Kumpi teistä sanoo useammin Minä Rakastan Sinua?

  • Viestiketjun aloittaja rakastettu
  • Ensimmäinen viesti
Meillä käytetään noita sanoja lähinnä niin, että se on vähän niinkuin vitsi ("sulla on ihan järkyttävä paita..mut silti mä rakastan sua").

Rakastamista osoitetaan erilaisilla sanoilla ja nimityksillä, sekä täysin sanattomasti..tiedämme jo jostain tietynlaisesta halauksesta että toinen tarkoittaa sillä osoittaa rakastavansa.
Varmaankin aika tasapuolisesti.
 
En tiedä kumpi enempi. Molemmat sanotaan, ei päivittäin eikä välttämättä viikottainkaan juuri noilla sanoilla "rakastan sua", muita ilmaisuja sit voi olla. Joskus sanotaan useammin, joskus harvemmin.
 
Mies sanoo joka aamu töihin lähtiessä ja illalla nukkumaan laitettaessa. joskus päivällä facebookin keskustelun välitykselläkin jos satun sen ruokiksen aikaan koneelle =)

Minä vastaan aina rakkauden tunnustuksiin, mutta pääasiassa se on kyllä mies joka sanoo sen eka, se on semmonen romantikko muutenkin.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä :);22309744:
Ei meillä tuollaisia lätistä :D Rakastetaan kuitenkin ja toista kymmentä vuotta jo yhdessä, ison perheen kera nykyisin :) Teoista sen näkee sanomattakin!
Onko se lätinää sun mielestä?

Millasia tekoja sä tarkoitat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22308038:
Meillä käytetään noita sanoja lähinnä niin, että se on vähän niinkuin vitsi ("sulla on ihan järkyttävä paita..mut silti mä rakastan sua").

Rakastamista osoitetaan erilaisilla sanoilla ja nimityksillä, sekä täysin sanattomasti..tiedämme jo jostain tietynlaisesta halauksesta että toinen tarkoittaa sillä osoittaa rakastavansa.
Varmaankin aika tasapuolisesti.
meillä ihan samoin :D
 
meillä
päivittäin (jopa useita kertoja päivässä) ja molemmat yhtä ahkeraan. eikä yhtään liikaa kuitenkaan. jos siltä tuntuu et toista rakastaa niin miksei sitä sitte sanois.:)
 
"vieras"
Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja kerran oon sanonut sen miehelle, hän vastasi takaisin niin mäkin sua. Meillä ei liiemmin harrasteta tuollaisia. Lapsille olen sanonut useammin.
 
Ego
[QUOTE="vieras";22310328]Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja kerran oon sanonut sen miehelle, hän vastasi takaisin niin mäkin sua. Meillä ei liiemmin harrasteta tuollaisia. Lapsille olen sanonut useammin.[/QUOTE]

vähn peesaten. oltu miehen kans nyt yli 20 vee kimpassa ja tuollaista tuli sanottuu alkuaikoina vaan.
Lapselle kyllä sanon useinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22309864:
päivittäin (jopa useita kertoja päivässä) ja molemmat yhtä ahkeraan. eikä yhtään liikaa kuitenkaan. jos siltä tuntuu et toista rakastaa niin miksei sitä sitte sanois.:)

Sama. Paitsi että mies ehkä on useammin se, joka sanoo rakastavansa ja mä siihen sitten, että niin mäkin sua.

En osaisi kuvitella tilannetta, jossa moista ei koskaan sanottaisi!
 

Yhteistyössä