~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

Huomenta!

Jes, uusia on tullut mukaan ja Maisa on saanut listan hienoksi =)

Heksu, muistaakseni meidän pinossa on useammallakin vähän niin ja näin onko just 35 viikko paras testaukseen, muttei sen nyt oo niin väliä. Mukavakin olis jos joku jo ennen vaikka plussais (kirjoitin ensin pussais...toivottavasti joo sitäkin tapahtuu ennen viikkoa 35) ja toisaalta aina joillain venyy niin on mukavaakin että pino on elossa vielä seuraavallekin viikolle)

pisita, mä olen päättänyt myös, että jos nyt ei tärppää niin ovistestit kehiin. Täytyy sitten vähän googlata, että mitä kannattaa tilata.
Maisa, löytykö ovistestiin jo kaksi viivaa? Osaatko suositella jotain testiä?

Henksu, samat systeemit, vaikka todennäköinen ovis on vasta ens viikon loppupuolella niin yritystä kyllä ihan "täysillä" jo nyt, sellaista joka toinen päivä puuhailua nyt ainakin. Mies menee vaan ensi viikolla yövuoroon, että on vähän haasteellisempaa järjestää sopivaa aikaa, no aamut on tietysti ihan hyviä =)

Mitään ihmeellistä ei kuulu, ilmat on sateiset ettei pihallakaan ole niin viitsinyt pyöriä. Olen yrittänyt kuitenkin lenkillä käydä, kun muutama kilo olisi hyvä saada pois ennen raskautumista, kummasti vaan tuo imetysaika ei minulta vienyt kiloja vaan toi muutamia lisää. Nooh, kaippa ne tästä. Jossainhan on ollut että raskautuminen tapahtuuu paremmin kun on normaalipainossa ja taitaa tuo bmi olla 26.5 suurinpiirtein. Onpas jotain muutakin ajateltavaa kun vauvansaaminen =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 


8.8.2008

Heksu76.........kp 5/26...................yk1........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 6/28................yk5........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 11/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp11/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 13/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 13/30-35................yk 8............PHKS
johanna83......kp?........................yk?........esikoinen haaveissa


uuteen kiertoon iloisin mielin:




Tän otsakkeen alle sit tähdätään kaikki!!!
 
Ai, että noita bling-bling päivityksiä on kiva tehdä :LOL:

kekkeri vielä mennään yhdellä viivalla! Laskureiden mukaan ja edellisen kierron perusteella ovis olisi sunnuntaina tai maanantaina, mutta katsotaan nyt. Ovistesteinä olen käyttänyt mammaksi.fi liuskatestejä. Jotkut ei tykkää niistä ja vannovat digitaalisien testejen nimiin, mutta mulla ovat toimineet ihan hyvin eli osoittaneet oviksen vaikkakin välillä haalealla viivalla.

Meillä on siivous käynnissä. Mies imuroi ja kohta pitäisi saada oma persaus irti penkistä ja rätti otettua kouraan. Tällä kertaa mulle osui yleisen järjestelyn lisäksi pölyjen pyyhkiminen, lattian ja vessan pesu. Tylsää, mutta pakko tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
Ai, että noita bling-bling päivityksiä on kiva tehdä :LOL:

kekkeri vielä mennään yhdellä viivalla! Laskureiden mukaan ja edellisen kierron perusteella ovis olisi sunnuntaina tai maanantaina, mutta katsotaan nyt. Ovistesteinä olen käyttänyt mammaksi.fi liuskatestejä. Jotkut ei tykkää niistä ja vannovat digitaalisien testejen nimiin, mutta mulla ovat toimineet ihan hyvin eli osoittaneet oviksen vaikkakin välillä haalealla viivalla.

Meillä on siivous käynnissä. Mies imuroi ja kohta pitäisi saada oma persaus irti penkistä ja rätti otettua kouraan. Tällä kertaa mulle osui yleisen järjestelyn lisäksi pölyjen pyyhkiminen, lattian ja vessan pesu. Tylsää, mutta pakko tehdä.
Niin, näinkin voi käydä =) mutta aika kiva että teillä hoidatte siivoukset yhdessä. Niin kai aika monessa perheessä onneksi jo tehdään, ettei naisen tehtävä oo tehdä kaikkea. Meillä se on lipsunut siihen että hoidan kaikki "naisten työt" ja osan miesten töistäkin, mutta ihan ymmärrettävää kun olen hoitovapaalla. Hauska seurata kun syyskuussa mies jää kotiin, miten muuttuu tuo kotityöasia. Tekeekö mies miten paljon, ja osaanko itse olla tekemättä? Todennäköisesti hoitaa arjen askareita ihan hyvin, mutta varmaan osa kuten pyykinpesu yms jää mulle ja ihan mielelläni tietysti jotain teen myös =)

Noista ovistesteistä, eli periaatteessa kun sä näet niistä koska on ovis? Onko se sinällään siis tavallaan yhden päivän viiva vahvin (tai miten se tikku sen nyt näyttääkään) ja vähän haaleampi esim. päivän ennen ja jälkeen? Eihän se tietysti kerro sitä meneekö kropassa kaikki ok ja tapahtuuko miten hedelmöitystä mutta edes sen että periaatteessa on mahdollista? Todennäköisesti siis kun niitä käyttäisi kk/pari niin ehkä oppis omaa kroppaakin seuraamaan eikä välttämättä tarttis jatkuvasti tikuttaa? Ko?Kö? VÄhän olen pihalla =) Pientä informointia siis tarvitsisin, pliis

Ai niin ihanaa kun olet jaksanut päivittää tuota, näyttää paljon paremmalta kun on sitä bling blingiä, kuvakin siinä oli alunperin mutta en sitä osannut siirtää ollenkaan, eikä se nyt niin väliäkään ole.
 


9.8.2008

Heksu76.........kp 6/26...................yk1........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 7/28................yk5........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 12/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp12/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 14/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 14/30-35................yk 8............PHKS
johanna83......kp?........................yk?........esikoinen haaveissa



Testipäivät:


Tippuneet uuteen kiertoon:



Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
kekkeri: meillä on loppujen lopuksi aika harvinaista herkkua, että yhdessä siivotaan. Minä olen yleensä se, joka siivoaa, koska mua häiritsee enemmän likaisuus ja sotku. Lisäksi siivoilen yleensä viikolla miehen ollessa töissä, kotona kun olen itsekkin vielä lasta hoitamassa. Mutta mukavaa oli yhdessä siivota ja saatiin siistiä nopeasti!

Mä olen bongaillut sitä ovista lähinnä siinä mielessä, että tietäisi tuleeko se ollenkaan ja missä vaiheessa tulee. Mulla oli esikoisen jälkeen hieman hakusessa oma hormoonitasapaino ja jouduin purkista napsimaan keltahormoonia kuukautisien aikaansaamiseksi. Senkin vuoksi ajattelin testailla ovuloinko ollenkaan vai pitääkö mennä uudelleen lääkärille. Viime kierrosta mulla oli muistaakseni kp15 haalea, mutta näkyvä viiva eli siinä mielestäni oli ovis. Pelkästään yhtenä päivänä ilmestyi viiva ja testasin yhteensä 7 päivää (kp10-kp17). Perhesuunnittelun kotisivuilta luin, että ovistesti havaitsee virtsasta LH:n eli luteinisoivan hormonin, joka aiheuttaa ovulaation ja ovis tapahtuu muutaman päivän sisällä LH-huipun havaitsemisesta. Sivujen mukaan LH-huippu kestää yleensä kaksi vuorokautta, tosin tässä on yksilöllisiä vaihteluja. Mä en tiedä jatkanko tikuttamista seuraaviin kiertoihin, jos nyt ei tärppää. Periaatteessa tiedän milloin ovulaation tulisi tapahtua, joten loppu on kiinni omasta aktiivisuudesta ja ehkä isoiten tuurista.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Mä lähden nyt lapsen kanssa ulos!

 


11.8.2008

Heksu76.........kp 7/26.................yk1........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 8/28.................yk5.........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 13/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp13/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 15/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 15/30-35..........yk 8........PHKS
johanna83......kp?........................yk?........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


Tippuneet uuteen kiertoon:



Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
kekkeri: meillä on loppujen lopuksi aika harvinaista herkkua, että yhdessä siivotaan. Minä olen yleensä se, joka siivoaa, koska mua häiritsee enemmän likaisuus ja sotku. Lisäksi siivoilen yleensä viikolla miehen ollessa töissä, kotona kun olen itsekkin vielä lasta hoitamassa. Mutta mukavaa oli yhdessä siivota ja saatiin siistiä nopeasti!

Mä olen bongaillut sitä ovista lähinnä siinä mielessä, että tietäisi tuleeko se ollenkaan ja missä vaiheessa tulee. Mulla oli esikoisen jälkeen hieman hakusessa oma hormoonitasapaino ja jouduin purkista napsimaan keltahormoonia kuukautisien aikaansaamiseksi. Senkin vuoksi ajattelin testailla ovuloinko ollenkaan vai pitääkö mennä uudelleen lääkärille. Viime kierrosta mulla oli muistaakseni kp15 haalea, mutta näkyvä viiva eli siinä mielestäni oli ovis. Pelkästään yhtenä päivänä ilmestyi viiva ja testasin yhteensä 7 päivää (kp10-kp17). Perhesuunnittelun kotisivuilta luin, että ovistesti havaitsee virtsasta LH:n eli luteinisoivan hormonin, joka aiheuttaa ovulaation ja ovis tapahtuu muutaman päivän sisällä LH-huipun havaitsemisesta. Sivujen mukaan LH-huippu kestää yleensä kaksi vuorokautta, tosin tässä on yksilöllisiä vaihteluja. Mä en tiedä jatkanko tikuttamista seuraaviin kiertoihin, jos nyt ei tärppää. Periaatteessa tiedän milloin ovulaation tulisi tapahtua, joten loppu on kiinni omasta aktiivisuudesta ja ehkä isoiten tuurista.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Mä lähden nyt lapsen kanssa ulos!
Heti tuli hieno kuvakin kun vähän vihjaili että täällä ennen oli sellainen mutta onnistuin sen poistamaan =) vau!

Kiitos kaikista vastauksistasi, vähän samanlainen tilanne mulla myös, että (pitkän) imetyksen jälkeen menkat oli poissa noin 1,5 vuotta ja olen vähän myös epäillyt että liekö tuota ovista edes tapahtuu. Jostain luin että ihan hyvin voi kestää puoli vuotta menkkojen alkamisesta että kroppa on edes periaatteessa valmis uuteen raskauteen. Eli täytyy varmaan ensi kierrosta tikuttaa että näkee edes tämän (tosin voihan se silti olla muilla kk tapahtunut)

Tässä vaiheessa kiertoa aika mukavaa kuitenkin kun on periaatteessa ne parhaat päivät lähestyvillä/käynnissä. Mies on onneksi erittäin kiltisti (niin kai ne aina näissä hommissa) mukava, jaksanut rankan yövuoron jälkeen aamulla tai jossain "kurvissa" heilutella peittoa. Eilen aamulla yritti kyllä vihjailla ettei hänen palvelut ole ihan ilmaisia, kuulemma simppa maksaa aina 1.50e, no sanoin sitten että mulle riittää kiitos ihan yksi hyvä =))

Mukavaa päivää kaikille, itse leipomishommissa kun synttäreitä vietetään huomenna (ei kyllä omia)
 
Taitaa olla viikon 35 kuumeilijoilla sutinaa muualla kuin tässä ketjussa, kun niin vähän on kirjoittelijoita ollut :D

Kekkeri, saitko leipomiset valmiiksi? Onko tulossa isotkin juhlat?

Mä olen Heksu ihan samaa mieltä, että kaksin on aina kivempi siivota! Tulee vamistakin nopeammin.

En onnistunut testeillä bongaamaan tästä kierrosta ovista :( . Kaksi testiliuskaa on vielä jäljellä, jos ovis sattuisi tulemaan jostain syystä myöhässä, mutta en usko. Enkö sitten ovuloinut ollenkaan tästä kierrosta... Tai sitten se ei ole jostain syystä näkynyt testeissä. Harmittaa ihan hirmuisesti kun ollaan oltu ahkeria petipuuhissakin jo viikon ajan. Tänään ei huvittanut heilutella peittoa, mutta kai tuolla rööreissä vielä joku simppa sinnittelee viikonlopun jäljiltä. Huomenna voisi taas olla reipas :whistle:

Mulla on kyllä juiminut munasarjojen kohdalta (tai näin tulkitsen paikan) vasemmalta pari päivää sitten ja eilen ja tänään oikealta... No, mene ja tiedä.

Päivittelen listaa jo tänään vaikka mieli tekisi ottaa oma nimi sieltä pois. Niin matalalle veti mielen testailu. :/
 


11.8.2008

Heksu76.........kp 8/26.................yk1........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 9/28.................yk5.........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 14/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp14/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 16/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 16/30-35..........yk 8........PHKS
johanna83......kp?........................yk?........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


Tippuneet uuteen kiertoon:



Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
Huomenta!

Maisa, älä murehdi vielä, eihän sitä tiedä vaikka olis ollut kuinka nopea ja tehokas ovis joka nappas äkkiä tarvitsevansa vauvasiemenen...tai sitten tosiaan on vaan myöhässä. Ymmärrän kyllä että turhauttaa...
Toihon tuossa tikuttelussa on huonona puolena, ilman tikuttelu voi edes kuvitella...

Leipomukset meni ihan hyvin ja kekkerit myös. Aina vaan sellaista puoliärhäkkää toimintaa kun koittaa saada kodin ojennukseen (ja tarjottavat ja ipanat)

Ihmeen hiljainen tosiaan tämä meidän pino, tai sitten itse vaan on sellainen että tää kuumeilu vaikka onkin välillä turhauttavaa niin on jotenkin niin kiinnostavaa että olis kiva kun koko ajan olis viestejä ja kuulumisia ja sais jännittää omasta ja muiden puolesta. Mietin kyllä jo sitäkin, että ellei ala tärppäämään niin pitäiskö siirtyä johonkin pinoihin jossa jo kauemmin yritetty. Kun tuntuu että onko joku nyt sitten vialla kun ei tärppi käy.

Mutta hienot kelit ainakin on tulossa, täällä paistaa aurinkon. Illalla lapset menee synttäreille ja ajattelin hemmotella itseäni menemällä yksin uimaan =)
 
Mä luotan kanssa siihen että se osuu kohdille ovis jos on osuakseen...vaikka testisikin ovista ei välttämättä tärppää...me nyt vaam puputellaan usein tässä kierron puolivälissä ja ylikin ja tärppää jos on tarkoitettu...ylemmissä käsissä tää raskaustuminen kuitenkin on...
Mukava että kekkerin lasten synttärit meni hyvin...
Mä tässä lähden iltavuoroon.
Maisa: on niitä ihmisiä raskaaksi tullut vaikka ei ovista olisi bonganneetkaan siinä kierrossa!!!
 


13.8.2008

Heksu76.........kp 8/26.................yk1.........esikoinen haaveissa
Swiss..............kp 10/28...............yk5.........kolmas haaveissa
kekkeri............kp 15/28 (27-33)..yk6(21)..neljäs haaveissa
pisita...............kp15/28-38..........yk2.........kolmas haaveissa
Maisa75..........kp 17/28...............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79..........kp 17/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
johanna83......kp?.......................yk?.........esikoinen haaveissa

[/b]

Testipäivät:


Tippuneet uuteen kiertoon:



Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki!
 
Kiitti kekkeri ja Heksu tsempistä! Kai se tähän kuumeiluun kuuluu mielialan heittelyt korkealta matalalle. Toiveet ja odotukset on niin kovat, että vaikka sitä yrittää ajatella niin kuin Heksukin, että se tärppää, jos niin on tarkoitettu. Välillä ei vaan meinaa usko ja kärsivällisyys riittää...

Kekkeri, minäkin ajattelin, että mikäli tämäkään kierto ei tuota tulosta, siirryn varmaan johonkin toiseen pidemmän yrityksen pinoon kirjoittelemaan. Toisaalta se voisi olla apuja tervitsevat, joska jouduin ainakin nyt syömään Teroluteja tai sitten ylipainoisiin, koska se taitaa olla pysyvämpi tila :LOL:

(.) Kierron puoliväli siis ohitettu. Kohta alkaa piinaava odottelu. Tulee olemaan taas pitkät pari viikkoa. Täytynee keksiä jotain muuta ajateltavaa.
 
Moi vaan!

Niin tuohon listaan voi laittaa, että toinen haaveissa. Kopioin silloin toisesta pinosta kiertopäivät, kun ei niin tarkkaan ehdi itse laskemaan. Katselin, että mikäli tärppää niin sitten vappuna on jännät paikat synnytyksen suhteen.
 
Lisäsin Tuulia tekstin listaan.

Ette usko, kuinka tyhmä ihminen voi olla: olen testannut ovista aamuvirtsasta. Varmaan jäänyt raskaustestien tekeminen päälle tai jotain. Tänään surffatessa luin, ettei ovulaatiotestiä tule tehdä missään tapauksessa ensimmäisestä aamupissasta vaan aamupäivällä mieluiten toisesta, sillä aamuinen pissa on ollut rakossa liian kauan. Kipitin katsomaan omien testien käyttöohjetta ja pam: niinhän siinä lukee! :headwall: Ei ihme, ettei ole ovista näkynyt! Luultavasti iso-O on siis ollut ja mennyt. Tässä taas opetusta liian innokkaalle ihmislapselle: lue aina ensin huolellisesti ohjeet. Tulee ihan kouluajat ja mokat mieleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
Lisäsin Tuulia tekstin listaan.

Ette usko, kuinka tyhmä ihminen voi olla: olen testannut ovista aamuvirtsasta. Varmaan jäänyt raskaustestien tekeminen päälle tai jotain. Tänään surffatessa luin, ettei ovulaatiotestiä tule tehdä missään tapauksessa ensimmäisestä aamupissasta vaan aamupäivällä mieluiten toisesta, sillä aamuinen pissa on ollut rakossa liian kauan. Kipitin katsomaan omien testien käyttöohjetta ja pam: niinhän siinä lukee! :headwall: Ei ihme, ettei ole ovista näkynyt! Luultavasti iso-O on siis ollut ja mennyt. Tässä taas opetusta liian innokkaalle ihmislapselle: lue aina ensin huolellisesti ohjeet. Tulee ihan kouluajat ja mokat mieleen...
:hug: tekevälle sattuu. Parempi kuitenkin niin kun että ovista ei olis ollut ollenkaan. Ehkäpä peittoja on heiluteltu kuitenkin ihan sopivina päivinä. Ajattelin seuraavan kerran kokeilla tosiaan ovistestejä, ja nyt ainakin muistan tuon ettei aamupissasta...

Mä voisin joo siirtyä kanssa sinne ylipainoisiin =) mutta kovasti tässä on yritystä keventyä, joten täytyy sitten katsoa mihin siirtyisi. Mutta toivottavasti me saadaan siirtyä ihan tuonne odotuspuolelle =)

Ihmeen ärsyyntynyt olo ollut, kaippa tää odotus on vähän piinaavaa ja jotenkin muutenkin. Olen menossa syyskuun alusta taas töihin ja kai sekin stressaa. Ei siis niin otolliset jutut raskautumisen onnistua mutta täytyy toivoa kuitenkin.

Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä