** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

ilmottaudun joukkoon. tänään tein haamu testin joten vielä varovasti olen liikkeellä. ;)

Näillä näkymin LA olis 9.5 mutta varmasti tulee muuttumaan niinkuin esikoisessakin. Eli toinen lapsi ja synnäri PHKS.

Vielä ei mitään suurempia oireita ole, mutta ei ne tytössäkään alkaneet kun vasta pari päivää testin jälkeen. Eli tytön kanssa oli AIVAN kauhea paha olo. 2 kk oksensin enkä paljoa mitään saanut alas. Onnex en sentään sairaalaan joutunu. Nyt toivon et tää olis erillainen raskaus siinä mielessä jos van selvitään sinne asti.
 
joa84 Tervetuloa mukaan!! Ja edelleen toivottavasti kaikki pysytään mukana! =)

Mä päätin että varaan neuvolan kun menen kymmenes päivä pojan 1-vee neuvolaan niin sitten samalla. :)
Vieläkään ei mitään oloja paitsi toi alavatsan nipristely ja lonkkiin sattu ku sohvalta nous mutta se voi olla tätä yleistä raihnaisuutta. :D
Mistä muuten joa84 menet päksiin? Uteliaisuuttani kyselen. :)

Jonz ja Tessu 5+?
 
uskallankohan hypätä tähän pinoon? Tänään sain varmistuksen neuvolan testillä, että plussaa näyttää, heikko viiva, mutta kuitenkin... viikkoja menossa 4+4... alussa siis vasta, ja kaikkea voi sattua vielä... laskettuaika menisi 4.5.2009 ja synnytyssairaala TAYS... Muut lapset: 00/01/03
 
Ja tervetuloa joukkoon mukaan 4-kerroksen väkeä!! =)
Sä oletkin nyt meidän monilapsisin odottaja. :) Samalla lasketulla mennään ainakin nyt vielä vissiin. ;) Katellaan miten neuvolat ja muut muuttaa aikoja. :)
Muistakaa muuten niistäkin mulle huutaa jos en tajua vaihtaa oikeita aikoja tonne listaan! :D
 
Jee! Nyt vasta katsoin tota listaa ja meitähän on jo paljon... :heart:

Ulkona on tosiaan niin kylmää ja masentavaa, että vähäiseksi jäi äskeinen puistossa seisoskelu esikoisen kanssa. Olin oikein onnellinen kun sain tytön äsken nukkumaan, niin nyt voi hengailla täällä :LOL: .

Mä en sitten millään jaksais odottaa siihen varhaisultraan, että sais selvyyden missä mennään...parin viikon päästä viikkoja olis minimissään 7, joten eiköhän silloin voi jo mennä? Jos vaikka aikaa varais.

Esikoisesta kävin joskus 7+ varhaisultrassa ja muistan sen silloin vastanneen viikkoja 6+3. Olin ihan kauhuissani, varsinkin kun tiesin tasantarkkaan milloin hedelmöitys on tapahtunut. Noh, jälkeen päin selvis, että se on täysin normaalia kun mittavirheet on yleisiä, mutta ei se lääkäri sitä vaivautunu sanomaan. Tällä kertaa mulle riittää se, että sydän sykkii ja joku siellä on, viikoista ei niin väliä (as if... B) )
 
Moikkelis koikkelis!

Mulla on nyt kp 31/28 ja vahvasti näyttää että ei ne menkat sieltä tule. Yhden haamun oon testannut, mutta se oli aika vikkelä haamu kun pysy tikussa 15 sekuntia :D en siis vielä tiedä..
Tiedä sitten millokohan kannattais alkaa testailee uudestaan. Ensimmäinen raskaus niin kai siinä voi mennä pitkäänkin ennen kuin selviää.

Laskettu aika olis 5.5 tai 7.5, riippuu miten laskee.
Äitini on syntynyt 6.5 ja minä 8.5, olis aika hienoa saada kunnon rivi. Pikkusisko viettää synttäreitään 20.5, eli kevään lapsia ollaan.

Mulla oli mahd. hedelmöittymisen aikaan pahaa oloa ja vaikka mitä. Nyt on vaan jäänyt rintojen aristus, menkkakivut ja ajoittainen paha olo. Oksentanut en ole vielä onneksi. Noi mahakivut on aika ilkeitä.. kun tossa heräsin olin 100% varma että nyt ne menkat alko. Mitään repäisykipuja ei oo mutta sellasia vihlaisuja.. Nyt jännäillään siis vielä hetki :)

Missä vaiheessa kiertoa ootte plussanneet?
 
pippurityttö tervetoivottavastituloa. :)
Lisäilen sut listaan kun sanot että haluat. :)
Mullakin on itseasiassa ollu nenä ihan tukossa nyt jo jonkin aikaa. Voiko oikeesti olla oire. :D
Minä plussasin selvän plussan sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. (miten niin hätäinen) ;)
Enkä tehnyt kuin sen yhden testin. Esikoisesta tein kaks kun ensimmäinen oli vähän hailakka.
 
Hehe kyllä se mulla ainakin oli/on ihan selkee oire kun ei koskaan ole tukossa :p Mä sain sillon (tiistaina) negan ja ke illalla sen superhaamun. Nyt oon ajatellu oottavani niin pitkään ku mahdollista näillä hermoilla. Muuten menee ihan hyvin tää mutta huomaan et ramppaan vessassa kokoajan tarkisteleen :D Oon apteekin testin ja aconin 10 tehnyt, ehkä se clearblue pitäis vielä kokeilla, jos vaikka antais onnenpotkun ;)
 
Tervetuloa uudet! :wave:

pippurityttö itse plussasin "salaa" kp 33/31 kun mies kielsi yhtään aikaisemmin (jatkuvan hörhöilyn takia):D ja sovittiin, että odotetaan sitten tulevaan vkonloppuun ennen kun testaillaan. Testasin sitten vielä seuraavana aamuna samanvahvuisen plussan, joka ei ollut kyllä yhtä tumma kun testiviiva, niin Aconin kasettitesteillä. Eli pari päivää yli kun menkat ois pitänyt alkaa.

Itse olen kanssa miettinyt tuota varhaisultraa, että menisikö vai ei. Täällä tuppulandiassa ei ole mahista yksityiselle, eli pitäisi matkustaa naapurikaupunkiin ultraan. Olen, ehkä kallistunut sen suuntaan nyt, että odotellaan neuvolan ultraan jos se ei mene kauhean pitkälle syksyyn. Olisihan se kiva kertoa sukulaisille sitten kun on edes kuullut sydänäänet...

Voimia kaikille, jotka purjaavat sen yrjön kanssa ! :(

Karvis

muoks, niin mulla myös nenäntukkoisuus heti alusta asti ollut oireena, varsinkin yöllä. Jostain luin sen johtuvan limakalvojen paksuuntumisesta, että munasolun olisi sitten helppo kiinnittyä :)
 
Heippa!Mullakin on ollu vähän nenä tukossa..ehkä se sit tosiaan on oire :) Mahaa kyllä vähän jomottelee, varsinkin viikko sitten kun menkkojen piti alkaa, ni olin ihan varma koko ajan et nyt tulee verta, mutta ei sit kumminkaan. En kyllä muista, että esikoisesta ois tuntunut yhtään mitään.

Mä en nyt meinaa varhaisultraan mennä. Ajattelin luottaa omiin fiiliksiin siitä, että kaikki on ok. Neuvolan järkkäämä ultra ois rv11, mut en ehkä mee siihenkään, vaan ehkä sitten 4D-ultraan yksityiselle. Täällä kun ei järkätä kun tuo yksi ultra, eikä edes np turvotusta mitata, niin eipä tuosta ultrasta oikein iloa ole. Esikoisesta kävin rv 7+3 ultrassa ja sit rv 12 kun epäiltiin, että kuollut on ja rv 25 käytiin Brunolla 4D-ultrassa. Lähinnä siksi haluaisin tuon 4D käydä, että tietäis onko terve vauva tulossa. Täällä kun ei ole edellytyksiä hoitaa mitään vaikeita tapauksia kun ei ole yliopistollinen saitaala. Sukupuoli jätetään arvailujen varaan jos maltetaan. Esikoisesta saatiin tietää tuolla 4D:ssä.

Pippuritytölle Mä plussasin vasta 4+3, esikoisesta jo rv 3+5, mutta tää ei näkynyt vielä silloin vaan nega tärähti.

Kohtapa esikoinen heräilee, pitää lopetella!
 
Heipähei kaikille! Minäkin taidan tuolta huhtikuisista siirtyä tänne, kun la on 30.4. eikä ole kiva viimeisenä olla... :whistle: Jotenkin epäilen, että toukokuun puolelle menee.
Eli siis la 30.4. ja synnytyssairaala TAYS. Esikoista odotellaan :heart:
Tänään varasin ajan varhaisultraan ja se on 16.9. enkä kyllä malttais odotella siihen asti, että saa varmuuden :/ Neuvolankin varasin ja se on VASTA 1.10. :eek:
Ootko jo Wendy varannu neuvola-ajan? Niin ja mikä sun neuvola on?

Lehmis & vasikka 5+1
 
Huippua, kun Lehmiksellä ja mulla on sama la ja sairaala ja molemmilla esikoinen. Jos hyvin käy niin ollaan siellä yhtäaikaa :) Neuvolana mulla on Hervanta ja ajan sain 10.9.

Lehmis, mistä sä varasit tuon varhaisultran ja paljos se kustantaa? Jos saan miehen ylipuhuttua maanantaina, niin ajattelin kans varailla.

Jonz, voiskohan tuohon etusivun listaan vielä lisäillä odottajien iät? Itseäni ainakin kiinnostaisi, minkä ikäisiä täällä on. Mulle voit lisätä siihen 25v.

Wendy + mini 6+2 (meenkö mä muuten nyt 7.viikolla vai miten tuo kuuluu ilmoittaa?)
 
Wendy juu voin laittaa ja jos muut haluaa niin kertoo vaan. Ei oo pakollinen! =)
Ja joo oot seitsemännellä viikolla. :)

Mä oon viikonloppuna varmaan poissa kun lähden keravalle pikkusiskoa kaitsemaan. :)

Jonz ja Tessu
 
Nenä tukossa täälläkin...tosin flunssaa oli viikko sitten, mutta tukkoisuus ja nuha vaan jatkuu. Iltaisin varsinkin kauhee olo.

Ja sitten...onko teillä jo tullu mahan turvotusta etenkin iltaisin? mun maha on toista iltaa ihan hirvee pallo. Ei siinä muuten mitään, mutta huomenna lähden bilettään kun on parin kaverin valmistujaiset (pistän flunssan ja esikon piikkiin juomattomuuden), ja nyt ei oo mitään vaatetta minkä voisin laittaa, kun maha pullottaa. Eikä tosiaan näytä vauvamahalta, vaan löllömahalta...hyi. Muuten oon aika hoikka, niin itse heti kiinnitän huomiota tällaiseen. Tuskin oikeasti muut huomaavat mitään, mutta tosi epämukavaa lähteä kun ei oo "hyvä olo" omassa kropassa...jos ymmärrätte mitä tarkotan.

Nyt pitää sit heti aamulla porhaltaa kapungille etsimään jotain vaatetta...ärsyttävää, kun suunnittelin ja rauhallista päivää...noh katotaan. valivali. B)
 
Täälläkin ollut tuota nenän tukkoisuutta vähän. Flunssa kait tulossa taas:/ Mullekin voi laittaa tuon iän elikkä 21v. Tänään ollut pientä pahoinvointiakin. Jospa noita oireita alkaisi pikkuhiljaa tulemaan:)
 
Huomenta!

Voi että tämä aika menee niin hitaasti... Nyt vasta rv 4+5. Sain varattua yksityiselle varhaisultran 16.9. eli silloin viikkoja 8 (7+2). Ja omaan neuvolaan sain ekan ajan 25.9.
Pahempia oireita ei vielä ole. Vähän vaan sellasta kuvotusta ja vatsaa välillä turvottaa. Ai niin, ja hirmuinen paleleminen! Mua pelottaa hirmuisesti tämä alkuaika, ku töissä liikkuu kaikenlaisia tauteja. Pitää vaan toivoa että pikkunen jaksaa mukana. Ja aion jäähä heti töistä pois jos ilmenee sikiölle vaarallisia tauteja. Vaikkakin tartunnanhan voi saaha jo ennen ku oireet ilmenee. No, pitää toivoa ettei mitään satu. :)
Mun ikä on muuten 25 v. Oisko täällä ketään sellasta joka osais päivittää tuota listaa? Ois mukava nähä kaikkien tiedot alekkain. Mutta ite en oo kovinkaa lahjakas koneiden kans...

Uneksija ja Mussukka 4+5
 
uneksija mä oon päivitelly sitä listaa, vaikka en siinä kovin hyvä ole. :)
Se on tuolla etusivulla vissiin toisena tekstinä.. :)
Mutta jos joku muu haluaa ottaa sen tehtäväkseen ja osais sitä koristella ja kaikkee ni mua ei haittaa! :D
 

Yhteistyössä