~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

täällä ois vielä yksi jos mukaan mahtuu vaikka näin myöhäisessä vaiheessa tulen. Täällä kp27/28. Kierto on kylä varmasti pietmpi kuin tuo 28. veikkaan et varmaan noin 32 päivää saattaa olla. Mut keskiviikkona testaan ekan kerran. Saattaa mennä hyvinkin ensiviikkoon myös ennen kun plussan näyttää. Eka kierto menossa ja toinen lapsi haaveissa.
 
Tsemppiä kekkeri seuraavaan kiertoon :hug:

Sitten omaa napaa.. eli hain nyt sit kuitenkin testin. Ja haalea haamu tai sitten se viivan paikka kun aconissa vissiin näkyy. Mutta huomen aamulla sitten testaan uudestaan. Ja voihan se tosiaan olla, että kunnolla testauksessa näkyy vasta ensi viikolla, mutta katsotaan nyt.
 
Voi vitsi kekkeri: harmi, että menkat saapui. :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! :flower:

Lisäsin sut joa listaan: tervetuloa piinailemaan!

Kyllä toi nyt anniette vaikuttaa siltä, että olet raskaana! Ihanaa: saadaan pian eka kunnon plussa tähän pinoon!! :heart: :heart: :heart: Kerro, kun haluat mun lisäävän sut plussanneisiin!

Omasta navasta sen verran, että eilen illalla taas testailin ovistikuilla ja sain haalean haamun. Luulenpa, että testaan seuraavan kerran raskaustestillä vasta silloin 28. päivä. Mua niin ketuttaa, kun mitään ei tapahdu! Alkais sitten ne menkat, jos kerta en ole raskaana. Mä kyllä luulen, että en raskaana ole. Olisi kiva päästä sitten uuteen yrityskiertoon pian! Turhauttavaa...

Niin ja r-testeistä: mulla on vielä yksi mammaksi.fi testi ja tänään apteekista ostettu clear blue -testi.
 
Minä testasin tänään clearbluen herkällä ja tuli haamujen haamu. :eek:
Nyt vasta kp 30/35..alavatsa oli tosi kipeä aamulla, mutta nyt enää selkää jomottaa.
En uskalla vielä riemuita..jos vaikka kivut enteilee keskenmenoa. Ääh..sekava olotila.
 
Mä en sitten montaa kertaa ehtinyt tähän pinoon kirjoittaa,täti tuli tänään kylään.
Mulla epäsäännöllinen kierto joka heittelee välillä muutamalla päivällä.
Nyt suunnistan seuraavaan pinoon,jossa AION plussata :saint: :D
Mutta plussatuulia lopuille+++++++++++++++++ :whistle: :wave:
 
Tää testi friikki teki taas yhden jo päivällä ja siinä ei ollu mitään. No nyt sitten tässä illan testissä jälleen joko viivana paikka tai haalea haalea haamu. En mikään testifriikkirahantuhlaaja (sama tosiaa kun k*sis setelien päälle) :whistle: :ashamed:

No kävin huomiselle hakee clearbluen. Saas nähdä.

Ja tosiaan kun vasta silloin 29.8 pitäis menkkojen alkaa ja kierto ollu suht säännöllinen niin turhaa hätäilen...

Olo tila on kyl tosiaan menkkoja edeltävä.. samat juilimiset jne.

Tsemppiä kaikille ja plussapuhureita!! :)
 
heippa kaikki!

voinkos tulla mukaan jännäilemään? :D Mun kierto on vähän sekaisin, mutta jos mennään vanhan kierron mukaan niin tänään 28/28.

Mutta voi olla myös vasta 23/28. :whistle:

Oireita on vaikka muille jakaa, en oo testiä vielä tehnyt. :)
Jännittää!!

Täällähän on jo haaleita viivojakin saatu!!
:eek: Onnea viivoista ja toivotaan että ne vahvistuu! :D
 
Täällä on siis piinailu alkanut...mulla oli kiireinen työpäivä, joten äkkiä meni aika...taas päivää lähempänä sunnuntain testausta.
Kekkerille: Zemppiä uuteen kiertoon...
Annielle, plussaa toivottelen...
Elina Maria tervetuloa mukaan...
Aurora: toivoa on vielä!
 
ilmoittautuu mukaan :wave: Tosin hivenen myöhässä. Edelliset menkat alko 3.8 jotenka kp taitaa olla nyt 22/30 tai 22/27. Kierto on tosiaan pikkusen heitelly vaikka suht. säännöllinen onkin.
Ja toisesta siis haaveillaan :heart: Selkeää yritystä ei ole vaan lähinnä sillon ku huvittaa ja on yhteistä aikaa ;) heh ja ku kalenteria vilkasin ni sattu sopivasti mahollisen oviksen aikaan peitto heilua niin heti piti tänne tulla jännäämään.Menkkojen pitäis alkaa lauantaina joten testailen sunnuntaina mikäli tätiä ei näy.


 
Maisa75 joo,rento on mieli vielä kun ollaan näin alussa yrittämisessä,mä hätähousu tein jo viikon 39 pinon,toivon kyllä että kukaan teistä ei sinne tule =)
Ja anniette,kyllä ne ihmiset osaa turhempaankin laittaa rahansa =)
 
:hug: kaikille uuteen kiertoon joutuneille... toiv.seuraavasta tärppää..
On näköjään tullut uusiakin jännääjiä.. :wave: tervetulloo!!!

Omasta en osaa sanoa oikeastaan mitään..ei yhtään osaa sanoa tuleeko täti tällä viikolla vai ei.. jos nyt oikein kaivaa niin voisi sanoa että rinnat on arahkot ja mahassa välillä tuntuu sellaisia kipeitä "revähdyksiä" sekä aavistus huonoa oloa on ollut...mutta mutta kun taas sitten kaikki voipi olla itse kehiteltyjä oireita.. yritän parhaani mukaan testailla vasta viikonloppuna tai tuolloin 1.9 ettei turhaan tuijota sitä tikkua ja toivo jotain mitä siihen ei sitten ilmestykään..rupeaa vain harmittamaan.. :( vaikka kyllä jo melkein kohta elellään siihen malliin että olis vauva tulossa kun kokoajan se vain mielessä ja puheessa että sitten ensi kesänä kun on se pieni niin sitten........ ja mahdollisia nimiäkin mietiskellään jo :whistle: että ei me asioiden edellä olla juu ei...
 


26.8.2008

Heksu76.......kp 21/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Daami...........kp 23/27-30.......................toinen haaveissa
Swiss............kp 23/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 27/29..............yk1.........toinen haaveissa
joa84...........kp 28/28..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 28/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 29(24)/28...................................................
Maisa75.......kp 30/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 30/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 31/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen

[/b]
[/b]

Testipäivät:
anniette 25.8.
Maisa75 28.8.
Heksu76 31.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna[color]

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
jaahas.. jos sitä kävis nukkuu, että huomenna taas jaksais :)

Olo tosiaan on ihan kun menkat olis alkamassa. :(

Se on just tän liian aikaisin testaamisen pahapuoli :/ noi kemialliset jne..

SNIIIF

no aamun tai siis muutaman tunnin päähän =D
 
täällä nyt sit huomen aamulla testaillaan. Odotan kyllä et nega sieltä vielä tulee kun varmaankin oon liian aikaisessa vaiheessa testaamassa. ;) Mutta EN vaan voi olla testaamatta. Jotenkin vaan tuntuu kaikenmaailma raskausoireita. vatsaa nippailee ja tuntuu just sellaisia repeviä tunteita.
No huomenna nähää sit....
 
Tervetuloa Daami ja ElinaMaria, lisäsin teidät listaan! Olisipa ihana, jos itselläkin olisi noin rento asenne yrittämiseen kuin sulla daami! Vaikka ei täälläkään ihan väkisin peittoja heilutella ;)

Kiva toisaalta Heksu, että sulla on niin kiire töissä, ettet ehdi miettiä tärppiä. Mulla taitaa kotona olla liikaa aikaa...

Mulla kans joa poltteli testit kaapissa ja oli pakko testata vaikka tiesin, ettei siinä mitään vielä näy. Toisilla näkyy niin aikaisessa vaiheessa, että kai sitä itsekkin malttamattomana halusi heti saada tietää josko.

Mä ajattelin anniette odottaa menkkojen alkamista loppuviikolle ja testata vasta sitten uudelleen mikäli niitä ei näy. Jospa mulla oli myöhäisempi ovis tai jotain... Toivossa on hyvä elää :p

Milloin meinasit Aurora testata uudelleen?
 
anniette pahoittelut negasta. Jospa se ei vaan vielä näy? :hug:
Pisitan oireet kuulostaa hyvältä... :) Ja miksipä ei suunittelis eteenpäin? Se on positiivista ajattelua ja ei voi olla ainakaan pahasta! :D
Joa tsemppiä testailuun! :)

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :flower: Huomasin, että oli jäänyt sanomatta että esikoistahan tässä haaveillaan... :D

Mie: ei menkkoja vielä. :) Eilen illalla en saanut nukuttua kun alkoi mahaa ja nivusia viiltelemään vuoroin oikealle, vuoroin vasemmalle... ihan kuin puukolla olis viillelty! :eek: Oliskohan toi lupaava oire? :p
 
juu no tulikin sitten ostettua se samperin testi ja tehtyäkin....vaikka kuinka koitin olla tekemättä sitä... :ashamed: ja NEGAhan se oli..... :( nyt sitten v...tuttaa ja ootellaan vaan tätiä kylään... toki pieni mahku vielä on olla raskaana, kierto sen verran heitelly...mutta tais sittenkin olla se ov sillon myöhemmin eikä sitten sillon hommailtu ollenkaan...joten taitaa mennä seuraavaan kiertoon... |O
 
Tsemppiä täältäkin kaikille!!! :wave:
Maisa75 heh rento ote johtuu ennemminkin olosuhteiden pakosta kuin omasta halusta :LOL: Meillä on miehen kanssa molemmilla opinnot kesken joten kaiken jären mukaan toista ei kannattaisi vielä tehdä mutta toisaalta sydän sanoo toista :heart: Olis ihana ku lapsilla olis lyhyet ikäerot ja näillä näkymin minä istuisin koulunpenkillä vielä viitisen vuotta!

Täällä ei taida olla oireen oiretta. tai kyllä mullakin jomottelee mahaa ja pari näppyä on tullut naamatauluun mutta niin käy joka kierrossa. Hmph saa nähdä testailenkos minäkin jo perjantaina :D
 


27.8.2008

Heksu76.......kp 22/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Daami...........kp 24/27-30.......................toinen haaveissa
Swiss............kp 24/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 28/29..............yk1.........toinen haaveissa
joa84...........kp 29/28..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 29/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 30(25)/28......................esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 31/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 31/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 32/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen

[/b]
[/b]

Testipäivät:
anniette 25.8.
Aurora72 ja Joa84 27.8.
Maisa75 29.8.
Heksu76 31.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna[color]

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Sympatiat anietelle ja pisitalle negoista. :hug:

Mä laitoi Aurora ja Joa teille listaan huomiseksi testauspäivän. Toivottavasti Auroran haamu olisi vahvistunut kunnon plussaksi ja Joallekin pärähtäisi heti viiva testiin!!!! Tulkaa heti kertomaan!!!

Milloin ElinaMaria meinasit testailla?

( . ) Mulla on kummat fiilikset: menkkamaiset juilimiset mahassa ei ole enää kovat mutta alaselkä on kipeä, rinnat ovat edelleen arat, olen herkistellyt vähän kaikelle ja tänä iltana oli paha olo. Väsyttää myös ihan erilailla kuin pitkään aikaan. Alkas ne menkat nyt, niin pääsisi tästä piinasta! Testailla ajattelin perjantaina seuraavan kerran mikäli mitään ei ole siihen mennessä tapahtunut. Mulla voi kyllä olla hormoonit sekaisin vielä esikoisen jäljiltä, joten täytyy ottaa sitten yhteyttä lääkäriin jos menkkoja ei kuulu eikä plussaa tule. :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä