Selkäsaunasta vetoa - Olisitko rehellinen

• Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti
Riikka
Päätettiin uutena vuotena kaverin kanssa, että lopetetaan tupakointi. Tosissamme olimme ja sanktiot sitten sen mukaan, ensin retkahtanut ottaa sitten lujan selkäsaunan. Pitäisikö minun olla teidän mielestä rehellinen vai jättäisitkö kertomatta yhden hairahduksen ( 1 aski ).

Riikka
No onhan se totta, että rehellinen pitäisi olla... vaivaamaan jää, jos en ole. Mutta pakko kyllä sanoa, että nyt vähän pelottaa. Sainkohan itse valita kuritusvälineen...

Ajatus
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
No onhan se totta, että rehellinen pitäisi olla... vaivaamaan jää, jos en ole. Mutta pakko kyllä sanoa, että nyt vähän pelottaa. Sainkohan itse valita kuritusvälineen...
Olet rehellinen, viet mennessäsi selaisen "sopivan" vitsan ja otat sen selkäsaunan. Ihan heti ei varmaan enää sen jälkeen tee tupakkia mieli ja muistat seuraavalla kerralla, kun tekee, mutta ainakaan et saanut remmiä.

Hmm
Minä en ymmärrä löysyysihmisiä. :headwall:

Mikä vaikeus se tupakoinnin lopettaminen voi olla?????

Itse olen kessutellut nuoresta iästä 12-v. 27-vuotiaaksi, eikä tehnyt tiukkaa lopettaa.

Miehen veli on jo 10 vuotta luvannut lopettaa tupakoinnin, milloin lapsenlapsen, milloin minkäkin uudenvuoden lupauksen takia. Eikä ole päivääkään ollut tupakoimatta. :kieh:

Ida
Alkuperäinen kirjoittaja En osaa sanoa:
Mitä selkäsaunalla tarkoitetaan tällaisessa tapauksessa??
Jos itse olisin sinnnitellyt ja sitten toinen tulee kertomaan, että on "hairahtanut" ja vieläpä myöhässä, niin kyllä se tarkoittaisi ihan kunnon selkäsaunaa paljaalle pepulle..voi sua

en kertoisi
Minä jättäisin kertomatta. Koittaisin vaan olla mokaamatta enää toista kertaa. Pelottaisi liikaa, että sattuu paljon ja mitä sanoisin kotona jos ei pysty istumaan.

Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja en kertoisi:
Minä jättäisin kertomatta. Koittaisin vaan olla mokaamatta enää toista kertaa. Pelottaisi liikaa, että sattuu paljon ja mitä sanoisin kotona jos ei pysty istumaan.
Sen verran perusrehellinen olen, että jäisi kyllä vaivaamaan asia sitten ja mitä sitten, kun hän tulee minulle kerrtomaan, että lakko petti.

Saara
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitäs mieltä tuollaisessa on jos ei ole rehellinen?!
Ja ei ole yksi aski yksi erehdys.. yksi tupakka voisi vielä ollakin.
Samaa mieltä ja sovittu mikä sovittu. Kaverille ei valehdella ja sovituista asioista on pidettävä kiinni!!

Helppo se on sanoa
En usko, että läheskään kaikki, jotka vannovat rehellisyyden nimeen olisivat luitenkaan sitten tosipaikan tulleen valmiita ottamaan selkäsaunaa vastaan. Ihan varmasti ainakin pohtisivat täsmälleen samaa asiaa.

Yhteistyössä