Hakutulokset

  1. M

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Heipä hei! Mut voi poistaa listoilta. Sunnuntaina alkoi ruskea vuoto rv 7+6, Maantaina kävin ultrassa ja sielä oli sikiö joka vastasi 6+3, sydän ei lyönyt. Hcg oli 2094 ja tänään se oli 2400. Vuoto on runsastunut. Viikon päästä kontrolli ultra ja verikoe. Hyvää jatkoa ja onnellista...
  2. M

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Heipä hei taas! Uusille taas tervetuloa joukkoon. Jes, hyvä juttu Raitapaitanen! :flower: Me ollaan kerrottu molempien perheelle ja mun parhaalle kaverille jo, koska he ovat ne ihmiset jolle haluan myös jakaa suruni jos niitä on tullakseen. Täällä pahaolo yllättää aamuisin jos en...
  3. M

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Heissan. :wave: Ekana Neammalle voimia ja jaksamista odotteluun, täälläkin on peukut ja varpaat pystyssä,että kaikki olisikin teillä hyvin. :hug: Tervetuloa uusille ja onnea plussista! :flower: Tosta miesten suhtautumisesta niin täällä mies on varmaan enemmän innoissaan tästä kuin...
  4. M

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Heipä hei kaikille! Mun luokse on rantautunut jo viimeraskaudesta tutut pieni kuvotus, väsymys ja järjettömät mielialanvaihtelut.. :ashamed: Tällä hetkellä on hirvee stressi päällä, kun on tulossa joulua, tenttiviikkoa, työviikkoa yms.. |O Ja sitten mä vielä tajusin, että jos la ois ollu...
  5. M

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Mäkin voisin liittyä mukaan. Eli eilen pärähti plussa testiin kaiken soutamisen ja huopaamisen jälkeen. :xmas: Eli ennestään on 2,5 vuotias poika, jonka jo hetken aikaan ajattelin jäävän ainokaiseksi. Mutta niin vain se mielimuuttuu vauvakuumeiden myötä.. :whistle: Mä oon 24 vuotias ja ennen...
  6. M

    Kumpi teistä sanoo useammin Minä Rakastan Sinua?

    Mun mielestä yhtäpaljon ja ihan missä vaan tilanteessa.. =)
  7. M

    Gallup: a) uskotko Jumalaan? b) kuulutko kirkkoon?

    a) en usko b) en kuulu
  8. M

    Jaksatko juosta 10 km yhteen menoon?

    jaksan ja joku vähän reilu tunti menee.. normi lenkki mulla yleensä 5-7 km.
  9. M

    1-lapsi perheessä, kommentteja mieluusti kuulisin muilta äideiltä!

    meillä myös 2 vuotias poika ja alkaa tuntua enemmän ja enemmän siltä, että tämä jää ainoaksi tai sitten tulee isot ikäerot sisaruksiin.. Vauvakuumeita on ollut, mutta ne ovat itselläni menneet melkonopeasti ohi. Miehelläni tosin on tällähetkälläkin pieni vauvakuume.. :xmas: Olemme asioista...
  10. M

    Oletko "kateellinen" kenenkään nikille? :)

    Ihminen kuuluu taksonomiassa eläinkuntaan, nisäkäs luokan alle, samoin kuin koira, karhu, lepakko yms..
  11. M

    Kun olit lapsi

    mummo.. :heart: oli kuin toinen äiti ja ainut joka ei käyttänyt alkoholia.. yhden kerran muistan kun otti yhden saunaoluen ja mä menin ihan hysteeriseksi siitä.. :(
  12. M

    Paljonko laihduttaisit jos painaisit....

    3-4 kg lähtis, mä oon 158 cm ja 48 kg..
  13. M

    Kun maksan kortilla kaupan kassan itsepalvelupäätteellä..

    kun maksaa sirukortinlukijalla, kassa ei tiedä kenen kortti on.. mutta jos kone tai kortti temppuilee ja joutuu allekirjoittamaan niin minä ainakin kysyn henkkarit ja jos on väärän henkilön kortti niin se lähteepi pankkiin.
  14. M

    Ostin elämäni ekat legginsit...

    mä en oo vieläkään hommannu, välillä kyllä mietin että pitäiskö.. :xmas: sit kyllä pitäis kaivaa minihameetkin jostain varastosta.. :D
  15. M

    KANANKO SYÖNTI LOPPUI NYT ???

    ai minä vai? :ashamed: No kyllä sitä pelästyy jos vajaa 2 vuotias meinaa syödä puoltoista senttisen neulanterävän kananluun palan.. :/
  16. M

    Pistin Rainbow:lle palautetta menemään..

    joo, niin mäkin ajattelin tehdä tästä eteenpäin.. :kieh:
  17. M

    Pistin Rainbow:lle palautetta menemään..

    Pojan lautasella olevasta kanafilesuikale palasta löytyi n. 1,5 cm neulan mallinen terävä kananluu.. :x onneksi ei kerennyt syömään sitä!
  18. M

    JESJESJES!!! Kannatti valvoo :D

    Onneksi olkoon! :flower: Mä en jaksais odottaa, että mun tulokset tulisi jo.. |O

Yhteistyössä