~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

Huomenta!!!!

Täällä kukutaan! En käsitä,tää on jo kolmas yö peräkkäin ku en saa nukutuksi! :eek: Esikoinen nukkuu nätisti omassa sängyssään mutta se oon minä joka pyörin ja häiritten toisen unta. Meillä on muutto tulollaan niin esikoinen nukkuu nyt väliaikasesti samassa huoneessa meidän kans.

Nousin nyt sitten koneelle ja nyt on aikaa ajatella omia oireita ja keksiä niitä :LOL: Tosiaan minäkin olen herkistellyt ihan omituisesti. Eilen meinasi itku tulla kahesti ja muutenki nenä vuotaa :snotty: Tosin meillä on uusi elämänvaihe muutenkin käynnissä kun esikoinen aloitti eilen päivähoidon ja muutto toiselle asuinalueelle ja ja.

Hmph mä yritän koko ajan perustella itselleni miksi mun kannattais testailla jo aikasemmin. Yksi syy on se että lääkäri määräsi mulle kipugeeliä jota ei saa käyttää raskauden aikana,en siis oo uskaltanu laittaa sitä vielä :LOL: Kuinka aikasin testiin oikeen voi plussa päjähtää??? :$ Esikoinen sai alkunsa ensiyrityksestä eikä miehen kans osattu osottaa sitä niin siksi testailin vasta vähän myöhässä :heart:

Tsemppiä kaikille plussauksiin ja tulkaa heti kertomaan miten kävi!!!!
 
Daami kait se melkein ihan varhaisin on dpo 10. Mut dpo 14 ainakin pitäis jo jotain näkyä. :)

Maisa, mä aattelin testata tänään. :D Ei kai se aamupissajuttu niin oleellinen oo enää tässä vaiheessa kun on kp 30/28? ja kyllä se on tuo kp 30 menossa. tarkastelin kalenteria vähän pidemmältä ajanjaksolta ja huomasin tietyn säännönmukaisuuden... nyt on kaks päivää myöhässä menkat. :D
 
täällä testattu ja negaa näytti. :(

No ei se mitään. mulla on kierto epäselvä joten jos oon raskaana ni plussa voi viel näkyä vasta ensiviikollakin. Mut seuraavan kerran testaan varmaankin perjantaina tai sit lauantaina. toivoa on niin kauan kun menkat alkaa. :)
 
No voi hitsin negat Joa ja ElinaMaria! Kai toisilla voi näkyä raskaus jo niinkin varhaisessa vaiheessa kun dpo 10 ellei aikaisemminkin, mutta jostain luin, että dpo 14-16 pitäisi näkyä varmasti. Mulla esikoinen näkyi vasta kp31 haaleana haamuna ja kunnollinen plussa tuli vasta kp34 ja tämä tosi tasaisella 28 päivän kierrolla.

 
Minäkin testasin aconin kasettitestillä ja en ainakaan havaistse siinä mitään.. negaa näytti.
Mulla pitäs alkaa kuukautiset ens viikonloppuna..täytyy odottaa sinne asti. Ehkä tämä oli kemiallinen raskaus.
 
musta on ruvennut tuntuun että noi kasettitestit ei oikein oo hyvii... en tiiä mistä moinen fiilis..mut mäkin ootin siihen ees haaleeta viivaa kun kerta oli se herkkä 10 testi.. mutta että riittääkö se 2 tippaa pissiä sitten... taidan seuraavan ostaa suosiolla apteekin oman jos aihetta on.. sillä oon 2 kertaa testaillu samana pvänä kun ois pitäny menkat alkaa ja sain selkeen plussan.. että nyt vaan ootellaan ainakin sinne 1.9 asti.. luulen kyllä että taitaa menkat alkaa tällä viikolla... :(
 
mullakin oli kotitestien kasetti... Meillä taitaa siis KAIKILLA vika löytyä testistä. :whistle:

Mulla eka raskaus (keskeytetty sikiöpoikkeaman takia tammikuussa) ei näkyny vielä rv4. Et mä en oo menettäny toivoani kuitenkaan... :p
 
piirtyi tänä aamuna apteekin omaan testiin, vaikka kp vasta 24/26-28!!! Oli pakko testata, kun olin ihan varma raskaudesta. Saa nähdä kuinka tässä käy, kun esikon ja kuopuksen välissä oli kaksi keskenmenoa. Yritän täällä itseäni pudottaa takaisin maan pinnalle. Teen huomenna aamulla uuden testin ja miehelle kerron vasta viikonloppuna, jos on jotain kerrottavaa.... Oletteko katsoneet koska olisi laskettu aika jos tärppäisi?
Mulla olis 11.5. edellisessä kierrossa olis ollut mun 30v synttärilahja..... Toivotaan että pian kaikki saadaan kunnon plussat testeihin!!!
 
Eli tuossa tunteroinen sitten piirtyi ihan ruokakaupasta ostettuun testiin haamujen haamujen haamu! :heart: Minä kans huomena aamuna testaan vielä samanlaisella testillä ja jos siihenkin piirtyy jotain niin sitten saatan uskoa raskauden mahdollisuuteen! Enkä mäkään oo kertonu miehelle vielä mitään ku haluan eka varmistaa tän jutun... pari päivää ois menkkojen alkuun että saa nyt nähdä.

Täällä ei taideta nukkua ensyönäkään!
 



Heksu76.......kp 23/26.............yk1.........esikoinen haaveissa
Daami...........kp 25/27-30.......................toinen haaveissa
Swiss............kp 25/28.............yk5.........kolmas haaveissa
anniette.......kp 29/29..............yk1.........toinen haaveissa
joa84...........kp 30/28..............yk1.........toinen haaveissa
pisita............kp 30/28-38.........yk2.........kolmas haaveissa
ElinaMaria....kp 31(26)/28......................esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 32/28..............yk3.........toinen haaveissa
Tuulia79.......kp 32/30-35.........yk 8........toinen haaveissa
Aurora72.....kp 33/35...............yk 5........ensimmäinen yhteinen
[/b]
[/b]
[/b]

Testipäivät:
anniette 25.8.
Aurora72 ja Joa84 27.8.
Maisa75 29.8.
Heksu76 31.8.
pisita 1.9.
Tuulia79 6.9.[color]

Tippuneet uuteen kiertoon:
[color]
antilo
kekkeri
belladonna[color]

Plussanneet:
Tämän otsikon alle tähtäämme kaikki![color]
 
Aurora: mulla oli kans noita ovisplussia loppukierrosta... Nyt en ole testannut, kun ketuttaa tää odottelu niin kovin.

Onko kenelläkään ihan tajutonta valkovuotoa? Mulla on koko ajan pöksyt ihan märkänä vaikka kai pitäisi olla kuivakausi ennen menkkoja. Näin ainakin joskus luin kutri.netistä, jossa selitetaan kierron kuivia ja limaisia kausia =)

Mun mies on varma, että olen raskaana. Kuulemma olen ihan samanlainen kuin pari vuotta sitten esikoista odottaessa. Kysyin, että "ai hysteerinen", niin vastas että "ei kun tosi ailahtelevainen". En kuulemma yleensä ole...

En meinaa kyllä testata, kun vasta perjantaina seuraavan kerran. Sitten olisi jo kp 33 mikäli menkat ei ala huomenna. Ellei sitten nämä ovistestien plussat yli kp25 päivillä ole oikeasti oviksia: sittenhän kierto olisi toooosi pitkä ja piinat vasta edessä.:LOL: :xmas: :LOL: :xmas: :LOL:
 
tarttis kait kohta mennä nukkuun, mutta kun tänne jääpi koukkuun... B) ja tarttee lueskella vanhoja ketjuja oireista ja vaikka mitä.... mulla kans kokoajan valkovuotoo ei nyt kauheesti mutta välillä tuntuu et oikein valuu...sit taas tänään ollu hieman kuivempaa...ja kokoajan mahassa kipua..en tiiä onko sitten menkkakipua vai jotain muuta..vaihtelee puolelta toiselle välillä..hullux tässä tulee..kokoajan ramppaa vessaas et alkaako vai ei... |O EN KESTÄ ENÄÄ!!!!!!!!!! mä kyllä oottelen sinne ma asti ennenko taas testailen...jos on aihetta. Voisin kyl melki vannoo että ois tärpänny, mutta eipä tuo testi eilen antanu ees haamua...tosin mulla ei varmaa tietoo oo koska oli ov..että ootellaan vaan...
 
Huomenta!

Aurora eikös se ole mahdollista että ovistestin plussa voi tarkoittaa myös raskautta =) Näin olen ainakin kuullut.

Hmmmph mä testailin taas jo viiden aikaan aamulla ja hyvin epäselvä viiva :whistle: Pitäs jaksaa odottaa ees huomiseen ennen ku testaan uudestaan ku menkkoihin vielä pari päivää... Jotenki musta vaan tuntuu että kipasen tänään apteekissa ja kummiski teen taas illalla testin :headwall: mä oon niin malttamaton!

 
Täällä kärvistellään kohti sunnuntaita...en uskalla paljoa oireita ajatella, mutta lämmöt ainakin reilusti koholla aamulla oli, joten ainakin ovis on ollut.
En kyllä aio aiemmin testata kuin sunnuntaina...on sitten ainakin kp:t yli....
No toivotaan negojen muuttuvan viel plussaksi.
Mulla on kyllä mielialat tosi herkässä...mutta nyt en ruodi oireita enempää...testiä kohti...
 
onnea haamuista ja toivotaan että ne vahvistuu plussaksi!! :flower:

pisita mulla on kanssa noita vihlasuja välillä vasemmalla ja välillä oikeella... eilen tehty nega pisti harmittamaan, mutta koitan nyt rauhoittua. oon voinu ovuloida myöhemmin ihan hyvin. Tai sitten se raskaushormoni ei erity niin nopeesti... joo, mulla on yleensä kellontarkka kierto, menkat alkaa aina kp 28 illalla kymmenen aikaan. Ja nyt on sentään jo menossa kp 31....

odottelen viikonloppuun ja testaan sitten uudestaan jos vielä tarvitsee. :|

Ainii, ja mulla olis LA 5.5. :heart:
 
no taas yksi päivä lisää kp:hin... :D toiv.tulis lisääkin...

nyt on eiliset mahakivut hellittäneet, valkovuoto samassa kun eilen.. KOSKA OOTTE AIKASEMMISTA RASKAUKSISTANNE TUNTENUT KOHDUN??? Kun voisin vannoo että alamaha on nk.noussu ja tuntuu kovalta tuolla jossain makkaroiden uumenissa :LOL: mulla kun kasvaa alussa heti nopeeta kohtu ja kait se jo kolmannella kerralla vielä nopeempaa vois näin tehdä...tarttiskohan käydä testi hakemassa jo huomenna?!?! En tiiä kyl viittinkö sen takia lähtee bussilla kaupunkiin...jospa vaan oottelis ja oottelis kunnes unohtas koko jutun ja sitten joku pvä havaihtus että eikös se täti meinaakaan tulla tässä kuussa ollenkaan.. :xmas:

Onkos joku saanut lisää haamuja tai oikein kunnon viivoja?!?

Mulla olis LA 6.5 (28 kierron mukaan) joka olis nlassakin ekaan ultraan asti... ite veikkaan että menis sitten ultrassa lähemmäs 10.5 ellei jopa pidemmälle.. Mutta mulla tulee oleen suunniteltu sektio joten tiiän sitten tarkan päivän joskus... B)
 
ONNEA HAAMUILIJOILLE!! :flower:

Täällä odottelen huomista testi päivää. Sillon ois kp 31. Ite veikkailen et oviksen mukaan kierto poukkoilee siin 32-34 välillä. Saa nyt nähä. jos huomenna nega ni sit sunnuntaina uudestaan. MUn LA olis siin 5.5-9.5.
 
Oon tänään tehny 2 testiä ja molemmissa todella haalea haamu. Apteekin herkässä näkyi vähän selvempi ku tavallisen kaupan :heart: Nyt ois rv 3+5 ja LA olis 10.5 :heart:

Mutta katsellaan josko haamut vahvistuis! Ja tsemppiä kaikille muillekkin !!!
 

Yhteistyössä