Enhä mie sen vuoks listalla ookaan Ko mie alotin tän pinon, ko luulin et menin uuteen kiertoon. Mut mu plussa tuliki edellises kierros jo ja tuhruilu olikin alkuraskauden vuotoa
Niin, näinkin voi käydä =) mutta aika kiva että teillä hoidatte siivoukset yhdessä. Niin kai aika monessa perheessä onneksi jo tehdään, ettei naisen tehtävä oo tehdä kaikkea. Meillä se on lipsunut siihen että hoidan kaikki "naisten työt" ja osan miesten töistäkin, mutta ihan ymmärrettävää kun olen hoitovapaalla. Hauska seurata kun syyskuussa mies jää kotiin, miten muuttuu tuo kotityöasia. Tekeekö mies miten paljon, ja osaanko itse olla tekemättä? Todennäköisesti hoitaa arjen askareita ihan hyvin, mutta varmaan osa kuten pyykinpesu yms jää mulle ja ihan mielelläni tietysti jotain teen myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:Ai, että noita bling-bling päivityksiä on kiva tehdä
kekkeri vielä mennään yhdellä viivalla! Laskureiden mukaan ja edellisen kierron perusteella ovis olisi sunnuntaina tai maanantaina, mutta katsotaan nyt. Ovistesteinä olen käyttänyt mammaksi.fi liuskatestejä. Jotkut ei tykkää niistä ja vannovat digitaalisien testejen nimiin, mutta mulla ovat toimineet ihan hyvin eli osoittaneet oviksen vaikkakin välillä haalealla viivalla.
Meillä on siivous käynnissä. Mies imuroi ja kohta pitäisi saada oma persaus irti penkistä ja rätti otettua kouraan. Tällä kertaa mulle osui yleisen järjestelyn lisäksi pölyjen pyyhkiminen, lattian ja vessan pesu. Tylsää, mutta pakko tehdä.
Heti tuli hieno kuvakin kun vähän vihjaili että täällä ennen oli sellainen mutta onnistuin sen poistamaan =) vau!Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:kekkeri: meillä on loppujen lopuksi aika harvinaista herkkua, että yhdessä siivotaan. Minä olen yleensä se, joka siivoaa, koska mua häiritsee enemmän likaisuus ja sotku. Lisäksi siivoilen yleensä viikolla miehen ollessa töissä, kotona kun olen itsekkin vielä lasta hoitamassa. Mutta mukavaa oli yhdessä siivota ja saatiin siistiä nopeasti!
Mä olen bongaillut sitä ovista lähinnä siinä mielessä, että tietäisi tuleeko se ollenkaan ja missä vaiheessa tulee. Mulla oli esikoisen jälkeen hieman hakusessa oma hormoonitasapaino ja jouduin purkista napsimaan keltahormoonia kuukautisien aikaansaamiseksi. Senkin vuoksi ajattelin testailla ovuloinko ollenkaan vai pitääkö mennä uudelleen lääkärille. Viime kierrosta mulla oli muistaakseni kp15 haalea, mutta näkyvä viiva eli siinä mielestäni oli ovis. Pelkästään yhtenä päivänä ilmestyi viiva ja testasin yhteensä 7 päivää (kp10-kp17). Perhesuunnittelun kotisivuilta luin, että ovistesti havaitsee virtsasta LH:n eli luteinisoivan hormonin, joka aiheuttaa ovulaation ja ovis tapahtuu muutaman päivän sisällä LH-huipun havaitsemisesta. Sivujen mukaan LH-huippu kestää yleensä kaksi vuorokautta, tosin tässä on yksilöllisiä vaihteluja. Mä en tiedä jatkanko tikuttamista seuraaviin kiertoihin, jos nyt ei tärppää. Periaatteessa tiedän milloin ovulaation tulisi tapahtua, joten loppu on kiinni omasta aktiivisuudesta ja ehkä isoiten tuurista.
Mukavaa sunnuntaita kaikille! Mä lähden nyt lapsen kanssa ulos!
:hug: tekevälle sattuu. Parempi kuitenkin niin kun että ovista ei olis ollut ollenkaan. Ehkäpä peittoja on heiluteltu kuitenkin ihan sopivina päivinä. Ajattelin seuraavan kerran kokeilla tosiaan ovistestejä, ja nyt ainakin muistan tuon ettei aamupissasta...Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:Lisäsin Tuulia tekstin listaan.
Ette usko, kuinka tyhmä ihminen voi olla: olen testannut ovista aamuvirtsasta. Varmaan jäänyt raskaustestien tekeminen päälle tai jotain. Tänään surffatessa luin, ettei ovulaatiotestiä tule tehdä missään tapauksessa ensimmäisestä aamupissasta vaan aamupäivällä mieluiten toisesta, sillä aamuinen pissa on ollut rakossa liian kauan. Kipitin katsomaan omien testien käyttöohjetta ja pam: niinhän siinä lukee! :headwall: Ei ihme, ettei ole ovista näkynyt! Luultavasti iso-O on siis ollut ja mennyt. Tässä taas opetusta liian innokkaalle ihmislapselle: lue aina ensin huolellisesti ohjeet. Tulee ihan kouluajat ja mokat mieleen...
hih, meillä on samat kommentit (tekevälle sattuu....) =)Alkuperäinen kirjoittaja Heksu76:Tekevälle sattuu Maisa!!!
Mä oon esikoista yrittävien pinossakin...siellä vaan tulee tekstiä niin teeti perässä pysy...