TKK
Mulla perjantaina lääkäri, jolloin selviää milloin irrotuspiikkiä pistellään ja kuinka pitkään jatkan Gonal-f:n piikitystä. Ens viikolla pitäisi olla punktio ja siirto. Vähän jo jännittää
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 14:26 Alexandria kirjoitti:Tänään oli lääkäri ja kaikki oli alakerrassa niin kuin pitääkin.Huomenna alotan Puregonilla piikityksen ja 4.9. on verikokeet ja 8.9 ultra, jossa sit arvioidaan koska olis mahdollinen punktio ja siirto.
Mulla näyttää olevai IHAN sama aikataulu kuin sulla Alexandria, kävin tänään verikokeissa ja perjantaina meen ultraan. Tämä on meidänkin ensimmäinen IVF, eli samassa veneessä ollaan .
Tähän mennessä mullakaan ei ole ollut mitään huomattavia sivuvaikutuksia, paitsi että tänään on munasarjoja alkanut särkeä. Onko tämä ihan tavallista, tietääkö kukaan?? vai onko tämä nyt sitten ensimmäinen oire hyperstimulaatiosta :$
Joo Eka oli Maha on aika herkkänä ollut siitä asti, kun sen Pregnylin pistin. Jokaiseen tärskyynkin reagoi Lugesteronit aloitin tänä aamuna ja niitä pitäisi nyt 2 vkoa käyttää. Sen jälkeen katsellaan mikä on jatko..Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 21:58 VIP1 kirjoitti:Joo siis lukihäirä...kirjoitit (Pietu) juuri edellä että "eka inssi takana" :snotty:
Pari viikkoa sanoivat, että odotella ja syödä lugesteroneja Toisin sanoen 18.9. vissiin kertoo jo varmaa En varmaan uskalla ennen tuota testata.. 18. päivä on siis kp 29...Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 11:31 Alexandria kirjoitti:Pietu!Koska sulla on testi päivä?Pidetään peukkuja täällä kovasti!!
Sama tarina meillä jatkuu!Elikkäs mäkin käyn Naistenklinikalla...Varmaankin ollaan sitten tietämättä nähtykin! Ihanaa häät!Mä itse tykkään häistä kamalasti ne on aina niin onnellisia tapahtumia.Toivottavasti tulee nätti keli!Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 22:29 ipu kirjoitti:onnea matkaan TKK, ainakin niitä tuli paljon
Alexandria, missä käyt hoidoissa? Itse käyn naistenklinikalla.
tänään tuntuukin jo paremmalta = jomottaa vähemmän. toivon vain että vatsa ei turpoa hoidoista paljon, sillä pitäis viikonloppuna mahtua juhlavaatteisiin kun on kaverin häät :heart: