Hakutulokset

  1. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    JJ-t: mä pääsen tohon oman kunnan labraan.. siellä ne sen näytteen sitten ottaa.. eli heti huomenna aamulla menen kun herään ja yleensä ei näin loppuviikosta ole edes ruuhkaa..
  2. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    nyt sit lääkäris käyty ja taas pehmenny kohdunkaula.. mittaa sillä oli 2cm.. sairaalaan meinas laittaa lepoon mut mitäs mä tolle meiän poitsulle sit tekisin eli kotona ollaan ja toivotaan ettei poitsu vaadi äitiä ihan koko ajan juoksemaan perässä.. niin joo ja kohdunsuu oli kiinni.. lääkärin...
  3. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    nyt sit lääkäri tänään noiden supistusten takia vähän ennen kahta.. aikasemmin nuo supistukset on jo sen verran vaikuttanu et kohdun kaula on pehmentyny et saa ny nähä mikä on tilanne.. edellisen kerran 1,5kk sitten tutkittu tuo tilanne.. KYSYMYS: mistä tietää tiputteleeko lapsivettä...
  4. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    nyt sit on käyty neuvolassa.. piti olla lääkäri neuvola muutta lääkäri oli joutunut lähtemään pois.. joten nyt vain neuvola.. paino: 74.8kg (lähtöpaino 63kg) paineet:125/74 pissa prot.: + sf: 24 syke: 135 liikkeet: ++ nuo pissan proteiinit kun oli plussalla niin sain pissa kipon et...
  5. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    oletteko aatellu ottaa synnytykseen mukaan musiikkia rentoutumiseen..?? mä oon aatellu polttaa itelleni cd:n lempparini rentoutumisessa on celine dionin hitaat kappaleet.. tänään onkin sitten neuvola lääkäri tosin vast 14.20 mut siellä nyt sitten saadaan selville kohdunkaulankin tilanne...
  6. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    meillä päänympärys esikolla 36cm pituus 52cm ja paino 3430g mulla ei esikon odotus aikana tullu ollenka maitoo mut sit synnytyksen jälkeen maito nousi niin et hoitajilt meinas silmät tippuu.. mies tykkäs ku tissit kasvo parilla kupilla.. :D hoitajilta sitten sain lypsykoneen millä sai...
  7. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    JJ-t en tarkoita valmennusta ja valmennushan on vain ensi synnyttäjille.. trakoitin sitä poli käyntiä jossa katsotaan ultralla tarjonta ja koko arvio.. en vaan muista et millä viikoilla se on ku ei o muistissa tuon esikon ajalta..
  8. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    min-na napakorusta paha sanoo.. esikosta pystyin pitään ihan loppuun asti mut nyt oon menny jo mahan koossa ohi siitä.. maha on nyt jo isompi kun mitä se oli ku esikoinen synty.. tossa korussa on kyl yllättävän pitkä tappi mut ei taida riittää.. minkälainen se on se koru joka sopii raskaus masuun..
  9. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    eipä mulla tuo rennie auta olleskaan... ensimaito kysynpä nyt tuleeko muilta jo ja kuinka paljon??? mulla ei tullu esikosta ollenkaa ennen kuin aloin imettään mut nyt jo muutaman viikon tullu silleen et varsinkin öisin pitäs pistää liivit päälle ja vielä suojat sinne..
  10. U

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    mulla sais kyl pysyy maha ton kokosena kun ei mahdu enää 38 koon mammavaatteet päälle.. sädeI minkä ikäinen koira teillä on?? auttaisko noi aktiivilelut johon laitetaan sisälle makupaloja?? toinen mikä vois auttaa niin lenkki ennen yksin jäämistä.. ei talon ympäri vaan semmoinen että koira...

Yhteistyössä