Taulu tippui seinältä

ihan yks kaks, ollut sinä yli kuukauden jo. Kummaa :eek:
Mutta nyt mietinkin miten saan nuo lasinsirpalet siivottua? Kun en voi tähän aikan imuroidakkaan.. Just ajatteln tehdä jalkakylvyn, huoh. :snotty:
 
Meilä on kaupungin kämpässä seinä jossa ei yks tietty taulu pysyny. Vähän aikaa roikku ja tipahti. Aina. Ei auttanu kehysten vaihto, ei koukun vaihto ei mikkään. Pari muuta taulua kyllä pysy siinä, jopa kehyksissä jotka tykkäs tipahella tämän toisen kuvan ollessa sisällä. Kummittelua? Ehkä, kuvassa esiintyvistä henkilöistä nimittäin hyvin moni on jo edesmenny...
 
Saattaa hyvinkin olla. Mentiin pari kesää sitten pitkästä aikaa mun edesmenneen mummon (äidin äiti) vanhalle kesämökille. Vanhemmillani oli takana vaikea ja riitaisa ero, isäni tavaroita mökillä ei juuri ollut, vain kaksi taulua.

Kun mökille saavuttiin, möki oli muuten siisti ja tavarat paikoissa jonne oltiin ne viimeksi jätetty, lattialla oli vain nämä isäni kaksi taulua, sekä sakset. Jos en itse olisi ollu mukana, en varmaan ois uskonut. Vietiin taulut sitten isälleni, ettei jäänyt sinne mummoa häiritsemään.

Mutta tähän äsken tipahtaneeseen tauluun tuskin liittyy mitään, masemakuva jonka sain isältäni, ja itse ostamat kehykset.. Nyt tuli mieleen josko isälle olis jotain sattunut, toivottaan ettei. Tai ehkä nyt vaan mielikuvitus rupes lentelemään..
 
Meillä tipahti yksi päivä seinältä kello; sellanen todella raskas, puusta tehty seinäkello jonka ukkini on itse tehnyt. En vieläkään ymmärrä, miten voi olla mahdollista että se tippui.... oli kuitenkin koukulla kiinni seinässä. :snotty:

Sillon tuli mieleen että onkohan ukille sattunut jotain, ei onneksi ollut.... mutta kellon paikkaa vaihdoin. :xmas:


 

Yhteistyössä