PAS jälkeen masu kipeä ??

helou. Mulla on menossa pp3 ja on nippaillut masussa niin kuin olis menkat tulossa. Mutta ei kyllä mitään kunnon selkeitä kipuja. Tai sitten tää on vaan luulotautia...
Tsemppiä sinulle!! plussatuulia! :whistle: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 21:14 ST78 kirjoitti:
helou. Mulla on menossa pp3 ja on nippaillut masussa niin kuin olis menkat tulossa. Mutta ei kyllä mitään kunnon selkeitä kipuja. Tai sitten tää on vaan luulotautia...
Tsemppiä sinulle!! plussatuulia! :whistle: :whistle:
Niin mullakin on tunne, kun menkat tulossa ehkä hieman voimakkaampana.
Mehän testaillaan samoihin aikoihin (7.10) =)
Plussatuulia myös sinne :hug:
 
kuu-ukko: voi kun sitä jaksaisi vielä vähän aikaa odotella. En kyllä usko että testailen ennen varsinaista testipäivää, 3.10. (eli pari vkoa siirrosta). Tehtiinkö sinulle lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon? Minulla mentiin luonnolliseen, kaksi kuukautta (toukokuu ja elokuu) meni ohi kun siirto olisi osunut viikonvaihteeseen. Olen tässä pohtinut, että jos nyt en plussaa, niin näinköhän sitä taas yritetään luonnolliseen. Harmittaa vaan se ainainen odottaminen ja tikuttaminen, en nimittäin uskokaan että seuraavassa kierrossa siirtopäivä osuisi viikolle.. :\| Mutta ei auta, sitä saa mitä tilaa. ;) kärsivällisyysaste on ainakin hoitojen aikana noussut.
Meillä alkaa olla kohta jännät paikat. Toivon todella että plussatuulet ovat suotuisia meille molemmille! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 17:14 ST78 kirjoitti:
kuu-ukko: voi kun sitä jaksaisi vielä vähän aikaa odotella. En kyllä usko että testailen ennen varsinaista testipäivää, 3.10. (eli pari vkoa siirrosta). Tehtiinkö sinulle lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon? Minulla mentiin luonnolliseen, kaksi kuukautta (toukokuu ja elokuu) meni ohi kun siirto olisi osunut viikonvaihteeseen. Olen tässä pohtinut, että jos nyt en plussaa, niin näinköhän sitä taas yritetään luonnolliseen. Harmittaa vaan se ainainen odottaminen ja tikuttaminen, en nimittäin uskokaan että seuraavassa kierrossa siirtopäivä osuisi viikolle.. :\| Mutta ei auta, sitä saa mitä tilaa. ;) kärsivällisyysaste on ainakin hoitojen aikana noussut.
Meillä alkaa olla kohta jännät paikat. Toivon todella että plussatuulet ovat suotuisia meille molemmille! :hug:
Mulla tehtiin nyt luonnolliseen kiertoon, kun elokuussa epäonnistui lääkkeellinen siirto. PAS-Esikoinen sai alkunsa silloin luonnolliseen kiertoon, jospa nytkin onnistuttaisi. :heart:

Toivotaan, että se plussa tulisi meille molemmille :hug: <br><br>
 
En muistanutkaan sinun historiaasi. Teillä on jo pas-lapsi. =) Tuntuu jotenkin todella vapauttavalta kuulla, että nämä hoidot onnistuvat. Tottakai sitä toivoo myös omalle kohdalle. Minulla oli keskivaikea hyper silloin maaliskuisen ivf-hoitojen jälkeen. Vaikka lääkärit vakuuttelivatkin, ettei hyper olisi estänyt kiinnitymistä, niin silti.. Sitä oma kroppa ja hormonitoiminta oli niin sekaisin, olin puolisen viikkoa sairaalassakin tiputuksessa. Olenkin tyytyväinen että vihdoin onnistuimme luonnolliseen kiertoon alkion istuttamaan. Jotenkin kuvittelen että voisi olla paremmat mahdollisuudet. Ei mitään lääkkeitä kropassa. Tiedä häntä. Mutta voi kun nämä päivät menevät niin HIITAAASTI.. ;) tsemppi- :hug:
 
Kuu-ukko: kirjoittelinkin jo tuonne syyskuun hoitojen puolelle.. Tein perjantaina -hermo petti- testin ja sain haamuplussan.. Se oli pp 10. Ja pakko oli testata tänään uudestaan; hieman perjantaita vahvempi viiva. En vaan uskalla vielä uskoa tätä todeksi. Vielä on pientä nippailua alavatsalla (siirron jälkeen oli kyllä enemmän) ja rinnat ovat hieman arat kainaloiden puolelta. Meillä olisi helmikuussa tullut kuusi vuotta lapsettomuutta täyteen. Nyt vaan täytyy toivoa että pikkuinen pysyy matkassa kesään asti.
Lähetän sinulle voimakkaita plussa-ajatuksia! Toivon että myös sinun toiveesi täyttyy. Tsemppiä!!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 09:57 ST78 kirjoitti:
Kuu-ukko: kirjoittelinkin jo tuonne syyskuun hoitojen puolelle.. Tein perjantaina -hermo petti- testin ja sain haamuplussan.. Se oli pp 10. Ja pakko oli testata tänään uudestaan; hieman perjantaita vahvempi viiva. En vaan uskalla vielä uskoa tätä todeksi. Vielä on pientä nippailua alavatsalla (siirron jälkeen oli kyllä enemmän) ja rinnat ovat hieman arat kainaloiden puolelta. Meillä olisi helmikuussa tullut kuusi vuotta lapsettomuutta täyteen. Nyt vaan täytyy toivoa että pikkuinen pysyy matkassa kesään asti.
Lähetän sinulle voimakkaita plussa-ajatuksia! Toivon että myös sinun toiveesi täyttyy. Tsemppiä!!!! :hug:
Onnea plussasta :hug: . Nyt toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä.
Minä täällä piinailen. Tänään pp 10. Täytyisköhän jo huomenna testata.
 
Kiitos kaunis onnitteluista! =) Oloni on vieläkin epätodellinen. Kai sitä pelkää ajatella pitemmälle, toivoo kyllä kovasti!
Minä testasin siis pp10. Kaikesta kärsivällisyydestä huolimatta. :kieh: Tsemppiä kuu-ukko. :whistle:
 

Yhteistyössä