Hakutulokset

  1. U

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    meillä syntyi poika 16.4 21.00 51cm 4120g 35cm synnytys kesti 4h20min. kipu yllätti aivan täysin vaikka jo kerran synnyttänyt. saliin mentäessä jopa oksensin kunnolla kun oli niin kovat kivut ja ilokaasu ei ton takia tullu kysymykseen. spinaalin sain ja ilman sitä ei olis tullu mitään ja jäi...
  2. U

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    täällä ollaan viel yhes koos.. eilen illalla menin koittaan nukkumista kun oli viel siedettävät kivut.. 4 aikaan ku heräsin vessaan niin huomasin et tulee rusehtavaa limaa liekö sit merkkiä tulevasta vai reagoigo vaan sisätutkimuksee. menin takaisin sänkyyn niin sit tuli tod. kipee supistus ja...
  3. U

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    tänään käytiin liikkettömyyden takia TAYSissa ja siellä käyrä ihan hyvä. kaula hävinnyt ja 3cm auki. lääkäri kouri kalvoja ja sanoi et tervetuloa ens yönä synnyttään.. toki voi olla et viel eio lähetä mut perjantaina kun ois poli aika niin sillon sit kuulemma mennään saliin ja käynnistetään...
  4. U

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    nannuli mä kans jouduin osastolle kun viikolla 34 tuli 5min välein supparit ja siel sain sit estot ja keuhkojen kypsytyksen.. ja nuo matkaty vituttaa kyl muakin ku reilu 50km matkaa.. mulla on kans nuo supistukset tosi lyhyitä mut pirun kipeitä.. tosin viime yönä muutama oli yli 3minb ja...
  5. U

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    nellah ja mamiti mulla tuo 1cm kanavaa 3cm auki ollut jo viikko sitten maanantaina. viime yönä jouduin taas kellottelemaan neljän aikaan ja itkin kivusta jossain vaiheessa olin sitten nukahtanu ja supistukset oli loppunu mut huomenna aion käydä synnärillä lääkärin kanssa juttelemassa jos...
  6. U

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    mamiti on näköjään jollain muullakin sam tilanne kun mulla.. oon neljä kertaa jo kä'ynyt synnärillä monien tuntien säännöllisten suppareitten takia.. kotona aina koittanu sinnitellä pitempään ja pitempään mut silti kun päästään perille niin kotio lähettävät.. viimekin kerralla jo melkein anelin...
  7. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    onnea kaikille vauvautuneille :flower: nyt täytyykin sitten koittaa pitää vauva sisällä viikon verran ja sit saa syntyä.. miehellä enää viikko töitä ja sit alkaa 3kk lomautukset.. et näin.. tiukkaa tulee oleen rahallisesti mutta saapahan olla meidän kanssa kotona ja antaa esikolle vähän...
  8. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    tääl poksahti täyaikasuus :D :D :D laitan viel muutaman kuvan, tosin yllätyi et on tullu aika paljon noita arpia vaikka kuinka rasvailen .. :kieh: napakorukin lähti kolme viikkoo sitten.. aatella et pystyin esikoisesta pitään loppuun asti.. nyt ei toivookaan.. TAYSissa...
  9. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    ooti meille joo tulos iso vauva.. jotenkin vaan mietityttää et miten se on yhtäkkiä noin iso ku viikolla 34 paino arvio oli 2400 joten miten se nyt yhtäkkiä noin iso on.. ja esikoinen oli syntyessään 3430g (syntyi 40+2) ja tähän asti oli tämäkin vauva menny samoilla käyrillä kuin esikoinen...
  10. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    onnea kaikille vauvautuneille =) joku tais kommentoida et lapsivesi haisee makealle.. pakko sanoo et mula haissu jo muutamia päiviä vuoto semmoselle kun haisee synnytyksen jälkeen eli voiko kuvailla jollain tavalla makeaksi.. ei oksettava haju mut e myöskään mikään miellyttävä.. eli siis jos...
  11. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    paljon onnea vauvan saaneille ja myös onnea ja tsemppiä ensi viikon koetuksiin valmistautuville :flower: täällä eilen oltu TAYSin svo:lla liikeseurannassa. kohdun kaulaa ei enää ole ja suu sormelle auki, sisäsuusta ei maininnu mitään enkä h7uomannu kysyä.. vauvan pää todella alhaalla koska...
  12. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    makuuasento &vedenmeno mä oon kuullu et ainoastaan jos menee vedet ja on tieto että vauva olis perätilassa niin sillon vain ja ainoastaan makuuasento sairaalaan mennessä ja kuulemma ainoa kulkuväline ambulanssi eli ei omin kyydein.. on sitten jotaion asiantuntevaa apua jos alkaa syntymään kesken...
  13. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    heissan! täälä lauantaina kotiuduttu taysista, ehdin oleen siellä torstaista asti. torstaina alkoi kipeet supparit n.5min välein ja taysissa sain supistusten estot ja kortisonit ja pääsin osastolle vuode lepoon että saatas vauva keuhkoja kypsyteltyä.. koko pe ajan meinas puskee pihalle, sain...
  14. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    mullakaan ei mitään säännöllisiä supistuksia ja tulee miten sattuu välillä kipeempinä tai ei.. neuvolasta laittoi terkka lausunnon TAYSiin ja sieltä ottavat yhteyttä jos tarvitsee sinne käymään.. ja viikkojakin kuulemma niin paljon että ei välttämättä enää kortisoniakaan laiteta.. mites jos...
  15. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    supistusten ja olotilan takia käyty tänään sekä lääkärissä että neuvolassa! rv: 33+5 paineet: 119/75 pissa: + sf: 31 tarjonta: rt (ei ole laskeutunut) :heart: : 145 liikkeet: ++ MUTTA: kohdunsuu pehmeä ja sormella auki ja kaula taas pehmentynyt ja enään 1cm jäljellä. joten...
  16. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

    nyt on kyl pakko purkaa.. :'( mies on tehnyt meille jo pidemmän aikaa lasten huonetta ja sen takia kestäny kauan ku uusittiin myös lattia, katto ja seinät.. no mulla koko ajan paineita ettei huone tule ikinä valmiiksi, kaiken lisäks tänään piti tapetoida niin eikös tuo mies o kipee (meillä...
  17. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

    meillä täällä kans taksi on AINOA vaihtoehto jos mies sattuu olemaan töissä. anoppi ja anopin äitikin asuvat lähellä mut niitä en edes harkitse, mieluummin synnytän kotona kun siin on isompi todennäköisyys selvitä ilman vammoja ja hengissä kun niiden kyydissä.. kyl ne vaan on niin huonoja...
  18. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

    täällä alkaa vaivat rasittaan vaan enemmän ja enemmä ja nyt toi anoppikin höösää vieressä ja kun ei osaa olla hiljaa hetkeäkään.. mutta tänään poksuu taas 33+0 :D
  19. U

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

    solina mulla oli kans edellisessä raskaudessa rm ja verenpaine nousi vasta myöhemmin ja proteiinit samalla lailla, nytkin sillon tällön vaan 1+ mut muut oireet kyl on.. aattelin ku ens ti neuvola niin koitan selvittää tarkemmin et mikä sit on jos ei rm..

Yhteistyössä