Syyskuun lapsettomuushoidot

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 12:01 Anni77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 14:04 Anni77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 11:34 Anni77 kirjoitti:
Sirukka: IVF+ICSI vk 38
Polle80: IVF siirto tehty 7.9
TKK: IVF+ICSI vko 36 ---> Hyperin takia ei siirtoa tehty
Nala78: IVF ?
Jiscoana: suunnittelukäynti 9/06
Alexandria: IVF, punktio 13.9 alkionsiirto 15.9
Kipinä: lääkkeellinen PAS, luomuraskaus !!!!!
inkku: IVF vko 37
MMharmaana: lääkkeellinen PAS 31.8
himppu: IVF suunnitteilla
ST78: PAS
VIP1: Inssi 12.9
Miili81: lääkkeellinen PAS 1.9 ?
MiinaH: IVF vko 38
Neeta: Clomiavusteinen inssi vko 37
Pietu: inssi 4.9
ipu: IVF, punktio 11.9
Tipnu: ensikäynti syyskuussa
Mimsu: ensikäynti syyskuussa
nuppu-77: IVF
Anni77: lääkkeellinen PAS 8.9, raskaustesti 22.9

VIP1: inssi 12-9
Sirukka: ICSI 22.9, siirto 27.9 2kpl alkioita
Milla: inssi
Pietu: PLUSSA 20.9!
TKK: PAS 12/06
Alexandria siirto 15.9 --> raskaustesti 27.9
Miili81: Nega...
ST78: siirto 19-9
Himppu: Hyppää lokakuun pinoon
Polle80: PLUSSA 22.9!
Anni77 itse: Nega...

VIP1: nega, menkat kp 25
pietu: plussa muuttui negaksi... :(
ipu: PLUSSA 25.9! :flower:
neeta: piinailee inssin jäljiltä
Alexandria: PLUSSA! 27.9 :flower:
Sirukka: 22.9 punktio, 27.9 alkionsiirto

Miili81: Uusi lääkkeellinen PAS jo menossa
Anni77: Uusi lääkkeellinen PAS jo menossa (Jatkamme lokakuun IVF-hoidot pinossa) =)
Nala78: Inssi 4.10 :wave:
Nuppu-77: 2kpl alkioita siirretty 28.9(?) :wave:
ST78: 26.10 PLUSSA! :flower:
Ilona: Menkat hukassa, odottelee ao-tutk. pääsyä... :/
VIP1: Odottelee... :x
Alexandria: Varhainen km... :'( :hug:
neeta: inssi --> nega :hug:

ps. Anni77: Uusi PAS jo 6.10 ! Pidelkäähän mulle peukkuja... ;) <br><br>

ipu
voi Alexandria! en tiedä mitä sanoa :'(
Itsellänikin vatsaa koskee aika ajoin, ja mietin juuri tätä samaa mahdollisuutta.... tuntuu ihan siltä kuin supistelisi koko ajan. Odotan kauhulla joka päivä, että tänäänkö sitä verta näkyy. Miten kovat kivut sulla oli (jos saa kysyä)?
Muuten voimia ja onnea ensi kerralle :flower:

Kiitoksia kaikille tuesta!

Ipu!Kivut on menkkamaisia aika koviakin ehkä hieman kovempia kuin kuukautiskivut.Vuotoa ei edelleenkään.Vuotoa ei ilmeisesti tulekaan koska en "varsinaisesti" oloe ollutkaan raskaana ja mullahan ei kuukautisia ilman Teroluteja ole joten tuskin sitä vuotoakaan tulee...En usko että sulla kesken olisi menossa kun se HCG oli kuitenkin hyvin koholla! Toivottavasti näin myös on.Jännittävää sullhan voi olla kaksoset tulossa!Tule ultran jälkeen kertomaan kuinka monta sieltä löysivät!

Mulla 19.10 oli alunperin tarkotus olla eka ultra se aika pysyy mutta se on nyt sitten jälkitarkastus ja silloin samalla suunnitellaan miten lähetään etenemään PAS:iin.Onneks siellä pakkasessa on 3kpl jos niistä joku selviäis sulatuksesta...Mieli on edelleen hieman maassa mutta parempi olo on joka päivä.Kyllä se tästä!

:)

milla79
heips

minulle on tehty toinen inssi tässä kuussa,nyt pp14,tietääkö kukaan uskaaltaako nyt jo testata vai voiko puregon vielä hämätä testiä,mitenköhän pian edes haamu tulee näkyviin..kiitos jos viitsitte vastata ja paljon plussasäteitä kaikille!

Kaksi viikkoa keskenmenosta tulee tiistaina. Nyt ei malttaisi odottaa inssiä.. Kammottaa, jos sattuu, että menkkaväli venyy. Toisaalta, Diforminit käytössä ja niiden pitäisi kyllä tasata kiertoa tarpeen mukaan.

Huoh..

Anni77 ja Milla79 pidän peukkuja ja varpaita teille pystyssä!Toivottavasti onnistuu! :D

Oma napa: vuoto alkoi sitten viime torstaina ja oli kyllä kivuliasta,mutta pääasia että se tuli pois.Nyt odotan jo PAS:a innolla!Ens viikon torstaina 19.10 olisi ultra ja jatkon suunnittelu :D

Hei Kaikki!

Vikonloppuna nippaili vatsaa ja la alkoi tulla hiukan vuotoa. Alkuviikosta se runsautu ja muuttui kirkkaaksi. Lopetin progestronit jo ennen testiä kun olin varma että pikkuinen oli tullut ulos aikapäiviä sitten. Soitin ti lääkärille kerroin menkkojen tulleen ja lopettaneeni lääkityksen, sieltäkö hoitaja tuli linjoja pitkin ja "huusi" että ei niitä saa lopettaa ennen testiä. Vuoto voi olla aivan normaalia alkuraskauden vuotoa. Olen kaksi kertaa kokenut alkuraskauden km ja tiedän oman kroppani jo niin hyvin että olin varma että raskaana en ole. No tein testin sovittuna päivänä ja puhdas nega oli! Sovin seuraavan ajan 23.10 ja suunnittelemme sitten pas:n. Tämä kierto menee nyt harakoille. Meillä on kolme hed. pakasteessa mutta en ole kauhean luottavainen niiden kestoon kun ei tunnu tuoreillakaan onnistuvan. Olen vkl lähdössä mieheni kanssa Riikaan ja aiomme unhoittaa koko jutun, nautimme hyvästä ruoasta, viinistä ja toistemme seurasta. :)

Aleksandria; olen pahoilla km johdosta, tiedän kuin pahalle se voi tuntua! :hug:

SYYSKUUN HOIDOISTA YHTEENVETOA:
------------------------------------------------

16 kpl toimenpiteitä (inssi, IVF/ICSI, PAS)

- 7 kpl Negaa
- 2 kpl Keskenmenoa
- 2 kpl Plussaa
- 5 kpl ? ? ? ?

Sirukka :hug:

Terv; Anni<br><br>

Yhteistyössä