~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3



14.8.2008

Heksu76.........kp 9/26.................yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 11/28...............yk5.........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 16/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp16/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 18/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 18/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
johanna83......kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


Tippuneet uuteen kiertoon:



Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
Joo-o kekkeri ja Heksu, tekevälle sattuu! Täytyisi vaan oppia lukemaan ohjeet ensin; se kun helpottaisi montaa asiaa.

Kävin tänään ihastelemassa kaverin muutaman päivän vanhaa tyttövauvaa. Ai, että oli suloinen pakkaus! Ja vauvakuume oikein kärvensi rintakehää :LOL: Olisi se ihana saada oma pieni kevätkäärö... Nyt täytyy vaan odottaa ja katsoa, miten tässä kierrossa kävi.
 


15.8.2008

Heksu76.........kp 10/26.................yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 12/28...............yk5.........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 17/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp17/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 19/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 19/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.........kp 20/35..............yk 5........ensimmäinen yhteinen
johanna83......kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


Tippuneet uuteen kiertoon:



Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
Niin se aika rientää. Viikko taas päättymässä ja viikonloppu edessä! Kiertokin on niin pitkällä, että ensi viikon jälkeen onkin sitten jo jännät paikat.

Heksu, toivottavasti niitä raskausoireita alkaa ilmaantumaan tähän pinoon niin minulle kuin muillekin :) Olisi kiva saada monta plussaa! Viime raskaudessa sain muuten aikaiseksi haalean plussan ensimmäisen kerran kp 31. Se olisi vasta 28.8. Jaksankohan sinne asti odottaa ennen testailuja :p
 
Heippa!
Tosiaan tervetuloa mukaan Aurora, ellen jo ole toivottanut =) Tuo Aurora on muutenkin ihana nimi, meidän tyttö olis saanut sen kolmanneksi nimeksi mutta mies halus jotain muuta joten piti joustaa =)

Joo Maisalla alkaa olla jo ne ajat että voi tosiaan tuntea jo vaikka mitä oireita (ainakin päässä) mä saan jo nyt myös kaikenlaisia oireita jos vaan hetken tunnustelen vointia :LOL:

Nyt on kyllä yritetty hartaasti tuota vauvaa saada alulle, yrityksen puutteeseen ei ainakaan tämä kierto ole mennyt. Saa sitten nähdä miten käy. Välillä mä edelleenkin ajattelen miten hassu tapa luonnolla on näitä vauvoja tehtailla, mitään järkeä (kun vauvat ja lapset itsessään on kuitenkin aika iso projekti eikä mikään hetken huuma) siihen ei tarvita ollenkaan ja tuuristakin on paljon kiinni... Onha se toisaalta se aika hienokin puoli, odottaa ja toivoa ja haaveilla...

Nyt pitää lähteä talkoihin...
 
ohoh..enpäs oo moneen päivään täällä piipahtanut... :ashamed: on vaan ollu muka niin kiireistä.. :whistle: onpa ihan kivasti poppoota täällä kuumeilemassa, toiv.saadaan kaikille plussat plakkariin kk vaihteessa tai ennen... saas nähä minne asti ite jaksaa oottaa testailun kanssa.. 1.9 asti koitan jaksaa mikäli ei tätiä näy ennen sitä..
Mulla taitaa ov olla just nyt tai huomenna..ainakin limojen perusteella näin arvailen..tarttee taas lähetellä sitä vauvahakemusta =)
 


16.8.2008

Heksu76.........kp 11/26.................yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 13/28...............yk5.........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 18/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp18/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 20/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 20/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.........kp 21/35..............yk 5........ensimmäinen yhteinen
johanna83......kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:

Maisa75 28.8.
pisita 1.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]


Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
Laitoin pisita sulle ja rohkeasti myös itselleni alustavan testipäivän listaan. Muutkin siis vaan mahdollisia testauspäiviä ilmoittelemaan!

Inhottavaa, kun vettä sataa ja on niin harmaata. Taidan kuitenkin pukea lapselle kurikset päälle ja suunnata ulos. Raitis ilma tekee molemmille hyvää!
 
Jos nyt minäkin tämän kerran liittyisin oikein listaan :D
6 vuotiaalle tytölle pikkusisarusta kaivattais.
Menossa kp 22/28 ja yk 8.
Ovis oli pari päivää aikasemmin kuin normaalisti joten saa nähdä jääkö kiertokin sen pari päivää lyhyemmäksi?
 



17.8.2008

Heksu76.......kp 12/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss............kp 14/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 18/29..............yk1.........toinen haaveissa
kekkeri.........kp 19/28 (27-33).yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita............kp19/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75.......kp 21/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 21/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
antilo...........kp 22/28...............yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 22/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
johanna83...kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


anniette 25.8.
Johanna83 28.8.
Maisa75 28.8.
antilo 30.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]


Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Kiva Tuulia ja antilo, että ilmoititte jo mahdolliset testauspäivät. Ja tervetuloa mukaan antilo!:heart:

Mulla on ollut kaikenlaisia kummia oloja, joita olen päässäni vääntänyt varhaisiksi raskausoireiksi. Luultavasti kaikki vaan johtuu unen puutteesta ja lähestyvän töihinpaluun aiheuttamasta stressistä. Olen kyllä kovan tason pessimisti, mutta yrittänyt nyt pitää positiivista mielentilaa yllä. Tää odottaminen ei ole mun vahvin laji... :LOL:
 
Heips!

Täällä ilmoittaudun mukaan :)

Eli ikää 25v. ja kakkosta toivotaan. Yritys kerta on nyt eka. Tikutin oviksen tummana viivana 14.8, mutta päästiin miehen kanssa puuhiin olosuhteiden pakosta vasta 15.8.. joten saas nähdä. Luin tosin, että ovis on vuorokausi-kaks oviksen tikuttamisen jälkeen. Muilla sama tieto asiasta?

Nyt on kp 18/29 ja testata ajattelin 25.8 maanantaina (en kuitenkaan malta odottaa).. tädin pitäis tulla 29.8 joten sormet ja varpaat ristissä jökötän sillon ;)

Maisa75 mä kans olen aikamoinen oireiden kanssa painija.. tuntuu, että kaikki saa jotenkin liitettyä raskauteen B)

Lämmöistä sen verran, että nyt on ollu tuolla 37,1-37,4 nuo lämmöt.. niistä jutuista en tiedä oikeestaan muuta kun et jos on vähän koholla saattaa olla raskaana. Mutta toisaalta pysyvät korkeammalla seuraavien menkkojen alkuun jne.. no tiedä näistä, tai siis mä en ainakaan tiedä :D

Mutta juu lueskelen tätä ketjua vähän taakse päin =)

*muoks*
Lisään tähän sen verran, että tikkujen, laskureiden avulla ovista koitetaan bongailla heti alusta koska esikoisen teko kesti yli kolme vuotta. Siis ei mitenkään virallisesti silloin ajateltu asiaa kun kuitenkin suht nuoria oltiin. Ilman ehkäisyy oltiin ja sitten tosiaan vasta tärppäs. Niin nyt ajateltiin katsoa samantien näin.
 
lisäsin sun tiedot anniette listaan, tervetuloa piinailemaan!

Mä luin mielestäni jostain, että oviksen löytämisen jälkeen pitäisi 12-48 tunnin sisällä lemmiskellä, jotta tulisi raskaaksi. Eniten kuitenkin uskon kierron puoliväliin sijoittuvaan ahkeraan lemmiskelyyn vaikka jostain luin, että koko kierron ajan olisi hyvä pupuilla jokatoinen päivä ja keskivaiheilla joka päivä.

Minä en ole noita lämpöjä mittaillut enkä limoja analysoinut. Olen ajatellut ovistestien korvaavan ne. Toisaalta ehkä olisi pitänyt, kun onnistuin tunaroimaan tämän kierron oviksen bongauksenkin...
 



18.8.2008

Heksu76.......kp 13/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss............kp 15/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 19/29..............yk1.........toinen haaveissa
kekkeri.........kp 20/28 (27-33).yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita............kp20/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75.......kp 22/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 22/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
antilo...........kp 23/28...............yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 23/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
johanna83...kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


anniette 25.8.
Johanna83 28.8.
Maisa75 28.8.
antilo 30.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]


Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Heippa!
Kasvain...jo 20 päivä menossa, aika hyvä =) En ole kyllä yhtään vielä miettinyt testipäivää, kun voin aina miettiä että joo odotan rauhassa, mutta jos kotona on testi niin varmasti en odota ja jos ei ole testiä niin on paniikki, että koskas sen ehdin ostamaan...juu hankalaa on.
Maisa, tosi kiva kun viitsit aina päivittää tätä meidän listaa, iso kiitos! Toivottavasti palkintoja on kaksi viivaa =)
annietta, kiva kun tulit mukaan!

Nyt tossa laskeskelin, että olisko ensi to 28 päivä ihan hyvä, pitäis olla sillon sitten päiviä jo 30 kasassa ja ehkä sillon näkyis jo plussa jaa toisaalta viime kierto oli kyllä huippupitkä, 33 päivää. No ehkä mä jään sitä vielä miettimään =)

Eilen oltiin sienimetsässä lasten kanssa ja löytyi hurja määrä sieniä, muttei mitään sellaista mitä olis uskallettu ottaa sienikoriin. Kaikki mitä sienikirjan avulla (tai ilman) tunnistettiin oli joko myrkkyä, syötäväksi kelpaamattomia tai olis pitänyt ryöpätä tms. Mutta sienessä on kyllä muutenkin aina hauskaa, vaikkei mitään löytyiskään. Kuopus syö vähän raakoja puolukoita...

Mites sä Maisa muka jaksat nuin kauan vielä odottaa ennen testaamista... :)
 
kekkeri, en mä varmasti jaksakaan odottaa tuonne 28.8. saakka, mutta silloin on ainakin selvää olenko raskaana vai en! Viime raskaudessa näytti testit negaa kp27 ja kp29 ja kuten aikaisemmin mainitsin, vasta kp31 näytti hailakan plussan ja kp33 vahvan plussan. Tässä kierrossa kp31 olisi juuri 28.8. Luultavasti kuitenkin testailen jo sunnuntaina tai maanantaina: kaapissa kun on kolme raskaustestiä tuhlattavaksi! Oletettu tädin vierailu alkaisi maanantaina, joten silloin voisi jo periaatteessa alustavasti testailla... Ei mulla ole kärsivällisyyttä!!!
:LOL: :LOL: :LOL:

Niin, ja jos joku muu haluaa päivitellä tätä listaa, niin minun puolestani siitä vaan! En ole aikaisemmin päivityksiä hoidellut, mutta onhan se ihan kivaa leikkiä kimalluksilla ja väreillä plus samalla pysyy paremmin kärryllä omastakin kierrosta! =)
 
Jaahas, esikko vetelee puuroa naamariin niin äitil on hetki aikaa koneella ;)

Järkkyä tää odotus kyllä!! Ei millään malttais... tahtois heti nähdä onko tuolla tapahtumassa jotain vai ei ...
Eli nyt olis kp 20/29.
Mulla on häätkin tulossa tuolloin viikolla 35... hitto niitä ajatellen hommat niin kesken että toivois ettei se viikko tulis vielä ja sitten raskautta ajatellen toivois että se olis jo :D sekavaa touhua :ashamed:

Jaahas nyt pitäis alkaa toimimaan, kutsu on sen verran vaativa

:kieh:
 



19.8.2008

Heksu76.......kp 14/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss............kp 16/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 20/29..............yk1.........toinen haaveissa
kekkeri.........kp 21/28 (27-33).yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita............kp21/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75.......kp 23/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 23/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
antilo...........kp 24/28...............yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 24/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
johanna83...kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


anniette 25.8.
Johanna83 28.8.
Maisa75 28.8.
antilo 30.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]


Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
onko minkäläisia tuntemuksia ilmaantunut?!? täällä tullut nenän tukkoisuutta, eikös sekin ole ollut jonkinlainen raskausoire?!? ja rinnoissa ei nyt kipua, mutta jotain sellaista tunnetta nyt pari päivää mitä ei ole kyllä aikaisemmin ollut ja saattavat olla hieman turvonneetkin B) sekä nyt 2pvä kohta kestänyt päänsärky..ja oisiko sitten niitä sellaisia vatsan nippailuja vai mitä lie ovatkaan..tai sitten tuolla asustaapi joku örkki avaruudesta.. ja valkovuotokin jatkuu edelleen..vaikkei kovin runsasta olekaan.. voiskohan tässä kohta aatella että saattas nyt tullakin se plussa testiin?!? en kyl varmaan jaksa ootella sinne 1.9 asti.. :saint:

tänään siis kp21...luulisin että ovulaatio on jo ollut. laskureitten mukaan olisi ollut 17.8, itse ehkä arvailen että 15.8 olisi ollut...mutta en tiiä sitten... voisko nyt jo jotain "oireita" tulla?!?! parin päivän välein on lakanoita heiluteltu, että luulis että on ainakin ollut simpat oottelemassa jos ei ole oikeaan päivään osunut hommailu...
 

Yhteistyössä