Hakutulokset

  1. A

    mitä muuta tytön 6v synttäreille?

    Ite teen niin et sekoitan kinkkurouhetta ja juustoraastetta. Ostan niitä isoja lehtitaikinalevyjä ja niitten sisään tota kunkku-juusto juttua, sit kiertää rullalle ja leikkaa semmosiksi kiekoiksi. Tosi hyviä vaikkei ihan kevyimmästä päästä.
  2. A

    kuinka moni menee huomenna töihin?

    Mulla on vihdoin kaks vapaapäivää, oon kaikki joulunpyhät ollu töissä.
  3. A

    Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

    Nostetaas jos Ruusa ois vaikka kuulolla jo
  4. A

    työkkäri asiaa

    Oliko sulla ammatillista koulutusta?
  5. A

    Luumukiisseli huoneenlämmössä, kauanko säilyy?

    Jos ei haise käyneeltä tai ole homeessa ni luulis olevan syötävää. Meillä on ollut aatosta asti huoneenlämmössä ja tänään aattelin viskata lopun pois.
  6. A

    Eikö oksennustautiin tosiaan ole kehitelty mitään lääkettä?

    Ei meilläkään kotioloissa käytetä desinfiointiaineita ollenkaan, ei edes siivouksissa. Töissä kyllä käytän käsidesiä ym.
  7. A

    Eikö oksennustautiin tosiaan ole kehitelty mitään lääkettä?

    Maitohappobakteereita kannattaa alkaa syömään jo syksyllä, ne kuitenkin lisää vatsan vastustuskykyä. Meillä ei ole kahteen vuoteen ollu mahatautia vaikka lasten tarhassakin se on jyllännyt. Ja pitää muistaa hyvä käsihygienia!
  8. A

    Miten saan oikeista luumuista hyvää rahkaa?

    Keitä luumuja pienessä määrässä vettä ja jäähdytä, sitten vaan rahkan joukkoon.
  9. A

    Voiko Pellavaa laittaa kuivuriin?

    Joskus laitoin ja meni niin ryppyseksi että ei saanu enää ees silittälää suoraksi.
  10. A

    Mitenkä joulutyöt etenee?

    Ei tahdo edistyä, kaamee flunssa päällä ja lauantaina on ainut vapaapäivä ennen aattoa. No onneksi laatikot ja leipomiset on tehty, lahjat ostettu ja suurin osa jo paketoitu. Ja kaikeen kruunaa se, että tarhassa jyllää vatsatauti eli sitä odotellessa. :xmas:
  11. A

    Mihinkäs aikaan teillä on tänä aamuna herätty?

    Ite heräsin vähän ennen seitsemää mut lapset nukkuu vielä, paitsi tietty toi koululainen.
  12. A

    Joulukortti ideoita?

    Antakaas hyviä ideoita itsetehtyihin joulukortteihin, tuntuu ettei pää sano mitään ja netistä yritin kattoa muttei oikein mieleistä löytyny.
  13. A

    Tytölle noussut yöllä kuume 38.4

    Mun pojalla särkee pää aina kuumeen yhteydessä, varsinkin siinä vaiheessa kun se kuume nousee.
  14. A

    Kysymys omenahilloin teosta

    Mä teen niin, että laitan omenalohkot kuorineen (tietty siemenkodat pois) kattilaan, ihan vähän vettä, ehkä noin pari desii 10 litran kattilaan. Sit keittää ne pehmeeks lisää tavallisen sokerin joukkoon ja soseuttaa sauvasekottimella. Ja sit hillo pakkaseen.
  15. A

    Mulla ei ole kauraryyniä ja teen lihapullia

    Mä laitan vehnäjauhoja
  16. A

    kauanko kakkupohja säilyy jääkaapissa ennen täytteiden laittoa?

    Kyllähän kakkupohja säilyy pitkään eikä tarvi laittaa ees jääkaappiin.
  17. A

    Mitäs teillä syödään isänpäivänä?

    Kertokaas mitä meinaatte kokata, jos sais jotain ideoita isänpäiväksi. Tekis mieli vähän juhlavampaa tehdä.
  18. A

    Sienimetsässä tavattua....

    Itse tykkäisin käydä sienimetsällä, mutta mua niin iljettää ne pirun hirvikärpäset |O
  19. A

    partylite myyjiä paikalla?

    Mulla on votiivit palanu aina hyvin, mutta tuikkivat palaa joskus tosi kituliaasti.
  20. A

    Tuuleeko muuallakin?

    Täällä Satakunnassa ihan järjetön tuuli ja vettä tulee taivaan täydeltä. :o

Yhteistyössä