Kivat mielihalut raskaana : Vedän kuudetta kuppia teetä :D

• Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti
:O
tuli siinä siemaillessa mieleen että saahan sitä vetää niin paljon että maha raikaa ?

muistan joskus jostain nopeesti kattoneeni ettei sais juoda kuin tietyn määrän, vai oonko nähny unta ? :O

mamma
Mun mielestä vihreässä teessä ei oo kofeiinia. Mut muuten kai se suositus olis jotain 3 kuppia päivässä. Itelläki tullu vedettyä useampi kuppi päivässä nyt kun oon flunssassa. Tuskinpa se kovin paha on, jos ei joka päivä niin paljoa juo.

nin
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mun mielestä vihreässä teessä ei oo kofeiinia. Mut muuten kai se suositus olis jotain 3 kuppia päivässä. Itelläki tullu vedettyä useampi kuppi päivässä nyt kun oon flunssassa. Tuskinpa se kovin paha on, jos ei joka päivä niin paljoa juo.
on vihreässäkin, mutta ei niin paljo ku mustassa

nyt saitte mut sekasin
siis jos mustassa teessä on kofeiinia, miksi siinä paketissa ei ole mainintaa että sisältää kofeiinia ?

ja siis kyse ihan liptonin perus teestä. vai oonko mä tyhmä ja en nää sitä merkintää paketissa ?

samu
Alkuperäinen kirjoittaja nyt saitte mut sekasin:
siis jos mustassa teessä on kofeiinia, miksi siinä paketissa ei ole mainintaa että sisältää kofeiinia ?

ja siis kyse ihan liptonin perus teestä. vai oonko mä tyhmä ja en nää sitä merkintää paketissa ?
eiku hetkonen! olin väärässä, kofeiinista pitää ilmoittaa pakkauksessa vain siinä tapauksessa, jos sitä on LISÄTTY tuotteeseen. kahvi ja tee sis. luontaisesti kofeiinia, joten ei tarvi ilmoittaa...

...
Alkuperäinen kirjoittaja samu:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt saitte mut sekasin:

eiku hetkonen! olin väärässä, kofeiinista pitää ilmoittaa pakkauksessa vain siinä tapauksessa, jos sitä on LISÄTTY tuotteeseen. kahvi ja tee sis. luontaisesti kofeiinia, joten ei tarvi ilmoittaa...
noniin, tää selvens. silti vähän tuli järkytys kun tota teetä kiskoo montamonta kuppia päivässä..

Yhteistyössä