~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

Poistin sut antilo listalta: onnea uuteen kiertoon! :flower:

Kiva kuulla, että kekkeri on ainakin mukana vielä, ettei mene ihan mun ja pisitan kaksinpuheluksi koko pino! Pihan laitosta tulikin mieleen, että huomenna on kerättävä taas pudonneita omenoita ja kypsyneet tomaatit. Ruohikkokin pitäisi ajaa... Tykkään sitä kyllä ajella, jos sen saa tehdä rauhassa musiikkia samalla kuunnellen. Nyt varmaan kannattaisi itsekkin suunnata vielä pihakalusteita katsomaan. Haluaisin puiset lepotuolit vielä pöytäryhmän seuraksi.

Katsoitteko tänään ykköseltä hienon dokumentin nimeltä Rakkauden ihme? Siinä oli kuvattu raskaus mikroskooppisen läheltä alkaen siittiöiden ja munasolun kehittymisestä lapsen syntymään. Kyllä sitä taas mietti, että saa olla todella kiitollinen terveestä ja vammattomasta lapsesta, kun niin paljon voi mennä vikaan!
 
Jaahas, nyt päivittelemään tilannetta. :)

Tuota ohjelmaa en nähnyt. Harmi olis ollu varmati mielenkiintoinen nähdä.

Ja sitten ON kun kohta tulee uni...

Eli tein jo eilen :ashamed: pari testii päivä pissasta ja en tiedä kuvittelinko sinne ne haaleet haaleet viivat... no kuiteskii. Tein kaks r-testii ja kaks ovistestii ja kaikkiin haaleet. Ovistesteihin selkeemmät. Sitten tänään päivällä tein sen aconin (en muista uutta nimee) herkän testin ja iihen tuli toinen viiva n. 3min testi ajan jälkeen. Mutta sitten iltaan mennessä oli hävinny kokonaan. Toimiiks ne sillei että voi tulos hävitä noin ?

Tissit on kipeet ja jo melkein loppunu maidon tulo on lisääntyny... :headwall:
Veikkaan, että jonkunlainen raskaus varmaan on.. kemiallinen, tuulimuna tai sitten ehkä se oikea onnen potku. Saas nähdä. Tädin tuloon tosin vahvasti luotan edelleen. Kun nuo tuntemukset vatsassa on sellaiset.
No jos sais pidettyä ittensä irti testeistä tonne maanantaihin saakka ja sit alottais... huoh :D

Mahdotonta touhua :D

 


23.8.2008

Heksu76.......kp 18/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss............kp 20/28.............yk5.........kolmas haaveissa
Belladonna....kp 23/31.............yk?.........toinen haaveissa
anniette.......kp 24/29..............yk1.........toinen haaveissa
kekkeri.........kp 25/28 (27-33).yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita............kp25/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75.......kp 27/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 27/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 28/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen

[/b]
[/b]

Testipäivät:
anniette 25.8.
Maisa75 28.8.
Belladonna 31.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo[color]

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Huh, jännittävää anniette! Joko sut pitäisi laittaa haamuilijoihin...?

Tervetuloa Belladonna: kiva saada lisää porukkaa jännäämään!

Eilen illalla tein taas ovistestin eikä siihen enää tullut viivaa. :( En tiedä miten se pitäisi tulkita muutoin kuin, ettei pitäisi testailla ovistestillä raskautta tai sitten en ole raskaana. Taistelin tänä aamuna todella uteliaisuutta vastaan ja en tehnyt r-testiä. Huomenna teen r-testin mikäli täti ei ole kurvannut visiitille.
 
Maisa75 en tiedä uskallanko vielä edes haamuilijoihin.. jos tää onkin vaan joku kiinnittymis yritys josta haamua pukkaa :( kauhee pessimismi kumpuaa.. ei uskalla vielä iloita vaikka mieli tekis :ashamed: jos maanantaina/tiistaina tulee haamua niin sitten varmaan uskallan siirtyä.

Mitä ovis testejä sulla on? Mulla on sekä kotitestin että mammaksin... kumpaankin olen haamua saanut. Ja tosiaan testannut lähes koko kierron ja oviksen jälkeen ei ole viivoja tullut vasta kun nyt taas...

On tää jännää!!

Ja terve tuloa belladonna jännäilemään mukaan =)

Toivotaan, että päästäis kaikki toukomassuilemaan B)

 
Heippa taas!

Varovaiset onnittelu anniette, hyvältä kuulostaa kuitenkin vaikka tietysti ymmärrän ettet vielä paljon uskalla hehkuttaa.
belladonna, tervetuloa mukaan!
Missäs se pisita, muuten nyt luuraa, ei o koko päivään näkyny, testailee jossain.
Maisa =) :wave: toivottavasti huomenna tulee jo haamuviiva, vaikka voihan hyvin olla ettei vielä testeissä näy vaikka vauva olisikin, eikö sulla ekakin näkynyt vasta parin päivän päästä kun menkat olis pitänyt alkaa.

(.) ei ihmeitä, päivä mennyt pihalla ja vielä tekis mieli mennä vähän kopsuttamaan. Kun sinne menee niin sitten aina innostuu tekemään, toisaalta tänne kokeen ääreenkin on niiiin helppo jämähtää. Mukavaa on myös ajatella että ensi kesänä ei ehkä ookaan niin helppo kopsottaa kun on sellainen pieni vauveli kainalossa...toivottavasti siis!

Plussaviestejä odotellessa...kekkeri (muiden ja parin päivän päästä omia, testikin on jo tuolla kaapissa huutelemassa mutta vielä ei ole ollut sellainen olo että PAKKO TEHDÄ, tosin se tuleekin sitten yht äkkiä. Tonne 28 nyt vähintään olis pakko odottaa)
 
anniette: olen käyttänyt mammaksi.fi:n ovis- ja raskaustestejä. Mä kans testasin tonne kp19 saakka ovista, mutta ens sitä saanut bongattua oman töppäilyn takia. Sitten huvikseen testaisin kp24-26 ja oli niitä kunnon viivoja kahtena päivänä, mutta viimeisimpänä illalla tehdyssä testissä ei näkynyt mitään. Sen siis tein ennen nukkumaan menoa ja pissa ei varmaan ollut ollut rakossa kun max tunnin. Kaikkeen sitä ihminen rahaansa hassaa :p

Kiitos kekkeri toivotuksista! Mua jännittää hirmuisesti huominen testaus! Periaatteessa kun on kp 28/28, niin pitäisi näkyä raskaus, mutta ei mulla esikoisenkaan kanssa näkynyt vasta kun kp 31. Toisaalta tekis mieli olla testaamatta, niin voisi vielä kuvitella olevansa raskaana eikä taas pettyisi. Toivottavasti tulisi edes hiuksen ohut, juuri ja juuri näkyvä toivoa-antava haamuviiva!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
anniette: olen käyttänyt mammaksi.fi:n ovis- ja raskaustestejä. Mä kans testasin tonne kp19 saakka ovista, mutta ens sitä saanut bongattua oman töppäilyn takia. Sitten huvikseen testaisin kp24-26 ja oli niitä kunnon viivoja kahtena päivänä, mutta viimeisimpänä illalla tehdyssä testissä ei näkynyt mitään. Sen siis tein ennen nukkumaan menoa ja pissa ei varmaan ollut ollut rakossa kun max tunnin. Kaikkeen sitä ihminen rahaansa hassaa :p

Kiitos kekkeri toivotuksista! Mua jännittää hirmuisesti huominen testaus! Periaatteessa kun on kp 28/28, niin pitäisi näkyä raskaus, mutta ei mulla esikoisenkaan kanssa näkynyt vasta kun kp 31. Toisaalta tekis mieli olla testaamatta, niin voisi vielä kuvitella olevansa raskaana eikä taas pettyisi. Toivottavasti tulisi edes hiuksen ohut, juuri ja juuri näkyvä toivoa-antava haamuviiva!

Niin, onhan se noinkin (että voi toivoa olevansa raskaana kun ei ole tehnyt negaa) mutta myös toisinpäin) miksi kiusata itseään pelkäämällä joka hetki tädin tulevan kun voi jo olla onnellisesti raskaana =) tai sitten luopua toivosta ennenkun on ihan hirveän korkeella pilvilinnoissa.
Mä just miehelle pari päivää sitten sanoin että reagoin aina enemmin kiukulla kun surulla jos tulee murheita. Eli olen enemmän vihainen ja ärsyyntynyt jos tulee nega kun surullinen. Toi pätee kyllä ihan kaikkeen mun asenteeseen =)) no tietty olen surullinenkin, kun esim. rakas isoäiti kuoli, mutta noin yleensä.
Viime kierrosta olin aika luottavainen plussaan (mistä se toivo vaan joka ainoa kk nousee) ja varsinkin kun menkat oli myöhässä, tuli enkkapitkä kierto (32 päivää) ja sillon kyllä tippui korkeelta, onhan siinä kyllä sekin, että saattoihin se olla joku ihan alkuvaiheen km esim.

Meinaatko Maisa pitää salaisuutena kun (no ehkä vielä jos tässä kierrossa mutta melkein kun... ) plussaat? Tuolle ukolle kyllä kerron heti ja isot lapset haluaa myös tietty kuulla heti kun mahdollista. (tosin pystyykö ne sitten pitämään salaisuutta, toivonmukaan sillä hyvin piti viime kerrallakin) Muille kerron vasta sitten kun ekat kk on ohi, joskus kyllä lipsuu =) jotain suusta mutta yritän ollahiljaa. Noiden km pelossa mutta myös sen takia, etten haluis työssä sitä heti mainostaa, ettei tule murheita (siis kun varmaankaan eivät nyt ole onnesta soikeana kun jäisin sitten uudestaan aika pian ä-lomalle)
Voih, sitä alkoi heti fiilistelemään, ajatella jos olis nyt jouluna raskaana ja jos nyt odottais niin raskaus olis jo puolessa välissä...ihana maha ja kaikkea huoh =) Toivottavasti joku simppa nyt tajus olla nokkela ja näppärä ja hoiti homman kotiin...
meneepä jaaritteluksi, kun ollut pari päivää hiljaisempaa niin pitää korjata se "virhe" sitten megapitkällä höpötyksellä. anteeksi kaikki kirjoitusvirheet (meinas tulla vihreet...)
 
Missäs se pisita, muuten nyt luuraa, ei o koko päivään näkyny, testailee jossain.

Heh.. en oo testaillu enkä vielä meinaakaan...koitan koko ens viikon jaksaa ootella.... B) Huomenna on kuopuksen 2v juhlat..joten kakulla herkutellaan huomispäivä kokonaan... :xmas:

toiv.tulis aihetta testailla ens viikon lopulla... :heart:
 
Minä olen vain taustaillut, mutta mukana ollaan. Mulle voi testauspäiväksi laittaa 31.8. , jos maltan sinne asti oottaa.
Mulla on ehkä oireita, mutta tuntuu ettei ole tärpännyt...
Lämmöt on koholla, joten ovis ainakin on tapahtunut.
Flunssainen olo ollut ja pyörrytti perjantaina...ja eilen tuli hiukka vuotoa vessassa käydessä(kiinnittymisvuotoa...) Mutta enpä jaksa uskoa että ekasta tärppäisi...
Olen kyllä muuten positiivinen, mutta minusta on suuri ihme, jos yk 1 onnistuu...mutta edelleen paineeton olo...tärppää kun on aika...Plussapuhureita testaaville!!!
 


24.8.2008

Heksu76.......kp 19/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss............kp 21/28.............yk5.........kolmas haaveissa
Belladonna....kp 24/31.............yk?.........toinen haaveissa
anniette.......kp 25/29..............yk1.........toinen haaveissa
kekkeri.........kp 26/28 (27-33).yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita............kp26/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75.......kp 28/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 28/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 29/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen

[/b]
[/b]

Testipäivät:
anniette 25.8.
Maisa75 28.8.
Belladonna 31.8.
Heksu76 31.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo[color]

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Testattu on ja negaa näyttää edelleen. En tiedä pitäisikö lähteä kaupoille ostamaan lisää tamppooneja vai apteekista herkempi raskaustesti... :/ Ristiriitainen olo, kun toisaalta tuntui, että tästä kierrosta olisi tärpännyt, rinnat on edelleen kipeät, vatsaa vihloo ja huono olokin on ollut, mutta toisaalta voihan se olla, että olen vaan niin hyvä kuvittelemaan. No, testaan seuraavan kerran parin päivän päästä mikäli täti ei ole saapunut visiitille.

Mä lisäsin Heksu sulle testipäivän. Kyllä se voi ekalla tärpätä: meillä kävi niin esikoisen kanssa. Oli mukava yllätys kun oltiin varauduttu kuitenkin siihen, että tekeminen saattaa kestää. Minnehän se mun silloinen kärsivällisyys on kadonnut...?

Onko teillä pisita tänään isot juhlat? Onnittelut teidän kaksi vuotiaalle synttärisankarille! :flower:

kekkeri: sitten kun/jos tulen raskaaksi, kerron heti asiasta miehelle. Ystäville ja perheelle haluaisin kertoa vasta myöhemmin, mutta saa nähdä kuinka se onnistuu. Haluaisin ainakin käydä alkuraskauden ultran ennen kuin laajemmin huutelen raskaudesta ja np-ultran jälkeen mun puolesta kaiki voi tietää. Mutta itseni tuntien, puhkuisin niin onnea, että olisi pakko siitä jo jolllekkin ystävälle hehkuttaa! Mites muut?

Huomenna näyttääkin olevan annieten testauspäivä: oikein paljon plussapuhureita sinne suuntaan! + + + + + + + + + + + + + + +
 
Täällä pidetään Maisa75 peukut pystyssä!

Mä täällä ovistestailin .. päiväpissasta ja haalea haalea haamu. Nyt mietinkin, että pitäiskö sitä odottaa vaikka tiistaihin? Nyt ei oo yhtään rtestiä kotona ja jos en tänään ostais se huominen menis hujauksessa...

Ja tuosta kertomisesta...
Varmaan muutamalle hyvälle ystävälle tulee kerrottua, niin miehelle tottakai :D Hyvä, että pysyy housuissaan kun odottaa tuota tulosta... :LOL: Meillä siis mies vauvakuumeillu koko esikoisen vauva-ajan ja nyt kun sitten heinäkuussa näytin vihreää valoa niin oli riemuissaan :) Mutta toivotaan nyt sitten, että se plussa joskus tulis... Ettei menis yhtä kauan kuin esikon kanssa.
Mutta joo nyt mattojen tamppaukseen !
 
Luin esikoisen odotusaikana pitämääni päiväkirjaa tänään. Olin silloin testaillut raskautta kp 27 ja kp29 saaden molemmilla kerraoilla negan ilman haamua. Haamu oli tullut siis vastailtapäivällä kp31 ja selvä viiva aamulla kp34. Vähän alkoi naurattamaan tämä mun nykyinen malttamattomuus: seuraavan kerran kyllä testaan vasta tiistaiaamuna, jolloin kp 30.

Ostitko anniette tänään r-testin? Minä pysyin lujana enkä lähtenyt mihinkään ostoksille tänään. Vietettiin aikaa myös siivoten!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
Onko teillä pisita tänään isot juhlat? Onnittelut teidän kaksi vuotiaalle synttärisankarille! :flower:


Kiits! Ihan vaan oli kummit ja isovanhemmat...johan siinäkin oli tarpeex väkee kun meinas tarjottavat loppua kesken :D ovat kait sitten kovia kaakun syöjiä nää meitin väki B) juups...

Nyt on sellanen olotila ettei osaa sanoo juurikaan kumpaankaan suuntaan arvioo että oisko tärpänny vai ei.. ei ainakaan oo ihan kuivakausi menossa eli valkovuotoo on edelleen.. oisko se sitten jonkinlainen merkki?!? kaikesta sitä pitää toivonkipinää saada aikasex.... :xmas:
 


25.8.2008

Heksu76.......kp 20/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Daami...........kp 22/27-30.......................toinen haaveissa
Swiss............kp 22/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 26/29..............yk1.........toinen haaveissa
joa84...........kp 27/28..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 27/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 28(23)/28...................................................
Maisa75.......kp 29/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 29/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 30/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen

[/b]
[/b]

Testipäivät:
anniette 25.8.
Maisa75 28.8.
Heksu76 31.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna[color]

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
En käyny ostaa testiä.. ajattelin, että tää päivä nyt sit saa mennä. Ja tässä hääkaaoksessa meneekin nopsaan :headwall: tuntuu että kaikki kesken ja itku tulee. No jos lauantaina sitten helpottaa....

Mutta huomenna aamulla sitten ilmoittelen, veikkaan sitä negaa vahvasti kun kaikki oireet on nyt menkkoja edeltäviä ihan normi oireita taas. Tai sitten en vaan tän kaaoksen keskellä tunnista oikeita oireita.
 
Meidän viikkoooo, meidän viikkoo!!
Juu, koko tän viikon meidän pino saa paistatella. Toivottavasti saadaan monen monta plussaa!
Nyt siis 27/28 (tosin heittoja 27-32 nyt kuopuksen jälkeen) joten ei niin montaa päivää tarvi enää kärvistellä, toisaalta tosi pettynyt fiilis jos ei nappaa, mutta sitten haekin ovistestit ja muut järeemmät aseet.
plussatuulia!!
 
Niin juu kekkeri ton sanoikin et meidän viikkooo ! :)

Noista lämmöistä piti vielä lisätä, että 37,3 tänään.

Tein just ovistestin kuitenkin ;) tosin ei nyt oo aamupissasta, mutta katsotaan.

Tänään rtestin ostoon !

muoks* kyllä siinä sellainen haalea haalea haamu on mutta siis TOOOOOOOOSI haalea. Mut mun mielestä ei kuitenkaan viivanpaikka. Harmi kun en saa kuvaa onnistuu.

Mutta joo nyt väkerrän näitä "hääkarkkeja"... meille tulee sydämen muotoiset rasiat jossa on ruusun muotoisia saippuoita 6kpl. Siihen ympärille satiininauhat ja tekstit yms.. niin kyllä on väkertämistä. Sori tää oli täysin OT asiaa :)
 
GALLUP!
Minkä merkkisellä testillä meinasitte testata?

Meinasin ottaa ensin sen entisen aconin testin (en muista uutta nimee) ja sitten jos menkat ei ala niin perjantaina otan clearbluen testin.

Muoks* En muista kirjoitinko tuosta maidon tulosta kun nyt sitä siis tulee ihan välillä tiputellen vaikkei mikään edes osu rintaan. Ja jos osuu silloin suihkahtaa. Tää alko suunnilleen sillon oletetun kiinnittymisen aikoihin. Maidon tulo ei siis ole esikon jäljiltä ehtinyt loppua, mutta oikein jos puristi niin sai ehkä pienen pienen pisaran. Nyt siis tosiaan tulee valumalla ja välillä tulee oikein sellainen maidon nousun tunne.
Joko liittyy raskauteen tai sitten stressistä hormoonit menneet sekaisin ja tarvii hakee joku kuuri kuulema.

mutta nyt tää hanuri ylös penkistä ja menoks :D
 

Yhteistyössä