Hakutulokset

1. Muikkis

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Minäkin mielelläni ottaisin reseptejä vastaan :) Aivan mahtavaa kun jaksat lähetellä reseptejä ja antaa näin hienoja vinkkejä.. Kiitos!! tsingis@hotmail.com
  2. Muikkis

Laittakaas halpoja ruokia, siis tosi halpoja.. Jo näin saisi kuukaudessa säästettyä rahaa

Tässä olis asiaan liittyvä linkki: http://ruokamenot.fi/index.php?start=4
  3. Muikkis

flora-keräilykampanjasta

Onhan noita Iittalan myymälöitä pitkin Suomea. Tässä on linkki josta näkee missä niitä on: http://www.iittalagroup.fi/web/iittalagroupwww.nsf/pages/stores_fi?editdocument&country=Valitse%20maa
  4. Muikkis

Kivat mielihalut raskaana : Vedän kuudetta kuppia teetä :D

Tälläinen vanha keskustelu löytyi aiheesta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t986648
  5. Muikkis

H&M alekoodi

Mä kans odottelen uutta koodia, en tiiä onko vielä tullut. Pitäis tilausta tehdä kohtapuoliin... =)
  6. Muikkis

miten onnitella

Itse tykkään tästä: "Taivaan Isä kanna lasta matkallaan. Enkeleitä anna kanssaan kulkemaan. Turvallista tietä että kulkis hän joka ainut päivä halki elämän. "
  7. Muikkis

pampersin sähköpostiosoite???

nordicsconsumers@custhelp.com tälläisen se antoi tuolla outlook expressillä =)
  8. Muikkis

Mikä olis hyvä pursotettava kakun päälle?

Kuohukermaa ei kyllä kannata käyttää pursotukseen. Itse tykkään pursottaa flora vispillä, tulee tosi tasainen ja siisti jälki. Eikä kermaa siis saa vatkata liian kovaksi =)
  9. Muikkis

reiman puku

Eikös se Reimatec ole vedenpitävä ja Reima vettä ja likaa hylkivä..
  10. Muikkis

Miten sais ton pötsin pois?

Sama ongelma täällä, enkä oo vielä ratkaisua tähän pulmaan keksinyt :ashamed: muuten oon kyllä hoikka, mutta maha on ihan mahdoton!
  11. Muikkis

Vadelmakakun päällys

taitaa tulla jo myöhässä tää vastaus, mutta kiille valuu helposti kakun reunoja pitkin kun tekee niin että kiille ensin ja kerma sitten. Mutta oon siis käyttänyt molempia tapoja ja kummatkin toimii :)
  12. Muikkis

Leipurit hoi.. Marsipaanista??

Hö.. kukkaan ei taida tietää sen enempää ku minäkään :x
  13. Muikkis

Vadelmakakun päällys

Niin, tai tosiaan noin miten Sannulii neuvoo, eli kiille kyllä kannattaa laittaa viimesenä, kunhan se ei oo hirveän kuumaa, ettei kerma sula:)
  14. Muikkis

Vadelmakakun päällys

Mä teen niin, että laitan ensin marjat ja sitten kiilteen ja jätän reunalle vähän tilaa johon teen reunapursotuksen, eli en laita marjoja reunalle asti.
  15. Muikkis

Leipurit hoi.. Marsipaanista??

Mietin tässä, että miten pitkään säilyy marsipaanilevylle piirretty kuva käyttökelpoisena? Tein viikko sitten piirrustuksen marsipaaniin, joka oli tarkoitus laittaa täytekakun päälle, mutta juhlia jouduttiin siirtämään parilla viikolla, eli olisiko tämä marsipaanikuva vielä käyttökelpoinen...
  16. Muikkis

Selkäsaunasta vetoa - Olisitko rehellinen

Rehellinen pitää olla!! Eihän se oo muuten veto eikä mikään :D
  17. Muikkis

Päivän ruoka G?

Perunamuusi ja kaalikääryleet :p
  18. Muikkis

suositelkaa välikausihaalaria

Meillä on Remun talvihaalari ja siitä ainakin ollaan tykätty kovasti. Hyvä vedenpitävyys, eikä konttaamisesta ole tullut polviin mitään. Ja kokokin on mielestäni sitä mitä ilmoitetaan, eli ei reilua eikä pientä :)
  19. Muikkis

Kummin lahja ristiäisissä?

me ostettiin sellainen kipsivalu-systeemi, johon voi ikuistaa vauvan käden tai jalan kuvan (tai vaikka molemmat).. eikä ollut kovin kallis.
  20. Muikkis

Joko olette kuulleet Baby Briannan tarinan? :`(

Voi järkky! Tuli paha olo :'( :'( :'(

Yhteistyössä