Alavatsakipuja, mistä vois johtua!?

Mulla on nyt jo varmaan toista kuukautta ollut alavatsalla lieviä kipuja, en kuitenkaan pysty paikallistamaan paikkaa. Vaan koko alavatsaa vähän jomottaa. Tai tuntuu kummalta. Sukupuolitauti testeissä kävin, ja kaikki näytti negaa. Kerran verta yhdynnän jälkeen tullut, aika reilustikin. Ja pientä tiputtelu vuotoa sen kjälkeen. Voisko liittyä siihen, kun lopetin nuvaring renkaan käytön. Ensimmäiset menkat lopettamisen jälkeen oli aika tuskaa, hirveet kivut. Sen jälkeen ei menkkoja olekkaan kuulunut, mutta ehkäisystä kuitenkin huolehdittu.. Apuja?? Sain lääkäriajan vasta maaliskuun loppuun.
 
Voi apua, mä oon joskus tehnyt jopa 4 raskaustestiä. Vaikka ehkäisystä on huolehdittu niin silti on epäilyttänyt. Mies pitää vähän kahjona :D Noh, kai mä sitten menen testin hakemaan, selviäs sekin asia.. Mut kuitenkin näitä kipuja on ollu ennen menkkojakin.. :/
 
Mulla oli ekan raskauden kanssa jopa pari kk kestävät "menkkakivut".
Aluksi vaan ihmettelin että miten menkat ei ollenkaan ala vaan vuoto on vaaleanpunaista, viikon verran ajattelin että "No nyt kyllä sattuu siinä määrin että aamulla viimeistään alkavat", viikon jälkeen ukko toi r-testin töistä tullessaan, mä vaan nauroin sille että ei viittis ku menkat on selkeesti koko ajan alkamassa.. Ei ne sit kuitenkaan alkaneet enää kymmeneen kuukauteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
Mitäs jos on tuo kohtutulehdus, poistetaanko kohtu vai jotain lääkkeitä? Ei kylllä pahanhajuista oo, kovin runsastunu kyllä.. Joo todella toivon etten raskaana ainakaan ole. :D
antibioteilla menee kyllä ohi jos on tulehdus. mulla oli reilu vuosi sitten tulehdus ja sellasta ärsyttävää nipistelyä/kipua alavatsalla ja vähän pahan hajuinen runsas valkovuoto oli ainoot oireet. ei ollu edes lämpöä vaikka tulehdusarvot oli yli 100
 

Yhteistyössä