~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3



29.8.2008

Heksu76.......kp 24/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Daami...........kp 26/27-30.......................toinen haaveissa
Swiss............kp 26/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 30/29..............yk1.........toinen haaveissa
joa84...........kp 31/28..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 31/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 32(27)/28......yk7........esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 33/28..............yk3.........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 34/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
[/b]
[/b]
[/b]

Testipäivät:
Heksu76 31.8.
pisita 1.9.
[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna
Tuulia79[color]

Haamuilijat[color]
Daami
Swiss
Joa84

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Mahtavaa Daami! Joko laitan listaan sut ja Swissin plussanneisiin? Vai pitäisikö lisätä otsikko haamuilijat? MItä mieltä olette? Toivottavasti viivat vielä vahvistuu!!!

Tänään kävin ostamassa Aconin herkän raskaustestin apteekista ja tarkoitus olisi huomenna sillä testailla. Taas! Mä olen testannut tässä kierrossa niin paljon, että jos seuraavaan mennään, odotan jonnekin kp 50 ennen kuin alan testejä tuhlaamaan!!! (as if...) Tuon Aconin lisäksi mulla on vielä jäljellä yksi Clear Blue, jolla sitten testaan vielä maanantaina, jos huomenna ei testiin piirry viivaa. Mulla on nyt illalla kyllä juiminut tosi menkkamaisesti mahaa eli en ihmettelisi vaikka täti saapuisi vielä tänä iltana.

 
Voi [/b]Maisa75 ,toivottavasti se täti ei tee tuloaan vaan on jotain ihan muuta. Itselläni kans juilii alhaalla ihan pikkusen. Sillai huono ku näin aikasin testaa ku on se kemiällisen raskauden riski mutta en jaksa sitä nyt pelätä vaan lähinnä odottelen päivien kulkua :heart: Mies oli ihan ihmeissään.

Ja voishan sitä tehdä vaikka otsikon haamuilijat. Mä haluisin saada selkeemmän viivan testiin ku nyt on todella haalea! Tosin kp:tki vähän.

Öitä kaikille!
 
TÄÄLLÄ PIIRTYI TESTIIN AAMULLA HAAMU VIIVA!!!! =)

testailen varmaankin maanantaina uudestaan jos tulisi vahvempi viiva. raskausoireet piti sittenkin paikkansa. Ihan väärässä en ollu.

Plussa toivotuksia muillekin!! (tai ensin haamu toivotuksia!) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daami:
Tuulia79 toivotaan ettei tätiä näy! ja miten ihmeessä pystyt olemaan testaamatta aikaisemmin? :saint: Miä taisin tänne tullessani vouhottaa että testailen eka kerran vasta sunnuntaina :D
Ei tarvinnut testailla. Täällä siis kp 1/32. Tiedän elimistöni ja en jaksa vouhottaa turhan aikaisin. Esikosta tein testin vasta silloin, kun menkat olivat neljä viikkoa myöhässä.

 
onnea joa haamusta

:hug: tuulialle

täällä taas 1 pvä lisää eikä tätiä näy...ei sitten minkäänlaista merkkiä.. =) ottaa vaan hermoille joka kerta veskissä asioidessa "pelätä" että tuleeko jotain paperiin vai ei...

Noista LA vielä että mulla näyttää melki joka laskuri netissä eri päivää...vaikka saisikin laittaa kierron pituuden siihen... yks sanoo 6.5, toinen 10.5 ja kolmas 12.5...että tiiä sitten.. mutta noin rv39+jotain kait sitten tultas leikkaan että ei mee ihan sinne la asti kuitenkaan..

Kun nyt menis aika nopeeta että sais tietää jotain ees..... |O

Minkäs nimisiä paaperoita teille olis tulossa?! Uskaltaako kukaan heitellä jotain nimiä ilmaan.. Meillä pojat Eetu ja Joonas että niihin sopivat vaihtoehdot tarttis löytää...onnex on aikaa miettiä, ku oon niin nirso nimien suhteen... :whistle:
 
Onnea JOA haamusta!! :D Kerrohan nyt mulle että minkälaisia oireita sulla oli? :p Näen että meillä melkein samat kp:t menossa.... :D Elättelen siis vielä toivoa jos sinäkin vasta kp31 testasit haamun.... :ashamed: :)

Ei siis menkkoja täällä vieläkään... kiitos tsempityksistä rva Pikumyylle!! :D

Tuulia :hug: :hug: alkais kyllä olemaan jo teidän vuoro...
 
Onnea joa haamusta! :heart: :heart: :heart: Lisäsin sut haamuilijoihin!

Tsemppiä seuraavaan kiertoon Tuulia! :hug:

Mä testasin taas tänä aamuna negan. En siis ole raskaana, mutta missä kummassa menkat oikein viipyy?!?! Mulla on ollut tosi säännöllinen kierto ennen esikoista, mutta sen jälkeen hormoonit on heittäneet häränpyllyä! Missähän vaiheessa sitä pitäisi lääkäriin mennä, jos menkkoja ei vaan kuulu? Tekisi mieli sanoa muutama voimasana.. :/
 
no oireita nyt oli sellasia vatsasta vihlontaa mitä ei ennen menkkoja yleensä tule. Sellanen repevä tunne. sitten olin TODELLA ärtynyt. ihan mitä mies vaan teki niin niin kaikki teki väärin. :headwall: mulla ei siis oo mitään ärtymistä ollu ennen menkkoja. samanlaiset oireet oli esikoistakin odottaessa. rinnat ei taas mulla oo ollenkaan kipeet.

no mulla toi kierto ei oo säännöllinen. eli heittää siinä 28-35 välillä... nyt sit näky siin kp 31 kohdalla. esikoisesta haamu tuli kyllä tosi myöhään. olin jo varma että en oo ees raskaana ku positiivista ei meinannu tulla, oottelin vaan menkkoja alkavax. sit parin päivän päästä siitä testasin haamun.
 
joa :D Noi kuulostaa ihan mun oireilta, paitsi et mä en oo ollu kärttyisä vaan mä oon ollu kyynel silmässä koko ajan... :whistle: varsinkin se kummit.fi -mainos telkkarissa ja siinä se viimeinen lause minkä Juha Mieto sanoo: "piretähän me isot huolta pikkuusista..." :'( byää... :LOL:

ja mulla on siis vielä toivoa. voih... huomennahan se nähdään. testiä kehiin aamusella. iiks. :headwall:
 


30.8.2008

anniette.......kp 31/29..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 32/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 33(28)/28......yk7........esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 34/28..............yk3.........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 35/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
[/b]
[/b]
[/b]

Testipäivät:
pisita 1.9.
[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna
Tuulia79
Heksu76[color]

Haamuilijat[color]


Plussanneet:

Daami
Joa84
Swiss
[color]
 
Huokaus. Taas yksi aamu eikä merkkejä tädistä. Viime yönä heräsin vessaan ja sängystä könytessä tunsin repäisykipua vasemmalla puolella alavatsaa... Omituista. En ole vielä päättänyt tuhlaanko viimeisen kaapissa olevan raskaustestin huomenna vai vasta maanantaina. Olisihan se kiva saada töihin lähdön kunniaksi plussa =) Toisaalta voisin huomenna testata Heksun kanssa. Onko Heksu jo testi ostettu?

Pisita kyseli nimistä. Nimet olisi meillä valmiina molemmille sukupuolille, mutta varmasti tulisivat muuttumaan lapsen luonteen ja ulkonäön mukaan. Niin ainakin kävi esikoisen kanssa! Nimiehdokkaita en kuitenkaan halua paljastaa, vielä...

Ilmoitelkaa Swiss, Daami ja Joa milloin haluatte siirtyä haamuilijoista plussaajiin listassa! :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Maisa sama juttu täällä... :wave:

Mulla on kyllä sellaista polttelua ja viiltelyä ollut mahassa jo viikon, että jos ei ole raskautta niin taitaa olla joku tulehdus tai kysta tms. :|

Mä pissasin purkkiin aamulla aikaisin ja nyt se oottaa mua tuolla.... en uskalla tehä testiä! jos se on nega niin koko päivä menee pilalle... :( jos pihtais viel huomiseen?
 
ElinaMaria ehkä sulla oli ovis myöhemmin tässä kierrossa? :hug:

Mä olen spekuloinut, että jos mulla olisi ovis ollut tässä kierrossa vaikka kp18, niin silloin mahdollinen raskaus ei näkyisi kun vasta kp 35 verraten esikoisen odotukseen, jolloin näkyi plussa samoilla päivillä (ovis kp14->plussa kp31). Joka tapauksessa menkkojen olisi pitänyt mun mielestä jo alkaa, mutta kuten aikaisemminkin sanoin, mulla taitaa olla vaan hormoonit sekaisin. Elättelen silti vielä pikkuriikkistä toivoa raskaudesta, sillä raskausoireita on vaikka muille jakaa! :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä