Kun maksan kortilla kaupan kassan itsepalvelupäätteellä..

  • Viestiketjun aloittaja anu
  • Ensimmäinen viesti
anu
Eli maksan näppäilemällä tunnusluvun, näkeekö kassaneiti kortinhaltian nimen? Mies jätti korttinsa ja mietin voinko maksaa suoraa kassalla sillä vai näkeekö myyjä ettei kortti ole minun?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainut on sit se, että jos käy paska säkä ja se kone lakkaakin toimimasta...
Jep, mulle kävi näin viime viikolla. Oma kortti kyllä ihan oli, että sinänsä ei mitään hämminkiä ollut, mutta noinkin voi siis käydä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
oon mä maksanu miehen kortilla, ja annoin kassalle sen, kun kaupassa ei oo päätettä asiakkaalle...
eipä multa mitään kyselty yms :wave:
No tämä on outoa.:eek: Ei ole kassatäti/-setä ollut ihan perillä asioista vissiin.:whistle:
 
entinen kassa
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
oon mä maksanu miehen kortilla, ja annoin kassalle sen, kun kaupassa ei oo päätettä asiakkaalle...
eipä multa mitään kyselty yms :wave:
Aika kummallista kun pitää allekirjoittaa,jos saa toisen kortilla maksettua.Kassalta lähtis työpaikka jos jäis tuosta kiinni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja entinen kassa:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
oon mä maksanu miehen kortilla, ja annoin kassalle sen, kun kaupassa ei oo päätettä asiakkaalle...
eipä multa mitään kyselty yms :wave:
Aika kummallista kun pitää allekirjoittaa,jos saa toisen kortilla maksettua.Kassalta lähtis työpaikka jos jäis tuosta kiinni.
Niinpä! Ja tuossahan kassahenkilö sais ja pitäisikin ottaa kortin pois ja viedä pankkiin, tulisi ap:n miehen maksettavaksi se palkkio.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen kassa:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
oon mä maksanu miehen kortilla, ja annoin kassalle sen, kun kaupassa ei oo päätettä asiakkaalle...
eipä multa mitään kyselty yms :wave:
Aika kummallista kun pitää allekirjoittaa,jos saa toisen kortilla maksettua.Kassalta lähtis työpaikka jos jäis tuosta kiinni.
Niinpä! Ja tuossahan kassahenkilö sais ja pitäisikin ottaa kortin pois ja viedä pankkiin, tulisi ap:n miehen maksettavaksi se palkkio.
Siis anteeksi, ei tietenkään ap:n miehen, vaan siis tämän vauvahaaveita:n miehen.:D
 
NYK KASSA
kyllä kassan pitää puuttua jos käyttää esim miehen tai vaimon etukorttiakin.nekin ovat henkilökohtaisia.samoin kun tosi usein näkee sitä että muka vaivihkaa annetaan ystävälle ,siskolle yms sitä etukorttia lainaksi.Silloin minä ainakin"olen vetävinäni" edut, en viitsi alkaa paasaamaan siitä kuinka kortti on HENKILÖKOHTAINEN.Rinnakkaikorttejahan saa ilmaiseksi, pitää tosi asua samassa TALOUDESSA sitten..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NYK KASSA:
kyllä kassan pitää puuttua jos käyttää esim miehen tai vaimon etukorttiakin.nekin ovat henkilökohtaisia.samoin kun tosi usein näkee sitä että muka vaivihkaa annetaan ystävälle ,siskolle yms sitä etukorttia lainaksi.Silloin minä ainakin"olen vetävinäni" edut, en viitsi alkaa paasaamaan siitä kuinka kortti on HENKILÖKOHTAINEN.Rinnakkaikorttejahan saa ilmaiseksi, pitää tosi asua samassa TALOUDESSA sitten..
Ja se onkin sinulta pois, jos kaveri saa edut.. jokatapauksessa kauppa ei myy tappiolla.
 
En muista missä kaupassa se oli, mutta jossain kuitenkin kassatäti näkee nimen kenelle kortti on myönnetty. Siis noissa PIN-koodi näppäily laitteissa. Vai olisko se läväyttänyt mulle päin ruutuun sen nimen... En muista, mutta kuitenniin, kandee olla tarkkana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NYK KASSA:
kyllä kassan pitää puuttua jos käyttää esim miehen tai vaimon etukorttiakin.nekin ovat henkilökohtaisia.samoin kun tosi usein näkee sitä että muka vaivihkaa annetaan ystävälle ,siskolle yms sitä etukorttia lainaksi.Silloin minä ainakin"olen vetävinäni" edut, en viitsi alkaa paasaamaan siitä kuinka kortti on HENKILÖKOHTAINEN.Rinnakkaikorttejahan saa ilmaiseksi, pitää tosi asua samassa TALOUDESSA sitten..
Ensin sanot, että kyllä kassan pitää puuttua jos käyttää miehen tai vaimon etukorttia, mutta sitten et kuitenkaan itse tee niin. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mukiin menevä:
kun maksaa sirukortinlukijalla, kassa ei tiedä kenen kortti on.. mutta jos kone tai kortti temppuilee ja joutuu allekirjoittamaan niin minä ainakin kysyn henkkarit ja jos on väärän henkilön kortti niin se lähteepi pankkiin.
Oikein!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
ei saa maksaa puolison kortilla vaikka puoliso seisois vieressä kädet kipsissä!
Jaa eikö? :eek: Mä olen usein maksanut asiakkaani kortilla, kun asiakas on vieressä pyörätuolissa. Ko. asiakas ei olisi voinut kirjoittaa itse mitenkään, joten mä kirjoitin. Kaikissa paikoissa, missä ollaan asioitu, tää on kyllä käynyt päinsä.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
ei saa maksaa puolison kortilla vaikka puoliso seisois vieressä kädet kipsissä!
Jaa eikö? :eek: Mä olen usein maksanut asiakkaani kortilla, kun asiakas on vieressä pyörätuolissa. Ko. asiakas ei olisi voinut kirjoittaa itse mitenkään, joten mä kirjoitin. Kaikissa paikoissa, missä ollaan asioitu, tää on kyllä käynyt päinsä.
oletko sä miehes avustaja? :eek: no kai se suhde sellainenki on.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NYK KASSA:
kyllä kassan pitää puuttua jos käyttää esim miehen tai vaimon etukorttiakin.nekin ovat henkilökohtaisia.samoin kun tosi usein näkee sitä että muka vaivihkaa annetaan ystävälle ,siskolle yms sitä etukorttia lainaksi.Silloin minä ainakin"olen vetävinäni" edut, en viitsi alkaa paasaamaan siitä kuinka kortti on HENKILÖKOHTAINEN.Rinnakkaikorttejahan saa ilmaiseksi, pitää tosi asua samassa TALOUDESSA sitten..
Mitäs jos se kaveri antaakin ne rahat sille jolla on kortti eikä niin että kortti vaihtaa omistajaa? Vedätkö silloinkin vain leikilläsi?? Enkä ymmärrä mitä kamalaa siinä on, että joku saa edut vaikka toinen maksaakin? Voihan vaikka olla, että mä olen ostamassa jotain ja kaveri on mulle velkaa ja sovitaan että hän maksaa kassalla ja mä annan bonuskorttini hänelle, että saan bonukset OMISTA ostoksistani jotka hän vain sattuu maksamaan kun on velkaa.
 

Yhteistyössä