa!
miili81, onko uutisia?
anni77: olen todella pahoillani. iso tsemppihalaus sinulle!
oma napa: menkkamaisia pistoja vatsassa ja oikeassa polvessa (älkää naurako, mun menkat alkaa aina oikean polven säryllä, aina! =) ). pp3 vasta menossa. toivottavasti kaiffari ei pyri ulos. :/
<br><br>
 
Eipäs ole oikein uutisia... Täällä masentuneena olen viikon miettinyt, että miksi nega. Aina tässä vaiheessa se tuntuu niin lopulliselta - miettii jo, ettenkö koskaan tule saamaan lasta. No menkat alkoivat tänään ja lääkkeet aloitan huomenna - jo 12 päivän päästä taas ultra ja sitten muutaman päivän päästä uusi siirto. eli kyllä tämä tästä. Periksi ei anneta - vaikka välillä luovuttaminenkin on mielessä käynyt. Onnea vain kaikille teille plussanneille - me neganneet tullaan vielä perässä!
 

Miili81 !

Voi kuinka tutulta tuntuukaan... Mutta kyllä me vielä noustaan! :hug:
Huomasin että meillä on aika samanlainen historiakin. Kolme vuotta yritystä, PCO, yksi ivf ja pas takana... Mulla tosin ikävuosia hieman enemmän ;)

Mulla toukokuun nega oli aika kova paikka, varsinkin kun piti odottaa sitten syyskuuhun asti ennen PAS:n pääsyä. Nyt on jotenkin helpompaa kun heti uutta lääkkeellistä PAS:a kehiin. Meillä tosin se tilanne, että jos toinen pas ei tärppää niin sitten taas uusi IVF edessä... Mutta askel kerrallaan. Minä jo ilmoittauduin lokakuun IVF-pinoon (jossa oli passejakin) toiveikkaana, tule sinäkin niin piinaillaan taas yhdessä.

Terkuin; Anni


 
Tänään oli ihme homma aamupäivällä kun olo oli ihan samanlainen kuin menkat alkais.Vihloi alaselkään ja muutenkin kummaolo..koko aamun luulin että nyt alkaa menkat kun tuntui että lorahti housuun.Tuli hirveästi valkovuotoa,kirkasta ja nestemäistä..aina kun pyyhkii.Tiedä sitten onko ennuste menkoista vaiko ehkä plussasta.Vielä 5 päivää ennen kuin "pääsen" testaamaan.Ei pidä liikaa kyllä odottaa...tuntuu että joutuu taas pettymään :'(
 
Miili81: Olen todella pahoillani. sanat eivät riitä kertomaan. Ja tunteesi tuntuvat niin tutuilta myös minulle. Olen jo itse henkisesti yrittänyt valmistautua negaan. Tuntuu vaan välillä niin epäreilulta kun on laittanut itseään likoon ja sitten karu todellisuus tulee seinänä vastaan. Mutta pää pystyyn. Suuntana on ainoastaan ylöspäin, kohti plussaa. Ja periksi ei anneta. tsemppiä. :hug:
vip1: puhaltelen plussaa sinulle..
 
ipu
mullakin on vähän samanlainen feelis. vatsaa nipistelee aina vähän väliä, ja joka kerta kun menen vessaan odotan että nyt ne menkat on alkanut.. mutta ei ainakaan vielä. pari päivää piinailua jäljellä. maanantaina verikoe :$ ...... en uskalla edes ajatella tulosta..
tsemiä negoille ja paljon onnea plussanneille!!!!
 
TKK
Pietulle ja Polle 80:lle onnittelut plussasta :heart: Toivottavasti plussatuulet siirtyvät puhaltamaan listalla muillekin...

Anni77 ja Miili81: Jaksamista :hug: Ehkä teidän paikka on seuraavassa plussajunassa.

ipulle tsemppiä maanantaille :)
 
neeta
Pietu ja Polle Onnea!!!!

Anni ja muut neganneet, lohdutushaleja!!

En ole jaksanut juuri kirjoitella, kun inssi meni niin mönkään. Simppoja oli vähän, joten eipä juuri toiveita ole. Seuraava kierto pidetäänkin taukoa, kun polla tässä sekoo. Piinistelen tässä kuitenkin vielä lievästi (nyt 8 pv inssistä).
 
TKK
Ipu: :hug: Jaksamista! Toivon, ettet kokonaan häviä, vaan käyt täälläkin kertomassa kuulumiset. Enhän minäkään tavallaan enää tähän ketjuun kuulu...

Kovasti voimaa jaksaa lähetän täältä sinulle!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 09:56 VIP1 kirjoitti:
Miut voi poistaa listalta.Menkat alko tänään (kp25) Nyt ens kuussa taas uus inssi,en tiedä miten jaksaa.Ahistaa vaan niin maan #&%?$!*! :'( :'(
Voih.. voimia sinne suuntaan ja paljon! :hug: Meillä jännätään, että pysyykö ylipäätään sisuksissa. Tiputteluvuotoa meinaan on.. Se on sitten edessä pistoshoidot mikäli matkalainen ei tykkää masussa asua :(
 

Yhteistyössä