Hei mitäs tekisitte minuna, lapset tarhaan vai ei

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä lapsetkin kaipaa yhteistä aikaa vanhempien kanssa. Mutta jos se sulle kerran on niin vaikeeta niin kai ne on sitten hoitoon vietävä.
Kyl he ovatki sitä saaneet, juurikin 1½viikkoa..`? ja innoissaan olivat kuulemma tänä aamunakin menossa tarhaan, märisivät jo loppuviikosta kun sinne eivät päässeet
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ei mene uudenvuodenpäivänä, mielestäni tuolla sen sanoinkin...? Ei kai pk ole auki edes sillon..?

Olin kuitenkin lähes 5vuotta kotona, ja elin vaan lapsia varten, ehkä joskus voi tälläisenkin ratkaisun tehdä
Muksut hoitoon ja lepäät! :) Oikeesti.. Älä ota tosissas harmailijoita. Koittavat vain saada huonon omantunnon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä mä pitäisin lapset kotona. tarvii lapsikin tosiaan vapaata. ja itsehän lapsesi oot tehny niin kyllähän niiden kanssa pitää jaksaa ollakkin.
No mutta nehän oli just 1½viikkoa josta mä myös valtaosan kotona, ja ens viikolla ovat 2päivää tarhassa

noh, kannattaako tuota ennää selitellä, vit muksut tarhaan huomenna ja sillä sipuli, ahet sit päikkäreitten jälkeen kotia. kenellekkään ei tule yhtään huono fiilis mistään. lapset ei tiedä et sie olet kotona vapaapäivänä, tarhan tädit ei tiedä, en mie näe missään mitään syytä olla viemättä, kauhee selittely... kenelle siu pitäs tässä mitään selitellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
mä ainaki veisin ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa.
Kuin myös. Meillä lapset olleet jo reilu viikon kotona ja vasta loppiaisen jälkeen menevät takaisin hoitoon. Olen ollu osan näistä lasten vapaapäivistä töissä, mutta onhan niillä isäkin. Ja kun taas hoito alkaa niin vien ihan hyvällä omalla tunnolla osan vapaapäivistäni lapset tarhaan. :ashamed:
 
noh noh
Voi v mikä haloo yhdestä päivästä. Totta kai viet. Mulle olis vaikeeta kans viedä, mutta järki käteen. Lapsille EI OLE mitään haittaa jos ovat huomisen tarhassa ja ihan normi päivää suosittelen. Sulle taas ON suunnaton hyöty kun saat levätä. Ja lapsille myös kivempi kun jaksat sitten heidän kans illalla
 
No me kyllä on oltu aina lasten kanssa, kun vaan mahdollista. Onhan se väsyttävää, mutta kuitenkin on arvostettu sitä yhteistä aikaa lasten kanssa. Eikö isä ole mukana kuvioissa, eikö hän voi olla lasten kanssa kun lepäilet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh noh:
Voi v mikä haloo yhdestä päivästä. Totta kai viet. Mulle olis vaikeeta kans viedä, mutta järki käteen. Lapsille EI OLE mitään haittaa jos ovat huomisen tarhassa ja ihan normi päivää suosittelen. Sulle taas ON suunnaton hyöty kun saat levätä. Ja lapsille myös kivempi kun jaksat sitten heidän kans illalla
just näin!!!!!!
 
vieras
Pitääkö niitä lapsia tehdä, jos niistä pitää oikein saada "VAPAATA"? Ei meillä normaalia päivävuoroa tekevilläkään ole mitään "lapsivapaita" viikonloppuja. Jos me emme ole töissä, me olemme lasten kanssa. Vai onko jotain viikonloppupäiväkoteja, jonne lapset voi viedä siksi aikaa, että vanhemmat saavat levätä?
 
vieras
Hoitoon vaan ja itse lepäät. Älä välitä näistä, joita vaan ketuttaa kun itsellään ei sitä mahdollisuutta ole! :) Vaikkakaan eivät sitä kehtaa myöntää :) parempi se on päästä päiväkotiin leikkimään yms kun olla kotona väsyneen äidin kanssa. Täällä taas nämä täydelliset äidit vaan vaahtoaa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä mä pitäisin lapset kotona. tarvii lapsikin tosiaan vapaata. ja itsehän lapsesi oot tehny niin kyllähän niiden kanssa pitää jaksaa ollakkin.
No mutta nehän oli just 1½viikkoa josta mä myös valtaosan kotona, ja ens viikolla ovat 2päivää tarhassa

noh, kannattaako tuota ennää selitellä, vit muksut tarhaan huomenna ja sillä sipuli, ahet sit päikkäreitten jälkeen kotia. kenellekkään ei tule yhtään huono fiilis mistään. lapset ei tiedä et sie olet kotona vapaapäivänä, tarhan tädit ei tiedä, en mie näe missään mitään syytä olla viemättä, kauhee selittely... kenelle siu pitäs tässä mitään selitellä!
Ja mitäpä sitten vaikka tarhassa tietäisivätkin, ihmisiä ne tarhan täditkin on :)

 

Yhteistyössä