Kiitos viesteistänne,Alexandria ja muut=)Tässä on nyt ollut jokunen hetki aikaa sulatella uutista ja kätilön kanssa ollessani juttusilla,sanoi että asia olisi tosiaan niin että kerta vuoteen,tosin en tiedä vielä kuinka monta yritystä sitten yhteensä saa kunnallisella puolella täälläpäin missä asumme.Meillä on tilanne se että kun ei jäänyt yhtään pakkaseen niin täytyy koko juttu aloittaa alusta. :headwall: Toki tiedän että tämä oli vasta ensimmäinen hoito ja moni varmasti ajattelee että hermoheikko tyyppi kun noin pienestä jo hyppii seinille=)mutta minkäs sitä tunteilleen voi..nyt pitää kuulemma odottaa vielä kahdesta neljään viikkoon ennekuin tutkivat mitä on tapahtunut ja sitten ottavat kirjeellä meihin yhteyttä miten ja milloin jatketaan,kuitenkin se on varmaa että menee ens vuoden puolelle.Huonoa tuuria ettemme asu pääkaupunkiseudulla enää,oltais siis päästy hetikohta hoitoihin uudestaan.Joko täällä on tosi paljon pareja jonossa hoitoihin tai sitten rahat on niin tiukassa ettei voi mitään,luultavasti molemmat.Vaikka kyllä niitä jonottajia siellä pääkaupungissakin taitaa olla ihan riittämiin...no,viisastumme kaikesta kunnes se kirje ja kutsu joskus laatikkoon tupsahtaa,ei vain tahtois jaksaa odottaa tätä pitkää talvea ja kevättä kunnes sitten ehkä aletaan taas...Jokatapauksessa se nyt taas tälläkertaa tästä vuodatuksesta ja seuraan mielenkiinnolla miten teillä muilla menee ja tsemppaan kovasti ja olen hengessä mukana :heart: Te täällä olette vähän niinkuin mun henkinen tuki,sillä jostain syystä mun niinsanotut ystävät on kaikki kadonneet kuin tuhka tuuleen ja kukaan ei kommentoi mitenkään näihin hoitoihin ja muuhun,hiljaisuus on käsinkosketeltava eikä esim.tekstiviesteihin tule mitään vastausta.En jaksa ymmärtää.Mutta nyt siis jatkan taas päivän kerrallaan ja tirautan aina välillä niin johan helpottaa!T.N