Hakutulokset

  1. A

    Laihduttajan kyläilydilemma. Neuvoja?

    Itsellä laihdutus menossa ja ihan mielenkiinnosta kyselen, että herkutteletko koskaan ja jos niin millä herkuttelet? Itse olen suonut itselleni herkkupäivän kerran kahdessa viikossa. Ja kylässä yleensä syön tavallisen pullan tai sit vaihtoehtosesti vaikka kääretortun siivun.
  2. A

    6v puheterapiaan, R kateissa.

    Meillä oli r ja s molemmat kateissa, ollaan nyt käyty 12 kertaa ja pikkuhiljaa ne sieltä alkaa löytymään.
  3. A

    töistä pois olo lapsen sairauden vuoksi...

    Työnantaja voi vaatia todistuksen, että se toinen osapuoli on töissä.
  4. A

    Mitä ohjelmassa vuoden viimeisenä päivänä?

    Töihin menossa iltavuoroon ja tää aamupäivä taitaa mennä vaan oleillessa. Kaupassa tarttis käydä.
  5. A

    kahvinkeittimen huolto??

    Laita desin verran etikkaa ja loput vettä, sit annat tippua sen noin puoleen väliin asti ja sammutat kahvinkeittimen puoleksi tunniksi. Sit laitat uudelleen päälle ja annat tippua loppuun asti. Sen jälkeen varmaan kolme kertaa puhdas vesi läpi.
  6. A

    Ketkäs viettävät uutta vuotta töissä?

    Samat vuorot mulla ja ihan mielellään teen nää vuorot ku sain jouluaaton vapaaksi. =)
  7. A

    paras nesteenpoistolääke

    Imeskele pakastemansikoita, syö persiljaa ja juo sopivasti vettä. Luulis et nesteet lähtis liikkeelle. :)
  8. A

    Jokos on päivän ruoka G ollut?

    Hirvenlihakeittoa :p
  9. A

    G: Ootkos huomenna töisä?

    Iltavuoroon menen eli 13-21 ja sit uuden vuoden päivänä taas meen aamulla seitsemäks.
  10. A

    Nyt on voileipäkakku koristelua vaille valmis :)

    Mitäs laitoit voileipäkaakun väliin? Ja millä koristelet? Vinkkejä kaipaisin ku pojan synttärit on parin viikon päästä.
  11. A

    Täytekakku asiaa

    Tee vanilijarahkaa sinne väliin, sopii tosi hyvin omenahillon kanssa.
  12. A

    mikä liemi kalakeittoon

    Näin teen minäkin :wave:
  13. A

    Hei mitäs tekisitte minuna, lapset tarhaan vai ei

    Kuin myös. Meillä lapset olleet jo reilu viikon kotona ja vasta loppiaisen jälkeen menevät takaisin hoitoon. Olen ollu osan näistä lasten vapaapäivistä töissä, mutta onhan niillä isäkin. Ja kun taas hoito alkaa niin vien ihan hyvällä omalla tunnolla osan vapaapäivistäni lapset tarhaan. :ashamed:
  14. A

    Puhukaa mulle järkeä!!!

    Meille just ostettiin ja myös se wii fit siihen, ihan huippu pelejä B)
  15. A

    Autttaako runsas veden juonti nesteiden poistumiseen?

    Pakastemansikat poistaa tehokkaasti nesteitä, samaten tuore persilja. Mut kyl toi veden juontikin on hyvä keino, kunnei juo vaan liikaa.
  16. A

    Saako kotihoidontukea jos mies työvoimakoulutuksessa?

    Yleensähän se on et kotihoidontukea ja työttömyyskorvausta ei voi saada samaan aikaan, mutta voi olla et se on eri asia kun menee koulutukseen.
  17. A

    Nintendon Wii Fit (se tasapainolautajuttu) ja laihdutus/kiinteytys?

    On siinä ihan kivoja ne ohjelmat ja itse ainakin viittin sillä tehdä. Ei siinä montaa sellasta peliä oo millä hien sais nousemaan. =)
  18. A

    En välttynyt jouluähkyltä

    Juu saa kysellä! Tsempataan toisiamme välillä ni jos jaksais paremmin.
  19. A

    En välttynyt jouluähkyltä

    Sama tilanne mulla :ashamed: , mut toi 30 kiloo on nyt sellanen realistinen tavote. Jos ihannepainoon haluis päästä ni ainakin 40-45kg pitäis saada pois.
  20. A

    En välttynyt jouluähkyltä

    Mulla sama tavoite -30kg tarttis saada pois ja 1.1 alkaa ei dieetti vaan ruokavalion muutos. :ashamed:

Yhteistyössä