Hakutulokset

  1. J

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    täällä eilen käyty ultrassa ja kaikki oli hyvin. Lasketun ajan voi muuttaa 10.5. Yksi sellainen seurattava asia oli. MUlla on istukka pikkaisen kohdun suulla. Rv 22 on rakenne seuranta sairaalassa, (mikä ei yleensä kuulu täällä lahdessa kunnalliseen palveluun.) No uskon että se istukka siitä...
  2. J

    Lahden seudun mamit?

    täällä äiti hollolasta. tyttö 1,3kk ja toinen tulossa toukokuussa.
  3. J

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Voimia kaikille lapsensa menettämisestä! Täällä jännitetään ensiviikon np-ultraa. Toivottavasti kaikki on siellä hyvin. Pahaaa oloa on ollut iltaisin aikalailla ja pönttöäkin olen päässyt halailemaan. Joa rv11+1
  4. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Elina Maria: mulla oli myös esikoista odottaessa pientävuotoa. kesti joku 3-4 päivää. sit se vaan loppu ittestään. maanantaina olis sitten varhaisultra...toivottavasti siellä on eloa.
  5. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    tänne oli muuten tullut jo paljon väkeä. täällä ei oo nyt enää paljoo mitään raskausoierita. Ihan pinetä etovaa oloa on aamulla ja väsymys on kova. mut jotenkin sitä vertaa tätä raskautta edelliseen ja se oli ihan erillainen. tässä vaiheessa oli jo paha olo todella pahana... nyt tuntuu et onko...
  6. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    ONNEA ELINAMARIA!! mä jotenkin arvelin et sä olisit kummiskin raskaana vaikka aluksi sitä plussaa ei meinannu tulla. Nyt pidetään peukkuja! =)
  7. J

    Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

    en tänne muistanut ilmoittakaan. eilen tuli siis täällä haamu viiva testiin. :) EM testaa vaan tänään...mut mut kyl se huominenkin nopee tulee.
  8. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    tee vaan tänään se testi!!!! mä testaan maanantai aamuna ni jos se on vahvempi viiva niin sitten voi lisätä plussanneisiin.
  9. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    täällä ikää löytyy 24v
  10. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    no oireita nyt oli sellasia vatsasta vihlontaa mitä ei ennen menkkoja yleensä tule. Sellanen repevä tunne. sitten olin TODELLA ärtynyt. ihan mitä mies vaan teki niin niin kaikki teki väärin. :headwall: mulla ei siis oo mitään ärtymistä ollu ennen menkkoja. samanlaiset oireet oli esikoistakin...
  11. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Täältä Hollolasta päin ollaan.
  12. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    ilmottaudun joukkoon. tänään tein haamu testin joten vielä varovasti olen liikkeellä. ;) Näillä näkymin LA olis 9.5 mutta varmasti tulee muuttumaan niinkuin esikoisessakin. Eli toinen lapsi ja synnäri PHKS. Vielä ei mitään suurempia oireita ole, mutta ei ne tytössäkään alkaneet kun vasta...
  13. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    TÄÄLLÄ PIIRTYI TESTIIN AAMULLA HAAMU VIIVA!!!! =) testailen varmaankin maanantaina uudestaan jos tulisi vahvempi viiva. raskausoireet piti sittenkin paikkansa. Ihan väärässä en ollu. Plussa toivotuksia muillekin!! (tai ensin haamu toivotuksia!) :)
  14. J

    Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

    Hei tälläsenkin foorumin bongasin. JEE! Eli mut voi kans laittaa listalle. Hollolasta, kp 30/28-35, yk1 ja toinen lapsi haaveissa
  15. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    ONNEA HAAMUILIJOILLE!! :flower: Täällä odottelen huomista testi päivää. Sillon ois kp 31. Ite veikkailen et oviksen mukaan kierto poukkoilee siin 32-34 välillä. Saa nyt nähä. jos huomenna nega ni sit sunnuntaina uudestaan. MUn LA olis siin 5.5-9.5.
  16. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    täällä testattu ja negaa näytti. :( No ei se mitään. mulla on kierto epäselvä joten jos oon raskaana ni plussa voi viel näkyä vasta ensiviikollakin. Mut seuraavan kerran testaan varmaankin perjantaina tai sit lauantaina. toivoa on niin kauan kun menkat alkaa. :)
  17. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    tsemppiä vielä kaikille ketkä negan ovat tehneet. Vielä on toivoa kun ne menkat eivät ala. ;) Täällä huominen myös jännittää!! =)
  18. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    täällä nyt sit huomen aamulla testaillaan. Odotan kyllä et nega sieltä vielä tulee kun varmaankin oon liian aikaisessa vaiheessa testaamassa. ;) Mutta EN vaan voi olla testaamatta. Jotenkin vaan tuntuu kaikenmaailma raskausoireita. vatsaa nippailee ja tuntuu just sellaisia repeviä tunteita. No...
  19. J

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    täällä ois vielä yksi jos mukaan mahtuu vaikka näin myöhäisessä vaiheessa tulen. Täällä kp27/28. Kierto on kylä varmasti pietmpi kuin tuo 28. veikkaan et varmaan noin 32 päivää saattaa olla. Mut keskiviikkona testaan ekan kerran. Saattaa mennä hyvinkin ensiviikkoon myös ennen kun plussan...

Yhteistyössä