Hakutulokset

  1. M

    Mitäs jos kynsi irtoaa?

    Mulla on nyt kynsi puoliksi ihan mustana, hienosti jäi perjantaina oven väliin. Mut mietin tässä vaan, jos se kynsi kokonaan irtoaa, mahtavan nälköinen sit. :ashamed: Ja toivottavasti ei juuret oo vahingoitunu, kun ovi osu just tuohon kynnen ala puolelle. Ja pirun kipeekin vielä. :snotty:
  2. M

    Tsempatkaa mua siivoomaan!

    Mä oon niin kyllästynyt tähän roju määrään, on tiskiä, pyykkiä ja ihme nippulaa joka paikassa. Kuitenkaan en saa aikaseks siivottua :ashamed: kertokaa jotain mikä teidät saa liikkeelle.. :whistle:
  3. M

    1,5v nukkumaan meno

    Tyttö tulee koko ajan pois sängystään, katsoo mua ovelta ja hymylee, tietäen että on mentävä nukkumaan. Menen huoneeseen, laitan tyttön sänkyyn ja sanon hyvää yötä. Tosta kuitenki on tullut sille jonkin sortin leikki. naureskelee ja juoksee sängyn viereen. Miten mun pitää tosaa tilanteessä...
  4. M

    Kukaan oppisopmuksella lähihoitajaksi?

    Elikkä tarkotuksena olis mennä lastentarhaan oppisopimuksella. Tässä vaan oon paljonkin mietiskellyt. Paljonko mahtaa olla palkka, about? Ja vähän epäröin että mahtaako olla puuduttavaa kun itsellä 1,5v lapsi ja sit ois kovin lapsitäytteinen päivä, (kotiäitinä näinhän ei ole) .. :D Kertokaa...
  5. M

    Ero, ei eroa, ero.. apuva!

    Mä oon ihan pulassa. Toisaalta tastoisin erota ukosta, mutta toisaalta en. Mä luulen et yks syy miks en tahdo eroa, on etten tahdo olla yksin, enkä loukata miestä. Muutamaan otteeseen olen erosta ja tauosta sanonut, niin hän rupeaa itkemään ja ruinaamalla ruinaa takasin. Meillä on alle kaksi...
  6. M

    Ah, ihana aamu! :)

    Äskettäin vasta heräsin, kohta saan juoda rauhassa aamukahvia. Tytsy on mummolassa hoidossa, itse menen sinne suunnuntaina vasta. Ikävä kyllä on, mutta kyllä tää rauhaiselo maistuu hyvälle! =)
  7. M

    Facebookin timanttipeli?

    Miten pääsen pelaamaan tätä? Siis se missä vaihdetaan kahden erilaisen timantin paikkaa, jotta tulisi väh. kolmen timantin rivi. Jäin eilen koukkuun tähän, mutta pelasin ukon tunnuksilla.. Hjelp! :D
  8. M

    Taulu tippui seinältä

    ihan yks kaks, ollut sinä yli kuukauden jo. Kummaa :o Mutta nyt mietinkin miten saan nuo lasinsirpalet siivottua? Kun en voi tähän aikan imuroidakkaan.. Just ajatteln tehdä jalkakylvyn, huoh. :snotty:
  9. M

    kuinka pitkään pekoni säilyy avattuna?

    jääkaapissa siis, perjantai yöllä avasin, ja mietin josko siitä uskaltais huomiseks väkertää ruokaa? :whistle:
  10. M

    Seinän värin testausohjelma netissä?

    Muistan joskus nähneeni telkussa mainoksen, että netissä on ohjema jossa voi katsoa, minkä värinen seinä sopisi omaan kämppään. Siinä sai itse sommitella huonekaluja ja jotain. Voisko joku jelppiä? :wave:
  11. M

    Ahdistaa nyt tämä suhde!

    Olen seurustellut vähän reilu puol vuotta lapseni isän kanssa. Raskaudessa hän ei ollut ollenkaan läsnä eikä kertaakaan silloin nähty. Kuitenkin lapsen ollessa pari kuukautta nähtiin ja jostain syystä meidän välille syntyi jotain enemmän. En kyllä ymmärrä miten pystyin anteeksi antamaan...
  12. M

    Täynnä intoa kuntoilun suhteen

    Liityinpä tässä naisten kunto klubiin. Maanantaina ois tarkotus alottaa. Mietin vaan että pitäiskö mun alottaa ihan hissukseen, vai voinko käydä vaikka joka päivä? Sielä on niin paljon kaikkia erilaisia jumppia yms. Että intoa riittää kokeilla kaikkee. Mä en vaan oo oikeen koskaan harastanu...
  13. M

    Huuman esiintyjä

    Eli muistan vaan sanat "rakkauden valkeella hevosella", tai jotenkin noin. Oli huumassa parisen viikkoa sitten, kuka tän kipaleen esittää ? Oli ihana =)
  14. M

    Alavatsakipuja, mistä vois johtua!?

    Mulla on nyt jo varmaan toista kuukautta ollut alavatsalla lieviä kipuja, en kuitenkaan pysty paikallistamaan paikkaa. Vaan koko alavatsaa vähän jomottaa. Tai tuntuu kummalta. Sukupuolitauti testeissä kävin, ja kaikki näytti negaa. Kerran verta yhdynnän jälkeen tullut, aika reilustikin. Ja...
  15. M

    Tytön 1v. synttärit, vinkkejä !

    Elikkäs ens kuussa on meidän tytön ensimmäiset synttärit. Asutaan 50 neliöisessä kaksiossa, ja mietin miten tänne edes mahtuu. Ja vinkkejä kaipaisin tarjoiluun, en ole mikään hyvä kokkaaja, mut kai se on pakko yrittää. :D Niin ja jotain mitä ehkä vois myös pakastaa, niin ei kaikkia kerralla...
  16. M

    G: Miten laitat lapsesi nukkumaan?

    Koitan tässä etsiä "parasta" tapaa jolla saattaa lapsi unille. Joten miten ilta ruutinit menevät, jäätkö paijailemaan ja lauleskelemaan, ja mitä jos lapsi onkin ihan pirteänä sängyssään vaikka ensin olikin väsynyt.. ? Niin ja lapsesi ikä. ?

Yhteistyössä